ΓΔ: 1454.98 1.38% Τζίρος: 124.03 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:02 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Sklavenitis, sklabenithw, super market
Φωτο: Menelaos Myrillas / SOOC

Δοκιμαστική λειτουργία για το ηλεκτρονικό κανάλι της Σκλαβενίτης

Το νέο ηλεκτρονικό κανάλι της Σκλαβενίτης ξεκίνησε την πιλοτική λειτουργία του εξυπηρετώντας τις περιοχές της Αττικής. Στο πρώτο τρίμηνο του 2021 θα έχει ολοκληρωθεί η πλήρης λειτουργία του.

Διευρύνει την ηλεκτρονική της παρουσία η Σκλαβενίτης καθώς ξεκίνησε πιλοτικά τη λειτουργία του ηλεκτρονικού καναλιού της αλυσίδας σουπερ μάρκετ όπως είχε προαναγγείλει εδώ και μήνες. Η πλατφόρμα caremarket.gr που είχε εξαγοραστεί από την Σκλαβενίτης στις αρχές του έτους έδωσε πλέον την θέση της στο sklavenitis.gr ώστε οι καταναλωτές να πραγματοποιούν τις αγορές τους.

Η λειτουργία του ηλεκτρονικού καταστήματος είναι σε πιλοτικό επίπεδο, όπως αναφέρουν πηγές της εταιρείας στο Business Daily, που σημειώνουν πως «ξεκίνησε η δοκιμαστική περιόδος του eMarket Σκλαβενίτης με κύριο στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών της, ανταποκρίνεται στις ανάγκες για ηλεκτρονικές αγορές» και σημειώνουν πως «η δομή και η λειτουργία του sklavenitis.gr θα έχουν ολοκληρωθεί κατά το πρώτο τρίμηνο του 2021».

Στη δοκιμαστική αυτή περίοδο, το ηλεκτρονικό κανάλι θα καλύπτει αρχικά το μεγαλύτερο μέρος της Αττικής. Το eMarket διαθέτει όλες τις κατηγορίες ειδών ευρείας κατανάλωσης που υπάρχουν και στα φυσικά καταστήματα, ενώ δεν διαθέτει είδη bazaar (ένδυση, υπόδηση, είδη σπιτιού, εποχικά και ηλεκτρικά είδη, παιχνίδια, είδη βιβλιοχαρτοπωλείου κ.λπ.), καθώς ισχύουν ακόμα οι περιορισμοί από το υπουργείο Ανάπτυξης. Όπως σημειώνουν οι πηγές της εταιρείας «σύντομα και τα είδη bazaar θα ενταχθούν στις συλλογές του eMarket».

Σύμφωνα με διευκρινίσεις οι ήδη εγγεγραμμένοι πελάτες δεν θα χρειστεί να δημιουργήσουν νέο λογαριασμό, αλλά θα ζητηθεί να καταχωρηθεί η διεύθυνση παράδοσης. Το ιστορικό παραγγελιών του κάθε πελάτη θα ανακτηθεί εντός των επόμενων ημερών, ωστόσο δεν θα παραμείνουν αποθηκευμένα τα είδη που είχαν επιλεγεί ως αγαπημένα.

Οι τιμές είναι ίδιες με τα φυσικά καταστήματα. Το eMarket θα λειτουργεί όλες τις ημέρες της εβδομάδας, με δωρεάν παράδοση για αγορές άνω των 30 ευρώ. Για αγορές κάτω των 30 ευρώ, υπάρχει κόστος παράδοσης το οποίο υπολογίζεται σύμφωνα με τη χιλιομετρική απόσταση του σημείου παραλαβής που έχει επιλέξει ο πελάτης. Οι παραδόσεις θα γίνονται Δευτέρα έως Σάββατο, από τις 7 το πρωί έως τις 11 το βράδυ. Η πληρωμή είναι εφικτή με όλους τους πιθανούς τρόπους που ισχύουν και στα φυσικά καταστήματα.

Παράλληλα η συνεργασία με το efood για την παραγγελία online προϊόντων από την Σκλαβενίτης συνεχίζεται κανονικά σε Αττική, Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Ιωάννινα, Λάρισα, Βόλο και σύντομα και σε άλλες μεγάλες πόλεις της χώρας.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Sklavenitis, sklabenithw, super market
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Πρώτη φορά κέρδη για τη Σκλαβενίτης μετά την εξαγορά της Μαρινόπουλος

Ξεπέρασαν τα 60 εκατ. ευρώ τα κέρδη προ φόρων, αύξηση 15% στον τζίρο και 2.500 προσλήψεις. Ανακαίνιση 300 καταστημάτων, αναβάθμιση των Hypermarkets και ανάπτυξη του ηλεκτρονικού καναλιού πωλήσεων.
Sklavenitis, sklabenithw, super market
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Σκλαβενίτης: Πάει Θεσσαλονίκη το e-shop μετά τη Λάρισα και την Πάτρα

Συνεχής η γεωγραφική επέκταση του ηλεκτρονικού καναλιού πωλήσεων της κορυφαίας αλυσίδας, καθώς ο τζίρος στα e-shop των σούπερ μάρκετ τρέχει φέτος με ρυθμό αύξησης 117%. Τι θα γίνει με τη συνεργασία με την efood.
super market, trofima, emporio, prosfores
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Διψήφια αύξηση πωλήσεων έφερε στα σούπερ μάρκετ το δεύτερο lockdown

Στο 10% αναμένεται να διαμορφωθεί η αύξηση των πωλήσεων των σούπερ μάρκετ το 2020. Σημαντική αύξηση των αγορών σημειώθηκε στην περίοδο των Χριστουγέννων. Επενδύσεις στα ηλεκτρονικά κανάλια.