ΓΔ: 891.84 1.54% Τζίρος: 23.53 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:20:01 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Sklavenitis, sklabenithw, super market
Φωτο: Menelaos Myrillas / SOOC

Πρώτη φορά κέρδη για τη Σκλαβενίτης μετά την εξαγορά της Μαρινόπουλος

Ξεπέρασαν τα 60 εκατ. ευρώ τα κέρδη προ φόρων, αύξηση 15% στον τζίρο και 2.500 προσλήψεις. Ανακαίνιση 300 καταστημάτων, αναβάθμιση των Hypermarkets και ανάπτυξη του ηλεκτρονικού καναλιού πωλήσεων.

Η ιδιαίτερα αυξημένη καταναλωτική ζήτηση για βασικά αγαθά λόγω της πανδημίας και η ωρίμανση της επένδυσης από την εξαγορά της Μαρινόπουλος το 2017, οδήγησαν την επιστροφή του ομίλου Σκλαβενίτη στη κερδοφορία το 2020, ενώ ο όμιλος να εφαρμόζει το επενδυτικό του πλάνο.

Το 2020, ο όμιλος Σκλαβενίτη κατέγραψε αύξηση 15% του κύκλου εργασιών που διαμορφώθηκε στα 3,79 δισ. ευρώ από 3,28 δισ. που ήταν το 2019 με τα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων να ανέρχονται στα 263,1 εκατ. ευρώ έναντι 151,3 εκατ. ευρώ το 2019, ενώ τα συγκρίσιμα κέρδη προ φόρων ανήλθα στα 60,3 εκατ. ευρώ έναντι των ζημιών ύψους 6,8 εκατ. ευρώ που ήταν το 2019.

Σε εταιρικό επίπεδο, ο τζίρος ανήλθε στα 3,15 δισ. ευρώ, αυξημένος κατά 19,5% σε σχέση με το 2019 όπου και ήταν 2,63 δισ. ευρώ. Τα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων ανήλθαν σε 226,4 εκατ. ευρώ από 151,3 εκατ. ευρώ που ήταν το 2019 και τα συγκρίσιμα κέρδη προ φόρων διαμορφώθηκαν σε 53,4 εκατ. ευρώ έναντι ζημιών 1,1 εκατ. ευρώ το 2019.

Η εταιρεία προχώρησε στην πρόσληψη επιπλέον 2.500 εργαζομένων, ενώ επένδυσε και στο ηλεκτρονικό κανάλι. Ειδικότερα, από το 2017 μέχρι και το 2020, η Σκλαβενίτης έχει προχωρήσει στη δημιουργία 6.000 νέων θέσεων εργασίας αυξάνοντας τον αριθμό των εργαζομένων της σε 27.000, ενώ οι επενδύσεις της έχουν ξεπεράσει τα 200 εκατ. ευρώ.

Η Σκλαβενίτης προχώρησε στην ανακαίνιση άνω των 300 καταστημάτων, και προχώρησε στη δημιουργία ακόμα πέντε νέων καταστημάτων, αναβαθμίζοντας επίσης και τα Hypermarkets. Παράλληλα ανέπτυξε το ηλεκτρονικό της κανάλι, δημιουργώντας επίσης και τις κατάλληλες υποδομές, ενώ ενοποίησε και τα βασικά συστήματα της μέσω εγκατάστασης και λειτουργίας ολοκληρωμένου πληροφοριακού συστήματος SAP ERP.

Για το 2021, πηγές κοντά στην εταιρεία αναφέρουν ότι η αγορά βρίσκεται σε συνεχή πίεση, λόγω των ανατιμήσεων σε βασικά καταναλωτικά αγαθά και της αύξησης του ενεργειακού κόστους. Πάντως, η εταιρεία καταγράφει θετικό ρυθμό ανάπτυξης και το τρέχον έτος, προχωρώντας σε μια σειρά στρατηγικών κινήσεων.

Η Σκλαβενίτης την περασμένη εβδομάδα, ανακοίνωσε τη σύναψη νέας επιχειρησιακής σύμβασης για την περίοδο 2021-2023 με τους εργαζομένους της Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτης με αυξήσεις αποδοχών και παροχές που συνολικά υπερβαίνουν τα 15,7 εκ. ευρώ. Ωφελημένοι από την νέα σύμβαση θα είναι 24.000 από τους 27.000 εργαζομένους της εταιρείας οι οποίοι αντιπροσωπεύουν το 90% των ανθρώπων της ΕΥΣ.

Όπως αναφέρεται στη νέα σύμβαση εργασίας που έχει τεθεί σε ισχύ από τον Σεπτέμβριο, θα δοθεί αύξηση 3% στους εργαζομένους ενώ και ο βασικός μισθός για τους νεοπροσληφθέντες υπαλλήλους θα φτάσει πλέον τα 825 ευρώ, ενώ αυξήσεις θα δουν και όσοι έχουν συμπληρώσει δύο χρόνια στην επιχείρηση, με τον μισθό τους να φτάνει τα 886 ευρώ.

Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Sklavenitis, sklabenithw, super market
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Δοκιμαστική λειτουργία για το ηλεκτρονικό κανάλι της Σκλαβενίτης

Το νέο ηλεκτρονικό κανάλι της Σκλαβενίτης ξεκίνησε την πιλοτική λειτουργία του εξυπηρετώντας τις περιοχές της Αττικής. Στο πρώτο τρίμηνο του 2021 θα έχει ολοκληρωθεί η πλήρης λειτουργία του.
Sklavenitis, sklabenithw, super market
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Σκλαβενίτης: Πάει Θεσσαλονίκη το e-shop μετά τη Λάρισα και την Πάτρα

Συνεχής η γεωγραφική επέκταση του ηλεκτρονικού καναλιού πωλήσεων της κορυφαίας αλυσίδας, καθώς ο τζίρος στα e-shop των σούπερ μάρκετ τρέχει φέτος με ρυθμό αύξησης 117%. Τι θα γίνει με τη συνεργασία με την efood.
super market, trofima, emporio, prosfores
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Διψήφια αύξηση πωλήσεων έφερε στα σούπερ μάρκετ το δεύτερο lockdown

Στο 10% αναμένεται να διαμορφωθεί η αύξηση των πωλήσεων των σούπερ μάρκετ το 2020. Σημαντική αύξηση των αγορών σημειώθηκε στην περίοδο των Χριστουγέννων. Επενδύσεις στα ηλεκτρονικά κανάλια.