ΓΔ: 1435.19 -0.93% Τζίρος: 94.42 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:00 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φώτο: Κρι Κρι

Στα 15 εκατ. ευρώ τα καθαρά κέρδη της Κρι Κρι το 2019

Η γαλακτοβιομηχανία ΚΡΙ-ΚΡΙ ενίσχυσε την θέση της στην αγορά καταγράφοντας αύξηση των πωλήσεων 4,8%. Στα 112,0 εκατ. ευρώ ο κύκλος εργασιών που σημείωσε άνοδο 19,8%.

Αυξημένος κατά 19,8% σε σχέση με πέρσι ήταν ο κύκλος εργασιών της βιομηχανίας γάλακτος ΚΡΙ-ΚΡΙ το 2019 που διαμορφώθηκε στα 112,9 εκατ. ευρώ.

Τα λειτουργικά κέρδη (EBITDA) ανήλθαν σε 21,12 εκατ. ευρώ έναντι 17,29 εκατ. ευρώ το 2018. Τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε 17,57 εκατ. ευρώ έναντι 14,24 εκατ. ευρώ το 2018. Τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους ανήλθαν σε 15,02 εκατ. ευρώ έναντι 10,12 εκατ. ευρώ το 2018.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, στην ελληνική αγορά παγωτού, η ΚΡΙ-ΚΡΙ ενίσχυσε τη θέση της επιτυγχάνοντας αύξηση πωλήσεων 4,8%. Καθοριστικό ρόλο στην εξέλιξη αυτή έπαιξε η δυναμική ανάπτυξη της αριθμητικής διανομής - με την προσθήκη περισσότερων από 1.000 νέων σημείων πώλησης - και η σημαντική επιτυχία που σημείωσαν τα νέα προϊόντα παγωτού. Οι επιδόσεις θα ήταν ακόμα υψηλότερες, αν οι καιρικές συνθήκες που επικράτησαν από τα μέσα του Μαρτίου έως τα μέσα Μαΐου, δεν ήταν δυσμενείς για τις πωλήσεις παγωτού. H μάρκα Κρι Κρι κατατάσσεται στη 2η θέση της ελληνικής αγοράς παγωτού, με μερίδιο σε όγκο 14,9% (στοιχεία NIELSEN Δεκ. 2019).

Στην ελληνική αγορά γιαουρτιού, οι πωλήσεις εμφανίζουν αύξηση 13,4%. Στον τομέα αυτό, συνεχίζεται η εστίαση στη μεγάλη κατηγορία των στραγγιστών, με έντονη διαφημιστική επικοινωνία και στοχευμένες προωθητικές ενέργειες. Παράλληλα, επεκτείνουμε τη γκάμα των προϊόντων, ώστε να απευθυνόμαστε σε ευρύτερη καταναλωτική βάση. Στο πλαίσιο αυτό, η εταιρεία προχώρησε σε είσοδο στην κατηγορία βρεφικού γιαουρτιού.

Επίσης, ενισχύθηκε η θέση της και στις υπόλοιπες προϊοντικές κατηγορίες, οι οποίες παρουσιάζουν ιδιαίτερη δυναμική, όπως είναι οι κατηγορίες των γιαουρτιών αγελάδος, των λειτουργικών γιαουρτιών, αλλά και των παιδικών. Συνολικά το μερίδιο των γιαουρτιών Κρι Κρι αυξήθηκε στο 15,7% (στοιχεία IRI σε όγκο, Δεκ. 2019) από 15,2% πέρυσι, διατηρώντας τη 2η θέση στην αγορά.

Οι εξαγωγές της εταιρείας παρουσίασαν ετήσια αύξηση 36,27% και διαμορφώθηκαν στο 41,24% των συνολικών πωλήσεων προϊόντων. Το αποτέλεσμα αυτό προέρχεται, κυρίως, από την αξιοποίηση της συνεχιζόμενης δυναμικής του ελληνικού γιαουρτιού, στις αγορές της Δυτικής Ευρώπης.

Όσον αφορά στις επενδύσεις, η ΚΡΙ-ΚΡΙ έχει εκπονήσει και υλοποιεί σχέδια, με σκοπό την αύξηση της παραγωγικής δυναμικότητας, αλλά και την τεχνολογική αναβάθμιση, των εργοστασίων γιαουρτιού και παγωτού. Σχέδια συνολικού προϋπολογισμού 26,6 εκατ. ευρώ έχουν ενταχθεί στις διατάξεις του αναπτυξιακού νόμου 4399/2016. Στην τρέχουσα χρήση, οι επενδύσεις της εταιρείας ξεπέρασαν τα 15,6 εκατ. ευρώ.

Ως προς τη μερισματική πολιτική, το διοικητικό συμβούλιο προτείνει προς την τακτική γενική συνέλευση των μετόχων, τη διανομή μερίσματος, για τη χρήση 2019, μικτού ποσού 0,18 ευρώ ανά μετοχή (2018: 0,15 ευρώ ανά μετοχή). Η διανομή αυτή υπόκειται στην έγκριση της τακτικής γενικής συνέλευσης των μετόχων.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Κρι Κρι: «Βουτιά» των καθαρών κερδών που διαμορφώθηκαν στα 3,18 εκατ.

Παρά την αύξηση του κύκλου εργασιών στα 171,88 εκατ. ευρώ, η απόφαση της εταιρείας να απορροφήσει το μεγαλύτερο μέρος της αύξησης του λειτουργικού κόστους, επηρέασε σημαντικά την κερδοφορία της.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Κρι Κρι: Μείωση 10% στις τιμές στο αγελαδινό γάλα και γιαούρτι από 10/4

Η μείωση στις τιμές των γαλακτοκομικών προϊόντων της υπολογίζεται να ξεπεράσει τα 3.000.000 ευρώ συνολικής αξίας, και θα πραγματοποιηθεί με έντονες προωθητικές ενέργειες που θα διαρκέσουν ολόκληρο το 2023.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Κρι Κρι: Αύξηση στον τζίρο μείωση στα κέρδη λόγω αυξήσεων στην ενέργεια

Στον κλάδο γιαουρτιού συνολικά οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά +26,6% σε αξία και +16,5% σε όγκο. Στις αγορές του εξωτερικού, οι πωλήσεις παρουσιάζουν ισχυρή διψήφια ανάπτυξη +30,2%, ξεπερνώντας τα 54 εκ.