ΓΔ: 1424.77 1.21% Τζίρος: 176.45 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:02 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ

Δυναμική παρουσία της Megas Yeeros στη διεθνή έκθεση Anuga

Η Megas Yeeros S.A., η Νο1 Παραγωγός γύρου στον κόσμο, συμμετέχει στη Διεθνή Έκθεση Anuga 2019 στις 5-9 Οκτωβρίου με τη νέα σειρά προϊόντων My Grillers, επιδιώκοντας την διείσδυση της εταιρείας στην λιανική αγορά του τρόφιμου.

Η Megas Yeeros S.A., η Νο1 Παραγωγός γύρου στον κόσμο, συμμετέχει στη Διεθνή Έκθεση Anuga 2019 στις 5-9 Οκτωβρίου με τη νέα σειρά προϊόντων My Grillers, επιδιώκοντας την διείσδυση της εταιρείας στην λιανική αγορά του τρόφιμου.

Η Megas Yeeros παρουσιάζει τα προϊόντα της στο Hall 42A066 και καλωσορίζει τους υπάρχοντες και μελλοντικούς της συνεργάτες από τους κλάδους της εστίασης και του λιανεμπορίου να επισκεφθούν το περίπτερό της και να γευτούν τις νέες συνταγές των προϊόντων της.

Υπέροχες γεύσεις και μοντέρνες συσκευασίες κάνουν τη νέα σειρά My Grillers να ξεχωρίζει! Oι φρεσκοψημένοι γύροι από χοιρινό και κοτόπουλο και τα αυθεντικά κεφτεδάκια σε δύο ξεχωριστές προτάσεις είναι έτοιμα μόλις σε λίγα λεπτά, ενώ τα καινοτόμα κεμπάπ προσφέρονται σε συσκευασία x-tray για γρήγορο και εύκολο ψήσιμο. Η σειρά My Grillers διαθέτει τα παρακάτω προϊόντα:

  • Γύρος χοιρινός 1kg & 330g

  • Γύρος κοτόπουλο 1kg & 330g

  • Σπιτικά κεφτεδάκια 20x36g

  • Γεμιστά κεφτεδάκια με τυρί κρέμα 20x36g

  • Κεμπάπ Πολίτικο 480g

  • Mega Πολίτικο γεμιστό με τυρί κρέμα 500g

  • Ελληνικό μπιφτέκι γεμιστό με φέτα Ήπειρος 500g

  • Mega μπιφτέκι γεμιστό με τυρί Ήπειρος Οικογενειακό 390g

Η Megas Yeeros, ακολουθώντας τις παραδόσεις παράλληλα με τις νέες τάσεις στη διατροφή, δημιουργεί διαρκώς νόστιμες και υγιεινές επιλογές που κερδίζουν την εμπιστοσύνη των επαγγελματιών και την αγάπη των καταναλωτών σε ολόκληρο τον κόσμο.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Laxanika-Frouta
ΔΙΕΘΝΗ

Λιγότερα φρέσκα οπωροκηπευτικά καταναλώνουν τα νοικοκυριά στη Γερμανία

Σύμφωνα με την Γερμανική Ένωση Εμπορίου Φρούτων και Λαχανικών, οι πολίτες στην Γερμανία καταναλώνουν το τελευταίο διάστημα λιγότερα φρέσκα φρούτα και λαχανικά εξαιτίας των αυξημένων τιμών.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Επιστρέφει στην αγορά μετά από 10 χρόνια απουσίας το brand της ΑΓΝΟ

Η Ελληνικά Γαλακτοκομεία στοχεύει στο πρώτο εξάμηνο του έτους οι νέοι κωδικοί της ΑΓΝΟ να βρεθούν σε αλυσίδες σούπερ μάρκετ. Τα σχέδια για την αξιοποίηση του εργοστασίου της εταιρείας στο Λαγκαδά.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Χήτος: Αύξηση ενοποιημένου τζίρου 35% στα 79,5 εκατ. ευρώ το 2022

Η Χήτος ΑΒΕΕ ολοκλήρωσε με επιτυχία ένα σημαντικό μέρος προγραμματισμένων επενδύσεων οι οποίες αναμένεται να συνεχιστούν το 2024, ενισχύοντας την παραγωγική της δυναμικότητα και τον εκσυγχρονισμό των παραγωγικών της εγκαταστάσεων