ΓΔ: 1390.69 -0.71% Τζίρος: 147.16 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:02 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φώτο: Shutterstock

Δεκαπλάσιες ηλεκτρονικές πωλήσεις από το Πλαίσιο στο lockdown

Οι στρατηγικές επενδυτικές κινήσεις που πραγματοποίησε το 2019 η εταιρεία βοήθησαν να μετριαστούν οι απώλειες από το κλείσιμο του δικτύου καταστημάτων.

Η επένδυση στον ψηφιακό μετασχηματισμό της Πλαίσιο Computers που πραγματοποιήθηκε το 2019, οδήγησε την εταιρεία στο να βγει ενισχυμένη από την δύσκολη περίοδο του lockdown, με την επιχείρηση να διεκπεραιώνει σε αυτό το τρίμηνο 330.000 παραγγελίες, που παραδόθηκαν ταχύτατα, και το 90% εξ αυτών ήταν ανέπαφες παραδόσεις.

Όπως ανέφερε ο πρόεδρος και διευθ. σύμβουλος της εταιρείας Γιώργος Γεράρδος σημαντικό ρόλο στο επιτυχημένο αποτέλεσμα των ηλεκτρονικών πωλήσεων είχαν τα δυο κέντρα διανομής σε Μαγούλα και Μάνδρα όπως επίσης και ο ιδιόκτητος στόλος των 91 οχημάτων της Πλαίσιο. 

Η αναβάθμιση της ψηφιακής πλατφόρμας που πραγματοποιήθηκε το 2019 και στοίχισε 1,8 εκατ. ευρώ δημιούργησε μια «state of the art» ηλεκτρονική επιχείρηση, συντελώντας στο να μπορεί ο όμιλος να υποδεχθεί τεράστιο όγκο επισκεπτών χωρίς να υπάρχουν καθυστερήσεις, ενώ πρόσφερε αυξημένες δυνατότητες προσωποποίησης. 

Η επισκεψιμότητα στο ηλεκτρονικό κατάστημα επταπλασιάστηκε στην περίοδο της πανδημίας με τις παραγγελίες να δεκαπλασιάζονται, με την ηλεκτρονική πλατφόρμα της Πλαίσιο να καταφέρνει να ανταπεξέλθει στην αυξημένη ζήτηση δημιουργώντας επιπλέον κέρδη για την εταιρεία παρά το συνολικό πλήγμα στις πωλήσεις που ανέρχεται στο 20%, 

Μιλώντας στην Ένωση Θεσμικών Επενδυτών, ο κ. Γιώργος Γεράρδος ανέφερε πως «χωρίς αμφιβολία η αύξηση της αξιοπιστίας μας (κατά την περίοδο του lockdown) έχει δημιουργήσει μια νέα βάση ανάπτυξης», με την εταιρεία να χαρακτηρίζει μεγάλη επιτυχία την αύξηση των πωλήσεων μέσω των ηλεκτρονικών καναλιών, ενώ ελπίζει πως θα καλύψει στο τέλος την πτώση των πωλήσεων.

Ο κ. Γεράρδος σημείωσε οτι «με όλα τα καταστήματα Πλαίσιο στην ελληνική επικράτεια να είναι κλειστά, το σύνολο της ζήτησης, επικεντρωμένης μάλιστα σε συγκεκριμένα προϊόντα, προήλθε μέσω διαδικτύου. Εκείνες, επομένως τις στιγμές, έπρεπε και ενεργοποιήθηκαν στο μέγιστο βαθμό και δίχως ουσιαστικά προβλήματα, η φιλική προς το χρήστη ιστοσελίδα μας, το τηλεφωνικό μας κέντρο με 220 εξειδικευμένους συνεργάτες, οι άρτια εξοπλισμένοι χώροι αποθήκευσης στις κεντρικές μας αποθήκες σε Μαγούλα, επένδυση 30 εκ. €, και Μάνδρα, επένδυση 8 εκ. €, και τέλος, αλλά σίγουρα όχι λιγότερο σημαντικό, το άρτιο σύστημα διανομής με 90 φορτηγά!»

Ο κ. Γεράρδος σχολιάζοντας τα αποτελέσματα της Πλαίσιο την περασμένη εβδομάδα σημείωσε πως «δεν πρέπει, ωστόσο, να υπάρχουν αμφιβολίες ότι, το 2020 θα σημειωθεί υποχώρηση σε όλους τους τομείς της Ελληνικής Οικονομίας», τονίζοντας οτι οι αρχικές επιδιώξεις της εταιρείας θα προσαρμοστούν ανάλογα. 

Σύμφωνα με την ανακοίνωση των ετήσιων αποτελεσμάτων της εταιρείας, το 2019 οι πωλήσεις διαμορφώθηκαν στα 317 εκατ. ευρώ από 308 εκατ. ευρώ το 2018, βελτιωμένες κατά 3%, με την κερδοφορία ωστόσο να παρουσιάζεται μειωμένη καθώς η εταιρεία εισήλθε στην ανταγωνιστική αγορά λευκών συσκευών που απαιτεί υψηλές επενδύσεις αλλά είναι και πολλά υποσχόμενη όπως είχε αναφέρει ο πρόεδρος και διευθ. Σύμβουλος της Πλαίσιο Γ. Γεράρδος που τόνισε οτι η προϊοντική γκάμα της εταιρείας εμπλουτίστηκε με τις οικιακές συσκευές που έχουν γίνει πλέον συνώνυμες με την τεχνολογία.

Την ίδια στιγμή που οι περισσότερες επιχειρήσεις αναζητούν ενίσχυση του κεφαλαίου κίνησης, η Πλαίσιο στην φετινή απαιτητική χρήση, ξεκινά με πλεονέκτημα καθώς διαθέτει ένα ασφαλές απόθεμα διαθέσιμων που ανέρχεται στα 40 εκατ. ευρώ περίπου, με τον πρόεδρο της εταιρείας να σχολιάζει οτι «η πορεία αυτή δικαίωσε στο ακέραιο τη μακροπρόθεσμη στρατηγική μας για τον βέλτιστο αριθμό καταστημάτων και σημαντικές επενδύσεις σε υποδομές αποθηκευτικού χώρου και του δικτύου δικής μας διανομής»

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Plasio, Πλαίσιο
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Πλαίσιο: Σταθερά στα 303 εκατ. ο τζίρος στο εννεάμηνο, πτώση των κερδών

Άνοδο 22% για τις πωλήσεις «Λευκών Συσκευών» στο εννεάμηνο, αγγίζοντας πλέον τα 35 εκατ. ευρώ. Υποχώρησε η ζήτηση για αγορά Η/Υ και Ψηφιακών εφαρμογών μετά από δυο χρόνια ανόδου λόγω της πανδημίας και αυξημένης τηλεεργασίας.