ΓΔ: 802.6 1.29% Τζίρος: 72.04 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:20:00 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
bioderma

Με ρυθμό αύξησης 46% «έτρεξαν» οι πωλήσεις της Naos στην Ελλάδα

Με πωλήσεις 700 εκατ. ευρώ, ο γαλλικός όμιλος δερμοκαλλυντικών Naos ανέβηκε το 2019 στην 46η θέση στην παγκόσμια κατάταξη της αγοράς καλλυντικών. Στην Ελλάδα δίνει έμφαση στις ηλεκτρονικές πωλήσεις.

Βελτίωση μεγεθών παρουσίασε το 2019 ο όμιλος δερμοκαλλυντικών Naos Greece στη χώρα μας, ενώ ανέβηκε τρεις θέσεις στην παγκόσμια αγορά καλλυντικών. Πιο συγκεκριμένα, οι πωλήσεις της εταιρείας στην Ελλάδα αυξήθηκαν κατά 46% συγκριτικά με το 2018, ενώ τα κέρδη της ενισχύθηκαν κατά 17%. 

Η εταιρεία εισήλθε στην ελληνική αγορά πριν από δύο χρόνια, διαθέτοντας στο portfolio της γνωστά ονόματα δερμοκαλλυντικών όπως τα Bioderma, Insititut Esthederm και Etat Pur, τα οποία διατίθενται σε επιλεγμένα φαρμακεία, e-shop και καταστήματα καλλυντικών.

Βασιζόμενος στην οικοβιολογία και με έδρα την Γαλλία, ο όμιλος Naos δημιουργεί καλλυντικά που είναι εμπνευσμένα από το δέρμα, απαντώντας στις ανάγκες της σύγχρονης γυναίκας. Παράλληλα, μέσω του ινστιτούτου Naos Institute of Life Science, αναπτύσσει μείζονα ερευνητικά προγράμματα στην ανθρώπινη φροντίδα και μέσω του Naos Initiative & Finance Diversification ασχολείται με συμμετοχές σε νεοϊδρυόμενες εταιρείες. 

Για την Naos Greece, σημαντικό ρόλο διαδραματίζει και το ηλεκτρονικό εμπόριο για το οποίο καταγράφονται ρυθμοί αύξησης κατά 25% σε ετήσια βάση. Εκτιμάται μάλιστα ότι από τα 900 εκατ. ευρώ του συνολικού τζίρου στην ελληνική αγορά των καλλυντικών, το ηλεκτρονικό εμπόριο συνεισφέρει περί τα 30 εκατ. ευρώ, καταγράφοντας ωστόσο ετήσια αύξηση περί το 25%. Ειδικά δε για τα δερμοκαλλυντικά, η ετήσια αύξηση της αγοράς εκτιμάται σε 30%. 

Συνολικά, ο όμιλος Naos είχε καθαρές πωλήσεις ύψους 700 εκατ. ευρώ το 2019, αυξημένες κατά 13% συγκριτικά με το προηγούμενο έτος, ανεβαίνοντας στην 46η θέση στην παγκόσμια κατάταξη της αγοράς καλλυντικών. Διαθέτοντας παρουσία σε περισσότερες από 130 χώρες, ο όμιλος λειτουργεί 48 θυγατρικές εταιρείες, επιτυγχάνοντας ετήσια αύξηση πωλήσεων της τάξεως του 16%, την τελευταία δεκαετία.

Η πορεία του ξεκίνησε το 1977 από τον ιδρυτή και σημερινό πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο Jean-Noel Thorel, με την δημιουργία των πρώτων καλλυντικών Bioderma, από το ερευνητικό κέντρο CEREDAP, ενώ η πρώτη θυγατρική ιδρύθηκε στην Ιταλία το 2001. Τα προϊόντα που διαθέτει παράγονται στην Γαλλία, στην περιοχή της Aix-en-Provence, σε νέες εγκαταστάσεις, η κατασκευή των οποίων ολοκληρώθηκε πέρσι, σε μία επένδυση της τάξεως των 60 εκατ. ευρώ. 

Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Στα επίπεδα προ πανδημίας επιστρέφει η διεθνής αγορά καλλυντικών

Σημαντική ανθεκτικότητα στην κρίση για την αγορά των 500 δισ. δολ. με μεγάλη αύξηση πωλήσεων μέσα από ψηφιακά κανάλια. Θετικές οι εξελίξεις και στην Ελλάδα με καλή πορεία πωλήσεων σε σούπερ μάρκετ, φαρμακεία, e-shop.