Φώτο: Shutterstock

Γκοφρέτες Bingo από τις ΗΠΑ μέχρι την Ιαπωνία

Απαγορεύεται από το δίκαιο της Πνευμ. Ιδιοκτησίας η καθ΄οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση/ιδιοποίηση του παρόντος, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη.
Ποντάροντας στην εξαγωγική της δραστηριότητα αλλά και σε σημαντικές συνεργασίες στην εγχώρια αγορά στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, η Tottis Bingo αναμένει αύξηση εσόδων κατά 5% για τη φετινή χρονιά.

Με όχημα τις εξαγωγές και τις συνεργασίες με αλυσίδες που δραστηριοποιούνται στην εγχώρια αγορά για παραγωγή κωδικών ιδιωτικής ετικέτας, η εταιρεία Tottis Bingo προσβλέπει εφέτος σε αύξηση εσόδων της τάξεων του 5%, ενώ ταυτόχρονα στοχεύει σε περαιτέρω διεύρυνση του μεριδίου των επώνυμων κωδικών στη δυνατή κατηγορία που αφορά στις γκοφρέτες.

Αρχής γενομένης από την εξαγωγική δραστηριότητα, η εταιρεία αναμένει τόσο εφέτος όσο και στις προσεχείς χρήσεις τις «αποδόσεις» των στρατηγικών κινήσεων εισόδου στις αγορές της Κίνας, Ιαπωνίας και Κορέας ενώ ταυτόχρονα ενδυναμώνει την παρουσία της στις 25 περίπου αγορές που δραστηριοποιείται, λανσάροντας νέα προϊόντα, με αιχμή τις αγορές των ΗΠΑ, Γερμανίας και Ρωσίας.

Παράλληλα, σημαντική συμβολή στα έσοδα αναμένεται να προκύψει από τη σύναψη συμφωνιών με διεθνείς παίχτες της οργανωμένης λιανικής τροφίμων, όπως συνέβη πέρυσι με τις αλυσίδες Lidl και EDEKA.

Σε εγχώριο επίπεδο, η διεύρυνση του χαρτοφυλακίου συνεργασιών για παραγωγή προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας βρίσκεται υψηλά στης ατζέντα του αναπτυξιακού σχεδιασμού της εταιρείας ενώ ταυτόχρονα σημαντικές προσδοκίες διατηρούνται και για το «δυνατό» χαρτί του κωδικολογίου, που αφορά στη κατηγορία της γκοφρέτας, όπου η εταιρεία εμφάνισε ισχυρό μερίδιο αγοράς, το οποίο πέρυσι διαμορφώθηκε στο 40,9% (στοιχεία Nielsen).

Αναφορικά με την πορεία των μεγεθών την περσινή χρήση, η Tottis Bingo εμφάνισε αυξημένα έσοδα κατά 5,7% στα 58,68 εκατ. ευρώ έναντι 55,52 εκατ. ευρώ το 2017. Η αύξηση του τζίρου αποδίδεται τόσο στην εγχώρια αγορά όσο και στις διεθνείς πωλήσεις.

Το περιθώριο μικτού κέρδους διατηρήθηκε σχεδόν στα ίδια περίπου επίπεδα στο 19,10 % το 2018 έναντι 19,20 % το 2017, λόγω της σταθερότητας των τιμών των πρώτων υλών του κόστους παραγωγής. Κατά το 2018 η εταιρεία παρουσίασε αύξηση 13,6% στη προ φόρων κερδοφορία της, η οποία διαμορφώθηκε σε 408 χιλ ευρώ, ενώ τα κέρδη μετά φόρων ενισχύθηκαν περαιτέρω κατά 16, 7% σε 251,7 χιλ ευρώ.

Η καθαρή θέση της εταιρείας αυξήθηκε οριακά στα 13,3 εκατ. ευρώ, ενώ οι βραχυπρόθεσμες υποχρεώσεις περιορίστηκαν κατάτι στα 44,4 εκατ. ευρώ, εκ των οποίων 7,2 εκατ.ευρώ αφορούν σε τραπεζικό δανεισμό.

Σημειώνεται ότι η Tottis Bingo είναι μια αμιγώς ελληνική εταιρεία, η οποία δραστηριοποιείται στην εγχώρια αγορά από το 1970 διατηρώντας παραγωγικές εγκαταστάσεις στο Γέρακα Αττικής και υποκατάστημα στην Θεσσαλονίκη ενώ απασχολεί περί του 243 εργαζόμενους.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Συνεχίζεται με ένταση η ενδοοικογενειακή «μάχη» για τον έλεγχο της Creta Farms

Η εταιρία ανακοίνωσε το πρωι τη διακοπή και μετάθεση για τις 3 Οκτωβρίου της χθεσινής γενικής συνέλευσης. Πληροφορίες αναφέρουν ότι ο Κ. Δομαζάκης έχει εξασφαλίσει τον μετοχικό έλεγχο.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Κανάκης: Αποχαιρετά το ΧΑ μια υγιής εταιρεία με κέρδη

Η Στέλιος Κανάκης τα τελευταία 25 χρόνια ήταν συνεχώς κερδοφόρος και εμφάνισε κέρδη πάνω από 1 εκατ. ευρώ το α' εξάμηνο. Παρ' όλα αυτά, οι μετοχές της διαγράφονται από το ταμπλό μετά την εξαγορά της από την Orkla.
Arivia
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Με νέα θυγατρική μπαίνει η Arivia στην αγορά του τυριού

Τη νέα θυγατρική Aring με έδρα στην Πυλαία Θεσσαλονίκης ίδρυσε η Arivia, που έχει περάσει από τον περασμένο Οκτώβριο στον έλεγχο του ομίλου Upfield. Στελέχη της Upfield στο διοικητικό συμβούλιο της νέας εταιρείας.