Φώτο: Shutterstock

Στις αγορές του εξωτερικού στρέφεται η Tottis Bingo

Αραβικές χώρες και Νότια Αμερική οι βασικοί εξαγωγικοί στόχοι της ελληνικής βιομηχανίας σνακ, που πέτυχε αύξηση κερδοφορίας 45% το 2019. Έμφαση και στα προϊόντα private label.

Στην αύξηση των εξαγωγών της στοχεύει η Tottis Bingo, η οποία το 2019 ενίσχυσε τα μεγέθη της, ενώ αναμένει και ενίσχυση των πωλήσεων περίπου 3% το 2020, παρά την πανδημία του κορονοϊού, καθώς αυξάνεται η ζήτηση τόσο για τα επώνυμα προϊόντα της όσο και για τα private label που ενισχύονται λόγω και της κρίσης.

Με την καταναλωτική ζήτηση να συμπιέζεται υπό το βάρος της επιβράδυνσης της οικονομίας, η Tottis Bingo επιδιώκει να αναπτύξει περαιτέρω την εξαγωγική της παρουσία που αυτή την στιγμή αριθμεί 25 χώρες και είχε στηρίξει τα μεγέθη της εταιρείας και στην περίοδο της προηγούμενης κρίσης.

Η ανάπτυξη των εξαγωγών στις ΗΠΑ όπου η εταιρεία πραγματοποιεί πωλήσεις από το 2015 βρίσκεται στο βασικό στόχαστρο της Tottis-Bingo, η οποία το 2019 πραγματοποίησε επίσης εξαγωγές σε Κίνα, Κορέα και αραβικές χώρες. Το 2020 η εταιρεία αναμένει πως θα καταγράψει μεγαλύτερη ανάπτυξη στις αραβικές χώρες, και έχει θέσει στο επίκεντρο την ανάπτυξη των εξαγωγών σε Ν. Αμερική, Χιλή και Περού, μέσω νέων συμφωνιών και προϊόντων.

Η Tottis Bingo κατάφερε να αυξήσει το 2019, το μερίδιο της στην εγχώρια αγορά στο 40,9%, καθώς ενισχύθηκε η ζήτηση στα πολύ γνωστά προϊόντα της εταιρείας, αλλά σημειώθηκε και ανάπτυξη στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας. Ειδικότερα, η Tottis-Bingo, κατέγραψε περισσότερες συμφωνίες με αλυσίδες λιανικής για την παραγωγή προϊόντων private label τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό και αναμένει περαιτέρω ανάπτυξη το 2020 και άνοδο των πωλήσεων κατά 3%.

Παράλληλα, η εταιρεία εκτιμά πως τα μεγέθη της θα ενισχυθούν και από την κυκλοφορία των νέων προϊόντων αλμυρών σνακς. Για την Tottis τα αλμυρά snacks αποτελούν παράδοση, καθώς τα chips και τα γαριδάκια αποτελούσαν μία από τις πρώτες κατηγορίες προϊόντων που παρήγαγε και διακινούσε η εταιρεία και αποτελούσαν πάντα το «δυνατό της χαρτί». Ήδη, η πορεία της νέας γκάμας Tottis Chips & Waves κρίνεται ικανοποιητική, ενώ πρόσφατα έγινε και το λανσάρισμα  των νέων Tottis, Γαριδάρες & Φουντουκόμπαλες.

Η εταιρεία το προηγούμενο έτος εμφάνισε σημαντική αύξηση κερδών και κύκλου εργασιών. Σύμφωνα με τις οικονομικές καταστάσεις, αύξησε τον κύκλο εργασιών κατά 4,57%, που διαμορφώθηκε στα 61,36 εκατ. ευρώ. Η προ φόρων κερδοφορία αυξήθηκε δυναμικά, κατά 45%, στα 592.000 ευρώ από 408.000 ευρώ που ήταν το 2018, ενώ η καθαρή κερδοφορία αυξήθηκε στα 365.054 ευρώ από 251.723 ευρώ. Το μικτό κέρδος διαμορφώθηκε στα 12,3 εκατ. ευρώ. Τα ίδια κεφάλαια της εταιρείας στο τέλος του 2019 ήταν 13,63 εκατ. ευρώ, με τους εργαζόμενους να ανέρχονται στους 269.

Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Sklavenitis, sklabenithw, super market
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Δοκιμαστική λειτουργία για το ηλεκτρονικό κανάλι της Σκλαβενίτης

Το νέο ηλεκτρονικό κανάλι της Σκλαβενίτης ξεκίνησε την πιλοτική λειτουργία του εξυπηρετώντας τις περιοχές της Αττικής. Στο πρώτο τρίμηνο του 2021 θα έχει ολοκληρωθεί η πλήρης λειτουργία του.