Φώτο: Shutterstock

Η IKEA απέσπασε τρία βραβεία στα Retail Business Awards 2020

Στις κατηγορίες «Retail Campaign», «Social Media Retail Strategy» και «CSR Retail Strategy».

Τρεις μεγάλες διακρίσεις στα φετινά Retail Business Awards 2020, στις κατηγορίες «Retail Campaign», «Social Media Retail Strategy» και «CSR Retail Strategy», κατέκτησε η ΙΚΕΑ, εταιρεία του ομίλου Fourlis. 

Όπως αναφέρει η εταιρεία, οι διακρίσεις αυτές είναι αποτέλεσμα μιας άκρως επιτυχημένης χρονιάς για την ΙΚΕΑ, σε συνέχεια της πολύ δημοφιλούς νέας εταιρικής καμπάνιας του brand. Η καμπάνια «Σε ένα σπίτι ΙΚΕΑ, ζεις πιο πολλά απ’ όσα φαντάζεσαι», έφερε στο φως όλες τις καθημερινές προσωπικές και οικογενειακές στιγμές, τις συγκινήσεις και τις προσδοκίες που δίνουν ζωή σε ένα σπίτι ΙΚΕΑ, ενώ συνέδεσε καθημερινούς χαρακτήρες με τα έπιπλα και τα προϊόντα της εταιρείας. 

Για τη συγκεκριμένη καμπάνια, η ΙΚΕΑ απέσπασε δύο διακρίσεις
βραβείο (Gold) στην κατηγορία Retail Campaign, για την καλύτερη διαφημιστική καμπάνια στον κλάδο 
βραβείο (Gold) της κατηγορίας Social Media Retail Strategy, για την καλύτερη social media εκστρατεία στον κλάδο.

Στην τρίτη βράβευση, η ΙΚΕΑ ξεχώρισε με Bronze βραβείο στην κατηγορία CSR Retail Strategy, για το πρόγραμμα «Σταθμοί Χαράς», που παρέχει ενεργή στήριξη σε δημοτικούς βρεφονηπιακούς και παιδικούς σταθμούς από το 2013. Μέσω αυτού του προγράμματος, η ΙΚΕΑ έχει διαμορφώσει, μέχρι σήμερα, 76 καλοσχεδιασμένους, και λειτουργικούς χώρους σε όλη την Ελλάδα, δημιουργώντας ένα ασφαλές περιβάλλον για να απολαμβάνουν τα παιδιά περισσότερο την ημέρα τους και αναδεικνύοντας, ταυτόχρονα, την προσήλωση και το αίσθημα ευθύνης της εταιρείας, προς τις κοινωνίες στις οποίες δραστηριοποιείται. 

Τα Retail Business Awards, πραγματοποιήθηκαν για 18η συνεχή χρονιά, σε διοργάνωση της Direction και του περιοδικό Retailbusiness, τελώντας υπό την Αιγίδα του υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Μικρή αύξηση πωλήσεων για την ΦΑΓΕ με αιχμή την αγορά της Βρετανίας

Στην ελληνική αγορά, οι πωλήσεις υποχώρησαν κατά 3,3%, αλλά αυξήθηκαν κατά 6,2% στη Βρετανία το πρώτο εξάμηνο του 2020. Αστάθεια στις δραστηριότητες του ομίλου φέρνει η πανδημία, όπως εκτιμά η διοίκηση.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Πήγε καλά εν μέσω πανδημίας η ΑΒ, αλλά βλέπει κινδύνους για την αγορά

Αυξημένες πωλήσεις και διευρυμένα περιθώρια κέρδους για την αλυσίδα σούπερ μάρκετ τους πρώτους μήνες του 2020. Εκφράζει φόβους για μείωση καταναλωτικής δαπάνης και όξυνση του ανταγωνισμού.