ΓΔ: 899.42 0.53% Τζίρος: 88.14 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:20:01 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φώτο: Μύλοι Λούλη

Μύλοι Λούλη: Μειώνει το κόστος δανεισμού μέσω νέου ομολογιακού δανείου

Η αλευροβιομηχανία που είδε να μην μειώνεται ιδιαίτερα ο κύκλος εργασιών παρά την πανδημία, θέλει να αναχρηματοδοτήσει τον υφιστάμενο δανεισμό της με σκοπό την βελτίωση των μεγεθών της.

Στην αναχρηματοδότηση του υφιστάμενου τραπεζικού δανεισμού προχώρησε Μύλοι Λούλη εκμεταλλευόμενη την ευνοϊκή συγκυρία και το περιβάλλον χαμηλών επιτοκίων, υπογράφοντας σύμβασης με τέσσερις τράπεζες για την παροχή ενός ομολογιακού δανείου ύψους 34 εκατ. ευρώ, διάρκειας πέντε ετών.

Η εταιρεία έχει δικαίωμα παράτασης του δανείου για επιπλέον τρία έτη. Υπενθυμίζουμε πως και στις 24 Δεκεμβρίου η εταιρεία είχε προχωρήσει στην έκδοση Κοινού Ομολογιακού Δανείου ύψους 3 εκατ. ευρώ με σκοπό την κάλυψη αναγκών της σε κεφαλαία κίνησης.

Ο συνολικός καθαρός δανεισμός του ομίλου Μύλοι Λούλη την 31η Δεκεμβρίου 2019 ανερχόταν σε 38,83 εκ. ευρώ σημειώνοντας αύξηση κατά 2,02% σε σχέση με το 2018.

Σε ο,τι αφορά της πορεία της εταιρίας την φετινή χρονιά, η αβεβαιότητα που δημιουργεί η εξέλιξη της πανδημίας επηρεάζει σημαντικά ωστόσο εκτιμάται πως οι επιπτώσεις της πανδημίας δεν θα επηρεάσουν σημαντικά την επιχειρηματική δραστηριότητα και τα μεγέθη του Ομίλου.

Η αλευροβιομηχανία υπολογίζει πως θα έχει περιορισμένες απώλειες από την πανδημία που θα μεταφραστούν σε μονοψήφια υποχώρηση εσόδων στο πρώτο εξάμηνο του έτους.

Δεν παρατηρήθηκε μείωση του κύκλου εργασιών στο πρώτο τετράμηνο του 2020 σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του προηγούμενου έτους κάτι που προκύπτει από το ότι η εταιρεία και ο όμιλος δεν έχουν εξάρτηση από πελάτες ή προμηθευτές, εσωτερικού ή εξωτερικού που να έχουν αναστείλει υποχρεωτικά την λειτουργία τους και δεν έχουν συνάψει συμβόλαια με πελάτες ή προμηθευτές τα οποία δεν μπορούν να εκτελεστούν.

Ο αναγκαστικός εγκλεισμός και η στροφή στο μαγείρεμα στο σπίτι ενίσχυσε τη διάθεση των καταναλωτών να δοκιμάσουν νέες προτάσεις, δημιουργώντας ευνοϊκές προϋποθέσεις για τους νέους κωδικούς, με τα νέα λανσαρίσματα μειγμάτων για την αρτοποιία και την ζαχαροπλαστική της σειράς Easy Bake να σημειώνουν θετικά αποτελέσματα.

Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα την αυξημένη κατανάλωση στο ράφι των σουπερ μάρκετ, που κάποιες βδομάδες εμφάνισε ρυθμούς ακόμα και πάνω από 100%. Παράλληλα  η διατήρηση της λειτουργίας των φούρνων, παρά το γεγονός ότι εμφάνισαν σημαντική υποχώρηση στις πωλήσεις τους, αντιστάθμισε τις απώλειες στις πωλούμενες ποσότητες προϊόντων για επαγγελματική χρήση, που επηρεάστηκαν σημαντικά από το γενικό lockdown στο κανάλι της εκτός σπιτιού κατανάλωσης.

Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

beer
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Βεργίνα: Η ελληνική μπύρα που αντιστάθηκε στους διεθνείς κολοσσούς

Καθιερώνεται στην αγορά η ελληνική μπύρα Βεργίνα μετά τη μεγάλη αντιπαράθεση με την Αθηναϊκή Ζυθοποιία που μεταφέρεται σε ολλανδικό δικαστήριο. Τι δηλώνει στο Business Daily ο Δ. Κρις, διευθυντής εταιρικής ανάπτυξης της Ζυθοποιίας Μακεδονίας Θράκης.
tyri-cheese
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Το θαύμα των ελληνικών φυτικών τυριών: Πώς κατακτούν τη διεθνή αγορά

Η Arivia από την Δράμα είδε τις πωλήσεις του brand φυτικού τυριού Violife να αυξάνονται κατά 178,3% ενώ η Good Planet Foods που συνεργάζεται με την ΚΡΕΜΕΛ από την Κρήτη αύξησε τις πωλήσεις της κατά 168,9%.