ΓΔ: 907.06 -1.15% Τζίρος: 41.37 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:20:03 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φωτο: Cocomat

Νέο ξενοδοχείο Cocomat στην Αθήνα μέσα στο 2020

Απαγορεύεται από το δίκαιο της Πνευμ. Ιδιοκτησίας η καθ΄οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση/ιδιοποίηση του παρόντος, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη.
Η διεύρυνση του δικτύου καταστημάτων λιανικής στην εγχώρια αγορά και στο εξωτερικό και η ενίσχυση της παρουσία της στον τουριστικό τομέα με ένα νέο ξενοδοχείο περιλαμβάνονται στα σχέδια της Cocomat.

Σε δύο άξονες, εντός κι εκτός συνόρων, στηρίζει τη στρατηγική της ανάπτυξής της η εταιρεία Cocomat, διευρύνοντας περαιτέρω τόσο το δίκτυο των καταστημάτων λιανικής στο εξωτερικό, όσο και την παρουσία της στον ξενοδοχειακό κλάδο στην ελληνική αγορά.

Ειδικότερα, η εταιρεία σχεδιάζει την ενίσχυση της δραστηριότητάς της στην ξενοδοχειακή αγορά, με την προσθήκη ενός ακόμη ξενοδοχείου Cocomat στο κέντρο της Αθήνας μέσα στο 2020.

Σημειώνεται ότι λειτουργούν ήδη τέσσερα ξενοδοχεία στην πρωτεύουσα, με συνολική δύναμη 250 δωματίων –Cocomat Nafsika στην Κηφισιά, Cocomat Hotel Athens και Cocomat Hotel Athens Jumelle στο Κολωνάκι, καθώς και το ολοκαίνουριο πεντάστερο Cocomat Athens BC στην περιοχή της Ακρόπολης. Ο όμιλος επενδύει στοχευμένα στον κλάδο της φιλοξενίας, βασιζόμενος και στην μακρόχρονη κι επιτυχή δραστηριοποίησή του στα είδη ύπνου.

Παράλληλα, στο στόχαστρο τίθενται οι ώριμες αγορές του εξωτερικού, σε ό,τι αφορά το δίκτυο λιανικής, με την αμερικανική αγορά να αποτελεί βασική προτεραιότητα για την περαιτέρω εδραίωση του σήματος Cocomat στην κατηγορία των ειδών ύπνου. Η αλυσίδα διαθέτει ήδη τρία καταστήματα στη Νέα Υόρκη και σχεδιάζει το άνοιγμα περισσοτέρων σημείων πώλησης μέσα στο 2020.

Συνολικά, ο όμιλος λειτουργεί περισσότερα από 100 καταστήματα σε 22 χώρες, τα 45 εκ των οποίων βρίσκονται στην Ελλάδα. Διαθέτει δε παρουσία σε 4 ηπείρους –Ευρώπη, Ασία, ΗΠΑ και Αφρική- με μεγαλύτερη αγορά, μετά την ελληνική, αυτήν της Γερμανίας, όπου ελέγχει ήδη 9 καταστήματα. Περαιτέρω, λειτουργούν 8 καταστήματα στην Κίνα, με τελευταία προσθήκη ένα νέο σημείο πώλησης στην Σαγκάη.

Χάριν στην διευρυμένη διεθνή της παρουσία, η Cocomat παρουσιάζει θετικά οικονομικά μεγέθη την τελευταία διετία, με αύξηση των πωλήσεων σε πσοσοτό 10% ετησίως και τις πωλήσεις μόνο στην Ελλάδα να ξεπερνούν τα 25 εκατ. ευρώ για το 2018.

Αξίζει τέλος να σημειωθεί ότι το 31% της συνολικής παραγωγής της εταιρείας εξάγεται στις προαναφερθείσες αγορές, ενώ στο πελατολόγιό της συμπεριλαμβάνονται οι μεγαλύτερες αλυσίδες ξενοδοχείων, όπως Ritz, Hilton, Sofitel, Grecotel κα.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Cocomat-Hotel-Santorini
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Δυναμική επέκταση της Cocomat Hotels, προσθέτει τρία νέα ξενοδοχεία

Μέσα στον Μάιο ανοίγει το νέο boutique hotel της αλυσίδας στη Σαντορίνη, ενώ θα ακολουθήσουν οι μονάδες στην Ακρόπολη και στη Μονεμβασιά. Λειτουργούν ήδη τέσσερα ξενοδοχεία στην Αθήνα και ένα στη Σέριφο.
COCO-MAT
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Έμφαση στην αγορά λιανικής και διατήρηση δυνάμεων οι βασικοί στόχοι της Cocomat

Σε δεύτερο πλάνο η δραστηριότητα business to business και hoteling. Η εταιρία σημείωσε υπερδιπλασιασμό ηλεκτρονικών πωλήσεων ωστόσο περίπου το 20% του τζίρου της προέρχεται από τα ξενοδοχεία.
businessdaily_Azur Selection Meganisi
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Προτίμησε το Euronext αντί της Αθήνας η ελληνική Azur Selection

Η ελληνικών συμφερόντων εταιρεία Azur Selection κάνει χρηματιστηριακό ντεμπούτο στη μικρή αγορά του γαλλικού Euronext. Επενδύει σε ξενοδοχεία και ακίνητα στην Αθήνα, τη Μύκονο και άλλες περιοχές, ενώ έχει σχέδια για τη γαλλική Ριβιέρα.
Melia-Hotels-Sol-Cosmopolitan-Rodos
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Meliá Hotels: Στόχος ο διπλασιασμός του χαρτοφυλακίου στην Ελλάδα μέχρι το 2025

Διαθέτοντας τεράστια εμπειρία και τεχνογνωσία στους τομείς του leisure και bleisure τουρισμού  και ως πρωτοπόρος της ψηφιακής ανάπτυξης του ξενοδοχειακού κλάδου, ο Όμιλος στοχεύει στη συνεργασία με ανεξάρτητα ξενοδοχεία.
amanzoe
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ολοκληρώθηκε η μεταφορά έδρας της Grivalia Hospitality στην Ελλάδα

Η στρατηγική αυτή κίνηση αποδεικνύει έμπρακτα την εμπιστοσύνη της Διοίκησης της εταιρείας, όσο και των θεσμικών μετόχων της στις προοπτικές περαιτέρω ανάπτυξης της ελληνικής οικονομίας και ειδικότερα ο τουριστικός τομέας.