bd-sprite
Φώτο: Shutterstock

Αρχίζει η συνεργασία του BOX με Μασούτη και Κρητικό

Οι καταναλωτές θα μπορούν να παραγγείλουν 10.000 κωδικούς προϊόντων των συγκεκριμένων σουπερ μάρκετ σε περισσότερες από 50 διαφορετικές πόλεις της Ελλάδας.

Η υπηρεσία online παραγγελίας φαγητού της Cosmote, ΒΟΧ εγκαινίασε και επίσημα τη συνεργασία με τις αλυσίδες σουπερ μάρκετ Μασούτης και Κρητικός. Με τη νέα αυτή συνεργασία δίνεται η δυνατότητα στους καταναλωτές σε πάνω από 50 πόλεις της Ελλάδας να παραγγέλνουν, με παράδοση ακόμα και αυθημερόν, περισσότερους από 10.000 κωδικούς προϊόντων των συγκεκριμένων σούπερ μάρκετ.

Επιπλέον, οι καταναλωτές μπορούν να απολαμβάνουν συνδυαστικά τα προνόμια του BOX μαζί με τα οφέλη από τα προγράμματα επιβράβευσης και τις προσφορές των αλυσίδων «Μασούτης» και «ΚΡΗΤΙΚΟΣ».

Όπως είχε αναφέρει πρώτο το Business Daily στις 9 Οκτωβρίου, ήδη λειτουργούσε πιλοτικά η συνεργασία με τις δυο αλυσίδες για online παραγγελίες μέσω του BOX και από τις 2 Νοεμβρίου η υπηρεσία food delivery του Skroutz, το Skroutz Food θα περάσει στην πλατφόρμα του BOX, μετά από συμφωνία ανάμεσα στις δύο πλευρές.

Όπως ανακοίνωσε το BOX, για τη συνεργασία με την αλυσίδα Μασούτης, αυτή θα είναι διαθέσιμη σε 45 πόλεις της Ελλάδας μεταξύ των οποίων η Αθήνα, η Θεσσαλονίκη, τα Ιωάννινα, η Λάρισα, η Αλεξανδρούπολη, η Ξάνθη, τα Τρίκαλα, και η Μυτιλήνη. Οι καταναλωτές μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε περισσότερα από 10.000 προϊόντα και να έχουν τις αγορές τους στο σπίτι τους, την ημέρα και ώρα που επιθυμούν, ακόμη και εντός 2 ή 3 ωρών. Η ελάχιστη παραγγελία είναι 40 ευρώ.

Για τη συνεργασία με τα σούπερ μάρκετ Κρητικός, η υπηρεσία είναι διαθέσιμη στους περισσότερους νομούς και στις μεγαλύτερες πόλεις της Ελλάδας όπως Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Λάρισα, Ηράκλειο Κρήτης, Χαλκίδα, Κόρινθος, και Ρόδο. Οι χρήστες έχουν τη δυνατότητα να παραλάβουν τα ψώνια τους αυθημερόν μέσω της υπηρεσίας «ΚΡΗΤΙΚΟΣ easy» με ελάχιστη παραγγελία 50 eyr;v, αλλά ακόμα και εντός μιας ώρας με την υπηρεσία «ΚΡΗΤΙΚΟΣ express», με ελάχιστη παραγγελία μόλις 5 ευρώ.

Σημαντική άνοδος των παραγγελιών μέσω BOX από το lockdown

Στην περίοδο της πανδημίας δημιουργήθηκε μια τάση όπου οι καταναλωτές στράφηκαν και στις παραγγελίες τροφίμων από ηλεκτρονικό σουπερ μάρκετ, ενώ ενισχύθηκε και ο ρόλος που παίζουν πλέον οι ηλεκτρονικές πλατφόρμες πολλαπλών καταστημάτων. Σύμφωνα με έρευνα του ΙΕΛΚΑ, πλέον το 25% του κοινού στρέφονται στα ηλεκτρονικά κανάλια και την τηλεφωνική παραγγελία, ενώ έχει σημειωθεί αύξηση 500%, σε σχέση με τα δεδομένα του 2019, στους αγοραστές από ηλεκτρονικά σουπερ μάρκετ.

Η ισχυρή αυτή τάση δημιουργήθηκε κατά τη διάρκεια του lockdown, αλλά διατηρήθηκε και μετά το άνοιγμα της αγοράς, κάνοντας ελκυστική μια επένδυση στο ηλεκτρονικό εμπόριο τροφίμων και προϊόντων σούπερ μάρκετ. Έτσι, ο ΟΤΕ, στο πλαίσιο της διεύρυνσης των πηγών εσόδων του, μέσω του BOX στοχεύει να ενισχύσει τις υπηρεσίες που προσφέρει στους καταναλωτές.

«Έχοντας σήμερα πάνω από 5.000 συνεργάτες πανελλαδικά, το BOX συνεχίζει τη δυναμική του πορεία στην ελληνική αγορά, κάνοντας το επόμενό του βήμα στην online παραγγελία και διανομή προϊόντων σούπερ μάρκετ. Η ψηφιακή ανάπτυξη, αλλά και η πρόσφατη υγειονομική κρίση έχουν επιταχύνει την άνοδο του online delivery στην Ελλάδα, σε όλες τις κατηγορίες προϊόντων. Είναι χαρακτηριστικό ότι από την περίοδο του lockdown και μετά, έχουν διπλασιαστεί οι παραγγελίες μέσω του BOX. Θα ακολουθήσουν και άλλες συνεργασίες με αλυσίδες τροφίμων», σημείωσε ο Παναγιώτης Γαβριηλίδης, Chief Marketing Officer Consumer Segment Ομίλου ΟΤΕ.

Μέσα από το BOX app (Android, iOS) και το www.box.gr, οι καταναλωτές μπορούν να επιλέξουν τα προϊόντα σούπερ μάρκετ που επιθυμούν, ανάμεσα σε όλους τους διαθέσιμους κωδικούς, σε τιμές και προσφορές που ισχύουν και στα φυσικά καταστήματα «Μασούτης» και «ΚΡΗΤΙΚΟΣ».

Επίσης, αποκομίζοντας διπλό όφελος από τις παραγγελίες τους, μπορούν να αξιοποιήσουν τόσο τις κάρτες πιστότητας των συγκεκριμένων σούπερ μάρκετ, όσο και τα προνόμια που προσφέρει το ΒΟΧ με κάθε παραγγελία ή και χρήση του app, όπως πόντοι για εκπτώσεις σε επόμενη παραγγελία, πακέτα data (GB) από την COSMOTE ή δωροεπιταγές από επώνυμες εταιρείες.

Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Πού ανοίγει νέα καταστήματα η Μασούτης, γιατί δημιουργεί εταιρεία ακινήτων

Το 18ο κατάστημά της στην Κέρκυρα εγκαινίασε η Μασούτης, ενώ δρομολογεί το άνοιγμα και στη Λευκάδα. Τρία καταστήματα σε Αττική και Χαλκίδα. Αξιοποιούνται ακίνητα αξίας 250 εκατ. ευρώ με νέα εταιρεία.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Γ. Μασούτης: Η άκαρπη προσπάθεια εξαγοράς της Bazaar και τα σχέδια για την Αττική

Η διαφορά των δυο πλευρών στο τίμημα οδήγησε σε αδιέξοδο τις συζητήσεις για την εξαγορά της αλυσίδας σούπερ μάρκετ Bazaar. Κεντρικός στόχος η επέκταση στην αγορά της Αθήνας ώστε να καταστεί πανελλαδικός παίχτης.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Πρώτη φορά κέρδη για τη Σκλαβενίτης μετά την εξαγορά της Μαρινόπουλος

Ξεπέρασαν τα 60 εκατ. ευρώ τα κέρδη προ φόρων, αύξηση 15% στον τζίρο και 2.500 προσλήψεις. Ανακαίνιση 300 καταστημάτων, αναβάθμιση των Hypermarkets και ανάπτυξη του ηλεκτρονικού καναλιού πωλήσεων.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Διψήφια αύξηση πωλήσεων έφερε στα σούπερ μάρκετ το δεύτερο lockdown

Στο 10% αναμένεται να διαμορφωθεί η αύξηση των πωλήσεων των σούπερ μάρκετ το 2020. Σημαντική αύξηση των αγορών σημειώθηκε στην περίοδο των Χριστουγέννων. Επενδύσεις στα ηλεκτρονικά κανάλια.