ΓΔ: 873.1 -1.54% Τζίρος: 95.53 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:20:01 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
BOX-delivery-app-ote
Φώτο: BOX

Μεγαλώνει το BOX του ΟΤΕ και «χτυπάει» την e-food και τη Wolt

Έχουν διπλασιαστεί οι παραγγελίες μέσω του BOX κατά την διάρκεια της δεύτερης καραντίνας. Εξετάζεται η ενεργοποίηση της λειτουργίας take away για παραγγελίες στα σούπερ μάρκετ.

Με τις ηλεκτρονικές παραγγελίες τροφίμων και άλλων προϊόντων να αυξάνονται, η μικρή λιανική αποτελεί ακόμη έναν στόχο για τις πλατφόρμες delivery, καθώς η πίτα φτάνει περίπου τα 8 δισ. ευρώ τον χρόνο. Η πλατφόρμα BOX του ομίλου ΟΤΕ που αποτελεί τον νεαρότερο παίκτη της αγοράς εξετάζει το ενδεχόμενο να διευρύνει την παρουσία του, ωστόσο αυτό πρόκειται να γίνει μετά από πολύ προσεκτική μελέτη.

«Το κομμάτι της μικρής λιανικής και τα dark stores, βασίζονται στην ύπαρξη στόλου και το BOX δεν διαθέτει αυτή την στιγμή τον δικό του στόλο για να μπορεί να εξυπηρετήσει αυτές τις ανάγκες», σημειώνει πηγή της εταιρείας στο Business Daily, υπογραμμίζοντας ωστόσο την ανοδική πορεία που διαγράφει η πλατφόρμα ιδιαίτερα στο δεύτερο lockdown.

Τα «dark stores» αποτελούν μικρές και ευέλικτες μονάδες, που στήνονται με σκοπό την ετοιμασία και παράδοση των παραγγελιών σε καταναλωτές που πραγματοποιούν τις αγορές τους διαδικτυακά. Είναι οργανωμένα για να πραγματοποιούνται αυτοματοποιημένα οι συλλογές των προϊόντων της παραγγελίας είτε από ρομπότ ή από προσωπικό.

Με τις πλατφόρμες delivery φαγητού να έχουν επεκταθεί προσφέροντας υπηρεσίες παράδοσης προϊόντων σούπερ μάρκετ αλλά και ζαχαροπλαστείων, ή αρτοποιείων, η πλατφόρμα της Cosmote αναφέρει πως «δεν έχουμε αποκλείσει κανένα ενδεχόμενο και η δημιουργία στόλου είναι κάτι το οποίο εξετάζουμε για το αν συμφέρει οικονομικά, ωστόσο αυτό είναι μια πολύ μεγάλη κίνηση και αρκετά ακριβή, οπότε πρέπει να μελετηθεί».

Όπως αναφέρουν από τον ΟΤΕ θα πρέπει να δοκιμαστεί πρώτα πιλοτικά σε κάποιες περιοχές, ωστόσο στην κατηγορία «Φρέσκα Τρόφιμα», οι καταναλωτές μπορούν ήδη να βρουν και καταστήματα μαναβικής, κρεοπωλεία, ιχθυοπωλεία, delicatessen, ψιλικά, αλλά και ζαχαροπλαστεία. Η κατηγορία αυτή εμπλουτίζεται συνεχώς με νέα καταστήματα. «Μην ξεχνάμε επίσης πως η e-food βρίσκεται χρόνια στην αγορά και η Wolt έχει έναν κολοσσό από πίσω της, εν αντιθέσει με την BOX που τώρα εδραιώνεται».

Σε σταθερά ανοδική πορεία το ΒΟΧ

Η υπηρεσία online παραγγελίας φαγητού του ομίλου ΟΤΕ, καταγράφει ανοδική πορεία τους τελευταίους μήνες και χαρακτηριστικό της δυναμικής του είναι ότι έχουν διπλασιαστεί οι παραγγελίες από την περίοδο του δεύτερου lockdown και μετά ενώ συνεχώς αυξάνονται.

Το ΒΟΧ διευρύνει τη δραστηριότητά του και εμπλουτίζεται συνεχώς με νέες συνεργασίες και νέα καταστήματα σε όλη τη χώρα. Παράλληλα πολύ ικανοποιητικές κρίνονται μέχρι στιγμής οι online παραγγελίες μέσω του ΒΟΧ στα σούπερ μάρκετ Μασούτης και Κρητικός, που παρουσιάζουν αυξητική τάση, κερδίζοντας έδαφος και λόγω της πανδημίας. «Τα σούπερ μάρκετ πάνε πάρα πολύ καλά. Είμαστε πολύ ικανοποιημένοι από τις παραγγελίες που γίνονται μέσω της πλατφόρμας. Το BOX έχει δει ειδικά στη δεύτερη καραντίνα να διπλασιάζονται οι παραγγελίες του και σημειώνει σταθερά ανοδική πορεία», σημειώνει πηγή του ΟΤΕ και αναφέρει πως εντός της χρονιάς θα ενεργοποιηθεί και λειτουργία για take away στα σούπερ μάρκετ, όπου οι καταναλωτές θα μπορούν να παραγγέλνουν μέσω BOX είδη σούπερ μάρκετ και να παραλαμβάνουν από το κατάστημα της επιλογής τους.

Οι καταναλωτές μπορούν να παραγγείλουν όλα τα προϊόντα των συγκεκριμένων σούπερ μάρκετ που είναι πάνω από 10.000 κωδικοί σε κάθε αλυσίδα, με παράδοση ακόμα και αυθημερόν, σε συνολικά πάνω από 50 πόλεις σε όλη την Ελλάδα, σε τιμές και προσφορές που ισχύουν και στα φυσικά καταστήματα. Επιπλέον, οι καταναλωτές μπορούν να απολαμβάνουν συνδυαστικά και τα προνόμια του BOX και τα οφέλη από τα προγράμματα επιβράβευσης των δυο αλυσίδων.

Κλειδί της επιτυχίας το πρόγραμμα επιβραβεύσεων

«Το ΒΟΧ είναι μια πλατφόρμα που ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό εξαιτίας των επιβραβεύσεων που προσφέρει. Όταν κάποιος παραγγέλνει μέσω της πλατφόρμας, ή προτείνει κάποιο φίλο ή έχει οποιαδήποτε διάδραση στα social media μαζεύει πόντους που μπορεί να εξαργυρώσει», σημειώνουν πηγές του ΟΤΕ καθώς το BOX είναι το μόνο food delivery app που επιβραβεύει τους πελάτες του.

Το ανταποδοτικό σχήμα του ΒΟΧ αποδεικνύεται ένα εξαιρετικό εργαλείο και για τα ίδια τα καταστήματα, πολλά από τα οποία έχουν ξεκινήσει να προσφέρουν επιπλέον πόντους στους καταναλωτές. Εκτός δηλαδή από την πλατφόρμα που δίνει πόντους με κάθε παραγγελία, δίνουν πολλαπλούς πόντους και τα ίδια τα μαγαζιά. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα αύξηση της κίνησης και πωλήσεων για τα μαγαζιά.

Καθώς δίνει μεγάλη βαρύτητα στο  πρόγραμμα επιβράβευσης, το ΒΟΧ ενισχύει επίσης σημαντικά και τις συνεργασίες του με μεγάλες εταιρείες (Coca Cola, Visa, Hellmanns, KFC κλπ), αλλά και με τα ίδια τα καταστήματα που παρέχουν προνομιακές εκπτώσεις και προσφορές (1+1, happy hours, combo offers) στους πελάτες της πλατφόρμας με την ανταπόκριση των πελατών να είναι πολύ μεγάλη στις συγκεκριμένες προσφορές.

Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

freskoulis
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Νέες σειρές προϊόντων από τη Eurocatering και άνοιγμα στο εξωτερικό

Η εταιρεία που έφερε στην Ελλάδα τις έτοιμες κομμένες σαλάτες το 2004, ενισχύει το εξαγωγικό της αποτύπωμα με την δημιουργία νέου εργοστασίου στη Βουλγαρία. Στο επίκεντρο των νέων προϊόντων οι vegan.
Arivia
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Φιλόδοξα σχέδια επέκτασης σε ΗΠΑ και Ην. Βασίλειο για τα φυτικά τυριά της Arivia

Συνεχίζει να αναπτύσσεται με υψηλούς ρυθμούς η εταιρία. Στο 70% οι εξαγωγές και παρουσία σε 60 χώρες. Οι νέες ευκαιρίες επέκτασης σε νέες αγορές μετά την εξαγορά της από την Upfield.