three cents-pota-exagoges-horeca
Φώτο: Three Cents

Three Cents: Διεύρυνση παρουσίας στη λιανική σε Ελλάδα και Κύπρο

Στα πλάνα της διοίκησης παραμένει η περαιτέρω ενίσχυση της εξωστρέφειας της εταιρείας, με άμεσο στόχο την παρουσία των προϊόντων της σε ολόκληρη την Ευρώπη.

Η ενίσχυση της εξωστρέφειας, η διεύρυνση της παρουσίας στη λιανική σε Ελλάδα και Κύπρο αλλά και η προσθήκη νέων προϊόντων στο χαρτοφυλάκιο μέσα στο 2021, αποτελούν βασικούς άξονες στρατηγικής της εταιρείας Three Cents.

Όπως ανέφεραν σήμερα οι ιδρυτές της εταιρείας κατά τη διάρκεια διαδικτυακής συνέντευξης Τύπου, η Three Cents, με την παρουσία στο κανάλι του HORECA να παραμένει βασική προτεραιότητα, εστιάζει στην ενίσχυση της παρουσίας της στον κλάδο του retail μέσα από τη διεύρυνση του δικτύου πωλήσεών της σε μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ σε Ελλάδα και Κύπρο. Σε πρώτη φάση η τοποθέτηση αφορά συγκεκριμένους κωδικούς, με στόχο στη συνέχεια να διευρυνθούν, καλύπτοντας όλη τη γκάμα προϊόντων της εταιρείας.

Η εταιρεία ιδρύθηκε το 2014 από τους Βασίλη Καλαντζή, Γιώργο Μπάγκο, Δημήτρη Νταφόπουλο και Γιώργο Τσιρίκο. Η έδρα της είναι στο Λονδίνο, αλλά στις αρχές του νέου έτους θα αποκτήσει γραφείο στο κέντρο της Αθήνας. Παράγει τα λεγόμενα mixers, αναψυκτικά δηλαδή, που αναμειγνύονται με ποτά για τη δημιουργία κοκτέιλ, καθώς και τόνικ, έχοντας κατορθώσει μέσα σε περίπου έξι χρόνια από την ίδρυσή της να κατατάσσεται μεταξύ των κορυφαίων εταιρειών στην κατηγορία της και να εξάγει τα προϊόντα της σε 35 χώρες σε 3 ηπείρους.

Η εμφιάλωση των προϊόντων γίνεται στο εργοστάσιο του «Μεταξά» στην Κηφισιά. Από το 2016, τη διανομή των Three Cents έχει αναλάβει η εταιρεία ΑΜΒΥΞ, ενώ στις αρχές του 2020 ολοκληρώθηκε η εξαγορά του πλειοψηφικού πακέτου της εταιρείας από το Virtus South European Fund.

Στα πλάνα της διοίκησης παραμένει η περαιτέρω ενίσχυση της εξωστρέφειας της εταιρείας, με άμεσο στόχο την παρουσία των προϊόντων της σε ολόκληρη την Ευρώπη. Τα Three Cents εξάγονται σε 35 χώρες, μεταξύ των οποίων το Ηνωμένο Βασίλειο, οι ΗΠΑ, η Γαλλία, η Ισπανία, η Κύπρος, η Γερμανία, η Ολλανδία, η Ιταλία, η Σουηδία, η Νορβηγία, η Ελβετία, η Τουρκία και το Χονγκ Κονγκ. Όπως αναφέρθηκε, το ποσοστό των εξαγωγών στον συνολικό τζίρο φτάνει το 40%, με το 60% να αφορά στην εγχώρια αγορά.

Το 2019, ο τζίρος της Three Cents ανήλθε στα 5,6 εκατ. ευρώ και ο όγκος πωλήσεων στα 455.000 κιβώτια, ενώ το 2018 ο τζίρος ανήλθε στα 3,8 εκατ. ευρώ και ο όγκος πωλήσεων στα 318.000 κιβώτια. Το 2020, εν μέσω της πανδημίας του κορονοϊού, αναμένεται πτώση του τζίρου, κατά μονοψήφιο όμως ποσοστό. Οι προσδοκίες της διοίκησης για το 2021 είναι πολύ μεγάλες, καθώς εκτιμά ότι η είσοδος στην λιανική θα ενισχύει περαιτέρω τον ρυθμό ανάπτυξης των πωλήσεων. 

Επιπρόσθετα η εταιρεία, πιστή στη φιλοσοφία της για τη δημιουργία καινοτόμων προϊόντων, προγραμματίζει σημαντικές προσθήκες στο χαρτοφυλάκιό της μέσα στο 2021. Αυτή τη στιγμή, στην αγορά κυκλοφορούν 10 κωδικοί προϊόντων Three Cents: Pink Grapefruit Soda, Mandarin & Bergamot Soda, Cherry Soda, Sparkling Lemonade, Ginger Beer, Tonic Water, Dry Tonic, Aegean Tonic, Lemon Tonic, Two Cents Plain. 

Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΜΥΛΟΙ ΚΕΠΕΝΟΥ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Μύλοι ΚΕΠΕΝΟΥ: Αυξημένες κατά 3,71% οι πωλήσεις στο 9μηνο του 2020

Η Εταιρεία, λόγω της φύσης της δραστηριότητας της δεν έχει υποστεί ουσιώδη μεταβολή στα χρηματοοικονομικά της μεγέθη και εκτιμά ότι έως το τέλος του τρέχοντος έτους 2020, δεν θα υπάρξουν αρνητικές μεταβολές στα χρηματοοικονομικά της μεγέθη .