ΓΔ: 1454.98 1.38% Τζίρος: 124.03 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:02 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
antetokounmpo-ready nutrition-energy drinks
Φώτο: The Love Company

Το ποτό του Γ. Αντετοκούνμπο έρχεται και στην ελληνική αγορά

Τη σειρά προϊόντων που προωθεί διεθνώς ο μεγάλος αστέρας του μπάσκετ φέρνει στην Ελλάδα η εταιρεία The Love Company Hellas και ετοιμάζεται να χτυπήσει τους μεγάλους παίκτες της αγοράς ενεργειακών ποτών.

Η εταιρεία The Love Company Hellas ανέλαβε την αποκλειστική διάθεση στην Ελλάδα και όλη την Ευρώπη των προϊόντων της Ready Nutrition. Η εταιρεία έχει ως «πρόσωπο» τον δικό μας, Γιάννη Αντετοκούνμπο που, ακολουθώντας τα επιχειρηματικά βήματα του Λεμπρον Τζειμς και άλλων σουπερ σταρ του NBA, είναι και μέτοχός της.

Ο ιδρυτής και επικεφαλής της The Love Company Hellas, Σταύρος Μπάκνης, μίλησε στο Business Daily για τη μεγάλη συμφωνία που «κλείστηκε μετά από μεγάλη προσπάθεια με την διοίκηση τη Ready Nutrition». Όπως αναφέρει ο κ. Μπάκνης η εταιρεία ακόμη μπορεί να μην είναι τόσο γνωστή, καθώς δραστηριοποιείται σε μια αγορά όπου κυριαρχούν οι Gatorade, Powerade και Body Armor, αλλά με τον δύο φορές πολυτιμότερο παίκτη στη φαρέτρα της, αναμένεται να μετατραπεί σε ισχυρό ανταγωνιστή.

Σε πρώτη φάση, αναμένεται να διανεμηθούν στην Ελλάδα περίπου 200.000 τεμάχια και έπεται συνέχεια, αφού το επόμενο διάστημα, θα τρέξει διαφημιστική καμπάνια με πρωταγωνιστή τον σταρ του NBA.

Όπως αναφέρει ο κ. Μπάκνης, «μαζί έρχεται και το νερό με τις πρωτεΐνες, το Ready Sports Water, καθώς και οι μπάρες με πρωτεΐνες Clean by Ready. Είναι δυο κατηγορίες, η μια είναι high protein και οι άλλες με κανονική περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες». Χαρακτηριστικό είναι πως και τα ενεργειακά ποτά της Ready Nutrition δεν περιέχουν καθόλου ζάχαρη, που αποτελεί και ένα από τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα της εταιρείας.

Το μεγάλο «όπλο», όπως τονίζει και ο κ. Μπάκνης είναι το Ready Sports Drink που «δεν περιέχει ζάχαρη, γλουτένη, δεν έχει χρώματα, ή τεχνητά αρώματα, αλλά περιέχει βιταμίνες, ηλεκτρολύτες και φυσικό χυμό φρούτου που αυτό είναι που του δίνει και την ζάχαρη που χρειάζεται. Ξεχωρίζει επίσης και η συσκευασία τους που είναι πιο δυναμική σε σχέση με τα υπόλοιπα προϊόντα που κυκλοφορούν».

Το Ready Protein Water είναι νερό με πρωτεΐνες και φυσικό χυμό φρούτων, με μηδέν ζάχαρη και μηδέν θερμίδες. Οι μπάρες είναι δυο ειδών. Έξι μπάρες με διαφορετικές γεύσεις με την ονομασία Ready Clean Bars και δυο μπάρες οι οποίες είναι Ready High Protein bars.

Με τη βελτίωση του καιρού που θα ενισχύσει τη διάθεση για αυθόρμητη κατανάλωση και μαζί με την ελπίδα οτι θα κυκλοφορεί περισσότερος κόσμος στον δρόμο, η γκάμα προϊόντων του Γιάννη Αντετοκούνμπο θα κάνει δυναμικό μπάσιμο στην αγορά, ενώ ο επικεφαλής της The Love Company Hellas αναφέρει ότι έχουν ήδη ολοκληρωθεί οι προετοιμασίες ώστε να βρεθεί το προϊόν σε κάθε αλυσίδα σουπερ μάρκετ. «Θα έχουμε τη διανομή σε όλη την Ελλάδα. Το προϊόν θα βρίσκεται παντού σε κάθε κανάλι λιανικής. Από περίπτερα, μίνι μάρκετ και σε όλα τα σούπερ μάρκετ. Έχουμε επίσης την αντιπροσώπευση και την διανομή σε όλη την Ευρώπη, συν Ελβετία και Αγγλία».

«Η είσοδος των προϊόντων θα ξεκινήσει από τον Μάρτιο με μια δυναμική καμπάνια σε τηλεόραση, ψυγεία. Τα προϊόντα θα βρεθούν παντού». Ο κ. Μπάκνης σημειώνει πως «η τηλεοπτική καμπάνια θα είναι μεγάλη, αλλά δεν θα μείνουμε μόνο εκεί», ενώ στο πλαίσιο της προώθησης των προϊόντων θα περιλαμβάνεται και ο Γιάννης Αντετοκούνμπο που αποτελεί και το πρόσωπο της εταιρείας.

Υπενθυμίζουμε πως στο πλαίσιο της συμφωνίας που είχε υπογράψει ο Γιάννης Αντετοκούνμπο όταν μπήκε ως επενδυτής στην εταιρεία Ready Nutrition ήταν και η δημιουργία κοινωνικών προγραμμάτων στο Μιλγουόκι όπου θα μοιράζονταν δωρεάν προϊόντα της εταιρείας στα δημόσια σχολεία της πόλης. «Αντίστοιχα προγράμματα θα υπάρξουν και στην Ελλάδα», αναφέρει ο κ. Μπάκνης, σημειώνοντας πως λόγω των συνθηκών οι επικοινωνίες προχωρούν αλλά με πιο αργούς ρυθμούς.

The Love Company: Με στόχο την δυναμική ανάπτυξη το 2021

Η The Love Company Hellas είχε κλείσει επίσης ακόμη μία συμφωνία με την King Juice Company στις ΗΠΑ, έχοντας αναλάβει την διανομή των λεμονάδων Calypso που αποτελούν μια σειρά από διαφορετικές λεμονάδες που μπορούν να ξεχωρίσουν στην ελληνική αγορά. «Τις λεμονάδες Calypso, μπορεί να τις βρει κάποιο στα καταστήματα Θανόπουλου και επιλεγμένα καταστήματα» ανέφερε ο ιδρυτής της The Love Company.

Η εταιρεία The Love Company ξεκίνησε από την Ελλάδα και έχει δημιουργήσει και γραφεία στην Ελβετία όπου έχουν αναλάβει την διανομή του προϊόντος στην Ευρώπη και το άνοιγμα σε νέες αγορές. Αποτελεί το «παιδί» του Σταύρου Μπάκνη που βρίσκεται στον χώρο περισσότερα από 15 χρόνια όταν και ίδρυσε την Modello Group, με την The Love Company να αποτελεί την συνέχεια του εγχειρήματος. «Ήμουν ο πρώτος που έφερε την αλόη στην Ελλάδα. Από εκεί ξεκίνησαν όλα και μάλιστα θα λάβουμε και βραβείο για την αλόη μας, ως το καλύτερο εξαγώγιμο προϊόν για το 2020 στα Ethos Awards».

Για το 2020 σημειώνει πως ήταν μια πολύ δύσκολη χρονιά για όλους. «Το παλέψαμε όσο γινόταν και προσπαθήσαμε να συνεχίσουμε τις εξαγωγές μας, ενώ κάναμε περαιτέρω άνοιγμα και σε νέες αγορές με στόχο να δραστηριοποιηθούμε φέτος». Σημείωσε πως κατεγράφη μια μικρή αύξηση στη κίνηση των προϊόντων We Love Aloe στα σούπερ μάρκετ που δεν ήταν ωστόσο αρκετή για να δικαιολογήσει μια στροφή των Ελλήνων στην υγιεινή διατροφή.

«Το We Love Aloe αποτελεί το βασικό μας προϊόν και είναι ο πυρήνας της εταιρείας. Είναι ένα μαγικό προϊόν. Είναι πολύ μεγάλη η προσθήκη του Γιάννη και θεωρώ πως θα τα πάμε πολύ καλά το 2021» σημείωσε ο κ. Μπάκνης.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

online, trofima, emporio, delivery
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Επεκτείνονται οι ισχυροί του delivery και απειλούν τα παραδοσιακά σούπερ μάρκετ

O κλάδος του quick commerce θέλει να «κλέψει» μερίδια από τα σούπερ μάρκετ και επενδύει δυναμικά στην ανάπτυξη του δικτύου των dark stores και φυσικών σημείων, με Wolt και E-food να δημιουργούν νέα δεδομένα στην αγορά.
Σπύρος Θεοδωρόπουλος
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ο Σπ. Θεοδωρόπουλος εξαγόρασε τις εταιρείες τροφίμων Έδεσμα και Αμβροσία

Ο πρώην ισχυρός άντρας της Chipita συνεχίζει να διευρύνει την παρουσία του στον κλάδο των τροφίμων αποκτώντας δυο ακόμα εταιρείες που μπορούν να δημιουργήσουν οικονομίες κλίμακος και συνέργειες με τις άλλες εταιρείες που βρίσκονται στο χαρτοφυλάκιό του.
veneti-monemvasiotis
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Βενέτης: Μετ' εμποδίων τα σχέδια ανάπτυξης, «βαρίδι» η γραφειοκρατία

Το «πάγωμα» στο άνοιγμα νέων καταστημάτων franchise και οι απώλειες λόγω πανδημίας, το νέο concept στο χώρο του fast food που δοκιμάζεται στο «Μπάγκειον» και τα χρόνια καθυστερήσεων λόγω γραφειοκρατίας.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Αφαιρέθηκε η άδεια φέτας ΠΟΠ της LA Farm για υπόθεση νοθείας

Η τρικαλινή γαλακτοβιομηχανία κατηγορεί για εμπαθή και παράνομη στάση τον ΕΛΓΟ Δήμητρα και προαναγγέλλει προσφυγή στη Δικαιοσύνη για την οριστική ανάκληση και αφαίρεση της πιστοποίησης για παραγωγή «Φέτα ΠΟΠ».
Sklavenitis, sklabenithw, super market
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Πρώτη φορά κέρδη για τη Σκλαβενίτης μετά την εξαγορά της Μαρινόπουλος

Ξεπέρασαν τα 60 εκατ. ευρώ τα κέρδη προ φόρων, αύξηση 15% στον τζίρο και 2.500 προσλήψεις. Ανακαίνιση 300 καταστημάτων, αναβάθμιση των Hypermarkets και ανάπτυξη του ηλεκτρονικού καναλιού πωλήσεων.