ΓΔ: 825.02 0.95% Τζίρος: 57.47 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:20:02 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
dodoni-dwdwni-galaktobiomixania
Φώτο: ΔΩΔΩΝΗ

Παραμένει σε αυτόνομη πορεία η ΔΩΔΩΝΗ, στα 120 εκατ. ο τζίρος το 2020

Διαψεύδουν τα σενάρια εξαγοράς από την CVC πηγές της γαλακτοβιομηχανίας. Διψήφιο το ποσοστό αύξησης πωλήσεων τον προηγούμενο χρόνο, ενώ εξετάζεται η ανάπτυξη του δικτύου διανομής και η διάθεση νέων προϊόντων.

Σε μια ιδιαίτερη χρονιά, όπου η πανδημία επηρέασε θετικά τον κλάδο των τροφίμων λόγω της αυξημένης ζήτησης από τους καταναλωτές που έμειναν σπίτι, η ΔΩΔΩΝΗ σημείωσε διψήφια αύξηση των πωλήσεων. Πηγές της γαλακτοβιομηχανίας να διαψεύδουν τα σενάρια ιδιοκτησιακής αλλαγής και επισημαίνουν ότι η εταιρεία εξετάζει την ανάπτυξη του δικτύου της για την προώθηση των βασικών και νέων προϊόντων της.

Με κυρίαρχους κωδικούς τη φέτα ΠΟΠ Δωδώνη, που βρίσκεται στην κορυφή των πωλήσεων στην Ελλάδα και το στραγγιστό γιαούρτι που βρίσκεται στην τριάδα των πωλήσεων, ο κύκλος εργασιών της ΔΩΔΩΝΗ αναμένεται να διαμορφωθεί το 2020 περίπου στα 120 εκατ. ευρώ. «Η καταναλωτική ζήτηση για τρόφιμα σημείωσε μία αυξημένη κίνηση, η μαγειρική στο σπίτι αντίστοιχα,  ενώ η κατανάλωση εκτός σπιτιού μειώθηκε σημαντικά», ανέφερε χαρακτηριστικά πηγή της εταιρείας στο Business Daily.

Παρά τις έντονες φήμες που κυκλοφόρησαν τις τελευταίες εβδομάδες περί συζητήσεων με την CVC για την εξαγορά της Δωδώνη, καθώς θα μπορούσε να λειτουργήσει συμπληρωματικά στις δραστηριότητες της Vivartia, από τη γαλακτοβιομηχανία τονίζεται πως συνεχίζει την αυτόνομη πορεία της και σχεδιάζει την περαιτέρω ανάπτυξή της.

Η αλλαγή στις διατροφικές συνήθειες δίνει χώρο ανάπτυξης

Έχοντας ισχυρές βάσεις από τα προηγούμενα χρόνια, η ΔΩΔΩΝΗ ενίσχυσε τις δυνατότητες παραγωγής και τροφοδοσίας ώστε να εξασφαλιστεί η επάρκεια στην αγορά, ενδυναμώνοντας τη γκάµα των προϊόντων της με το λανσάρισμα τριών νέων κωδικών γιαουρτιού. «Συνεχίζουμε σταθερά να επενδύουμε στην ανάπτυξη της εταιρείας, όπως για παράδειγμα στον εκσυγχρονισμό των εγκαταστάσεων μας καθώς και στην ανανέωση του τεχνολογικού εξοπλισμού μας με υπερσύγχρονα μέσα», αναφέρουν πηγές της εταιρείας.

Η εξαγωγική δραστηριότητα της ΔΩΔΩΝΗ συνέχισε την ανοδική της πορεία για ακόμη μια χρονιά και αυξήθηκε σε ποσότητα και αξία, με τη γαλακτοβιομηχανία να βρίσκεται σε πάνω από 50 χώρες στον κόσμο, κυρίως σε Ευρώπη, Αμερική και Αυστραλία. «Αυξήσαμε τις πωλήσεις σε υπάρχουσες αγορές και αποκτήσαμε παρουσία σε νέες», τονίζουν στελέχη της εταιρείες.

Όπως αναφέρουν, «υπάρχει χώρος ανάπτυξης και στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, όπου η ζήτηση για τυριά ΠΟΠ με βάση το αιγοπρόβειο γάλα είναι ανοδική. Παρατηρούμε μια στροφή των καταναλωτών σε πιο υγιεινές επιλογές, καθώς η υγεία έχει καταστεί πρωταρχικός τομέας ενδιαφέροντος. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να στρέφονται ολοένα και περισσότερο σε επιλογές τροφίμων που συμβάλλουν στην λειτουργία ενός καλού οργανισμού, όπως τα κατσικίσια προϊόντα, τα στραγγιστά και παραδοσιακά γιαούρτια, καθώς και αλλά προϊόντα υψηλής θρεπτικής αξίας».

Τι θα φέρει το 2021

Από την ηπειρωτική γαλακτοβιομηχανία τονίζεται πως «το μέλλον θα εξαρτηθεί σε μεγάλο βαθμό από το πόσο άμεσα θα μπορέσουμε να επιστρέψουμε στην «κανονικότητα που όλοι γνωρίζαμε». Στόχος της εταιρείας είναι η ενίσχυση του μεριδίου αγοράς σε όλες τις κατηγορίες και η επέκταση σε νέες αγορές καθώς και η βελτίωση και επέκταση των παραγωγικών της μονάδων.

Καθώς οι διατροφικές συνήθειες και ανάγκες μεταβάλλονται διαρκώς, η ΔΩΔΩΝΗ θέλοντας να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις προγραμματίζει νέα λανσαρίσματα προϊόντων εστιάζοντας στην κατηγορία των γιαουρτιών, η οποία μετά την φέτα, αποτελεί τη σημαντικότερη κατηγορία για την γαλακτοβιομηχανία.

Σύμφωνα με την εταιρεία «η χρονιά που πέρασε ήταν μία ιδιαίτερη χρονιά, με αυξημένη καταναλωτική ζήτηση, γεγονός που συνέβαλλε εν μέρει στην αυξημένη εισκόμιση πρώτων υλών. Μέσω του σύγχρονου R&D τμήματος που διαθέτουμε η ΔΩΔΩΝΗ επενδύει σταθερά στην ανάπτυξη νέων προϊόντων». Επίσης η γαλακτοβιομηχανία δίνει μεγάλη σημασία στην πρώτη ύλη, και όλα της τα γαλακτοκομικά προϊόντα προέρχονται εξ ολοκλήρου από ελληνικό γάλα, στηρίζοντας την εγχώρια αγορά και τον πρωτογενή τομέα της χώρας

Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

antetokounmpo-ready nutrition-energy drinks
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Το ποτό του Γ. Αντετοκούνμπο έρχεται και στην ελληνική αγορά

Τη σειρά προϊόντων που προωθεί διεθνώς ο μεγάλος αστέρας του μπάσκετ φέρνει στην Ελλάδα η εταιρεία The Love Company Hellas και ετοιμάζεται να χτυπήσει τους μεγάλους παίκτες της αγοράς ενεργειακών ποτών.