ΓΔ: 1392.62 0.84% Τζίρος: 117.84 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:01 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φωτο: Shutterstock

Συνεργασία GRECA και DHL Express Ελλάδας στο ηλεκτρονικό εμπόριο

Στόχος τόσο η εκπαίδευση των επαγγελματιών στις νέες λύσεις όσο και η βέλτιστη αξιοποίησή τους, με πραγματοποίηση των GRECA Friday's Workshops.

Η DHL Express Ελλάδας και ο Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου - GRECA, ανακοίνωσαν τη στρατηγική συνεργασία τους, με στόχο την περαιτέρω ανάπτυξη του κλάδου του ηλεκτρονικού εμπορίου στη χώρα μας.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση, οι δύο οργανισμοί, οδηγούμενοι από την επιθυμία για την ανάπτυξη στενών σχέσεων μεταξύ τους και έχοντας τη βεβαιότητα ότι η συνεχής και μόνιμη συνεργασία θα συμβάλει στην καλύτερη αντιμετώπιση των προκλήσεων που απασχολούν τον χώρο, θα επικεντρώσουν το ενδιαφέρον και τις ενέργειές τους τόσο στην εκπαίδευση των επαγγελματιών στις νέες λύσεις όσο και στην βέλτιστη αξιοποίησή τους , αναδεικνύοντας τα οφέλη και τα πλεονεκτήματα των λύσεων αυτών μέσα από το πρόγραμμα GRECA Friday's Workshops.

Τα GRECA Friday's Workshops αποτελούν μία πρωτοβουλία του GRECA, η οποία ξεκίνησε πριν από 5 χρόνια και η ως τώρα πορεία της έχει στεφθεί με μεγάλη επιτυχία. Βασικός στόχος τους είναι η εκπαίδευση των επαγγελματιών πάνω σε επίκαιρα θέματα του ηλεκτρονικού εμπορίου -αλλά και γενικότερα του ηλεκτρονικού επιχειρείν, όπως το web και mobile development, τα analytics, τα logistics και τις μεταφορές, τις ηλεκτρονικές πληρωμές, το ψηφιακό marketing κ.α.

Πέραν της εκπαίδευσης θα παρουσιάζονται λύσεις και εργαλειοθήκες στους συμμετέχοντες με σκοπό την δημιουργία ενός knowledge hub σχετικά με τις υπηρεσίες που υπάρχουν διαθέσιμες σήμερα στο οικοσύστημα του ηλεκτρονικού εμπορίου καθώς και η ανάδειξη καλών πρακτικών, όπου σε κάθε workshop ένα ηλεκτρονικό κατάστημα θα παρουσιάζει το δικό του success story και τα βήματα που ακολούθησε μέχρι την επιτυχία.

O Μιχάλης Παγωμένος, διευθυντής πωλήσεων & μάρκετινγκ, DHL Express Ελλάδας δήλωσε: «Αφήνουμε πίσω μία ιδιαίτερη χρονιά, στην οποία το ηλεκτρονικό εμπόριο είχε αναμφίβολα πρωταγωνιστικό ρόλο. Τα ηλεκτρονικά καταστήματα ανά τον κόσμο βρέθηκαν στο προσκήνιο του λιανεμπορίου, οι καταναλωτές ‘εκπαιδεύτηκαν' ταχύτατα στο μοναδικό τρόπο εμπορικής αλληλεπίδρασης που διέθεταν, ενώ ο κλάδος μας, ο κλάδος των Ταχυμεταφορών, έπαιξε αναμφίβολα πρωταγωνιστικό ρόλο στο ελληνικό αλλά και το διασυνοριακό εμπόριο. Τα ελληνικά ηλεκτρονικά καταστήματα αναπτύχθηκαν μέσα από μία μοναδική ευκαιρία εξωστρέφειας στις αγορές του κόσμου και η DHL Express ήταν παρούσα προκειμένου να ανταποκριθεί με ταχύτητα και ευελιξία στις νέες απαιτήσεις των καιρών. Προτάσσοντας την υγεία των εργαζομένων μας και στη συνέχεια την άριστη και αδιάλειπτη εξυπηρέτηση του πελάτη και με όπλα την εξειδίκευση και τεχνογνωσία των ανθρώπων μας, τις προηγμένες διαδικασίες και τις ηλεκτρονικές εφαρμογές μας, οι προηγούμενοι μήνες ήταν μόνο η αρχή μιας πορείας ανέλιξης για τα ηλεκτρονικά καταστήματα της Ελλάδας, σε κάθε γωνιά του κόσμου. Είμαι υπερήφανος και ευτυχής που σε αυτή την πορεία θα έχουμε συνοδοιπόρο τον GR.EC.A, έναν Σύνδεσμο που έχει αποδείξει εμπράκτως τη στήριξή του στου εμπόρους του διαδικτύου αλλά και όλους τους εμπλεκόμενους φορείς, με στόχο τη βελτίωση της εμπειρίας του τελικού πελάτη-καταναλωτή».

Η Δρ. Κατερίνα Φραϊδάκη, πρόεδρος του GRECA δήλωσε: «Το 2020 αποτέλεσε μια χρονιά ορόσημο για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο. Οι ρυθμοί στους οποίους έπρεπε να κινηθεί όλη η αλυσίδα του Ηλεκτρονικού Επιχειρείν ήταν ταχείς. Αναπόσπαστο κομμάτι της επιτυχίας του κλάδου αποτελούν οι διαδικασίες μεταφοράς και logistics. Για τον GRECA είναι χαρά μας που συνάπτουμε συνεργασία με μια από τις πιο σημαντικές εταιρείες του χώρου των μεταφορών, την DHL. Μαζί θα προσπαθήσουμε να εκπαιδεύσουμε την αγορά και να κινηθούμε στην επόμενη μέρα».

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

skroutz
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ξεπέρασε τα 50 ευρώ η μέση αξία καλαθιού του Skroutz στο πεντάμηνο

Στο πρώτο πεντάμηνο του 2023 έχουν πραγματοποιηθεί 3 εκατ. παραγγελίες που έχουν πληρωθεί μέσω χρεωστικής. Κερδίζουν συνεχώς έδαφος οι αγορές με δόσεις με την μέση αξία καλαθιού να διαμορφώνεται στα 450 ευρώ.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Νέες συνεργασίες με πολλές ελληνικές εταιρείες ανακοίνωσε η Generation Y

Η πολυεθνική που ειδικεύεται στον ψηφιακό μετασχηματισμό επιχειρήσεων μεταξύ άλλων θα αναλάβει τη δημιουργία των νέων ηλεκτρονικών καταστημάτων των Jumbo σε Αλβανία, του Κοσσυφοπέδιο, Μαυροβούνιο και Σερβία.
skroutz
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Τι ψώνισαν οι Έλληνες την περίοδο του Πάσχα μέσω της Skroutz

Αύξηση παρουσίασε η μέση τιμή του καλαθιού του καταναλωτή αγγίζοντας τα 60 ευρώ σχεδόν, αύξηση της τάξεως του 16,65% εν συγκρίσει με πέρυσι. Την ίδια στιγμή σημαντικά αυξήθηκε και ο αριθμός των παραγγελιών.