ΓΔ: 898.63 -0.74% Τζίρος: 98.36 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:20:02 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ

Entersoft: Εξαγορά της Wedia και είσοδος στο ηλεκτρονικό εμπόριο

Με την εξαγορά της WEDIA, η Entersoft στοχεύει στην πλήρη υποστήριξη μετασχηματισμού των επιχειρήσεων μέσα από την αξιοποίηση του eCommerce.

Η Entersoft υπέγραψε, τη Δευτέρα 1η Μαρτίου 2021, συμφωνητικό αγοραπωλησίας εταιρικών μεριδίων, μέσω του οποίου αγόρασε το σύνολο των εταιρικών μεριδίων (100%) της εταιρείας περιορισμένης ευθύνης με την επωνυμία «WEDIA ΕΠΕ», που έχει την έδρα της στο Μαρούσι.

Το εταιρικό κεφάλαιο της WEDIA ΕΠΕ ανέρχεται στις 30.000€, ολοσχερώς καταβεβλημένο, και διαιρείται σε 1.000 εταιρικά μερίδια, ονομαστικής αξίας 30,00 € το καθένα. Το συνολικό τίμημα ανέρχεται στο ποσό των 500.000€ και εξοφλήθηκε ολοσχερώς κατά την υπογραφή του συγκεκριμένου συμφωνητικού. Το συνολικό συμφωνηθέν τίμημα θα χρηματοδοτηθεί από τα ταμειακά διαθέσιμα της εταιρείας.

Σύμφωνα με τον ισολογισμό του 2020, η Wedia είχε έσοδα περί τα 1,4 εκ ευρώ και θετικό καθαρό ταμείο. Ο αριθμός του απασχολούμενου προσωπικού στις 1/3/2021 ήταν 29 άτομα. Η εταιρεία εξειδικεύεται στη σχεδίαση και ανάπτυξη απαιτητικών Web και eCommerce εφαρμογών, καθώς και υπηρεσιών digital marketing, προσφέροντας ολοκληρωμένες λύσεις ψηφιακού μετασχηματισμού.

Η εξαγορά αυτή εντάσσεται στο ευρύτερο πλαίσιο στρατηγικής της Entersoft για την πλήρη υποστήριξη μετασχηματισμού των επιχειρήσεων με αξιοποίηση του eCommerce, σε συνδυασμό με τα υπόλοιπα αναγκαία λογισμικά της εφοδιαστικής αλυσίδας σε omnichannel επίπεδο.

Μετά την εξαγορά της Optimum και την ενίσχυση του τομέα software για Logistics, τώρα η Entersoft ενισχύει δυναμικά τη γκάμα των προϊόντων και υπηρεσιών της στον τομέα της εξωστρέφειας των επιχειρήσεων. Για πρώτη φορά ένας οργανισμός μπορεί να καλύψει συνολικά, με δικά του προϊόντα και υπηρεσίες, όλη την εμπειρία ενός καταναλωτή (customer journey), από την καμπάνια προώθησης προϊόντων μέχρι την ολοκλήρωση της συναλλαγής (business transaction), συνδυάζοντας προϊόντα και υπηρεσίες User Experience, eCommerce, Logistics, CRM Analytics. και Digital Marketing.

Η Wedia έχει υλοποιήσει έργα σε επιχειρήσεις όπως οι ΜΙΝΩΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ, EUROLIFE FFH, MARKETING GREECE, ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ, AXA ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ, LEASEPLAN, GROUPAMA ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ, ΤΡΑΠΕΖΑ EUROBANK, ΠΑΠΑΣΤΡΑΤΟΣ ΑΒΕΕ, ICAP ΑΕ, ΚΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΙΔΡΥΜΑ ΣΤΑΥΡΟΣ ΝΙΑΡΧΟΣ, καθώς και πολλές άλλες μεσαίες και μεγάλες επιχειρήσεις.

Στην ανακοίνωση της εταιρείας τονίζεται ότι:

«Η «ΕΝΤΕΡΣΟΦΤ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΜΠΟΡΙΑΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ» γνωστοποιεί ότι στις 01 Μαρτίου 2021 υπεγράφη, σε υλοποίηση της σχετικής έγκρισης του Δ.Σ. της εταιρείας της 26/02/2021, Συμφωνητικό Αγοραπωλησίας Εταιρικών Μεριδίων, δυνάμει του οποίου η Entersoft αγόρασε το σύνολο των εταιρικών μεριδίων (100%) της εταιρείας περιορισμένης ευθύνης με την επωνυμία «WEDIA ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ» και το διακριτικό τίτλο «WEDIA ΕΠΕ», που εδρεύει στο Δήμο Αμαρουσίου Αττικής, οδός Ανδρέα Παπανδρέου 27, με αριθμό ΓΕΜΗ: 009248401000 και Α.Φ.Μ. 997787301, Δ.Ο.Υ. Αμαρουσίου.

Το εταιρικό κεφάλαιο της WEDIA ΕΠΕ ανέρχεται στο ποσό των τριάντα χιλιάδων ευρώ (30.000,00 €), ολοσχερώς καταβεβλημένο, και διαιρείται σε χίλια (1.000) εταιρικά μερίδια, ονομαστικής αξίας τριάντα ευρώ (30,00 €) εκάστου. Το συνολικό τίμημα ανέρχεται στο ποσό των πεντακοσίων χιλιάδων ευρώ (€500.000,00) και εξοφλήθηκε ολοσχερώς κατά την υπογραφή του ως άνω συμφωνητικού. Το συνολικό συμφωνηθέν τίμημα θα χρηματοδοτηθεί από τα ταμειακά διαθέσιμα της εταιρείας. Σύμφωνα με τον ισολογισμό του 2020, η Wedia είχε έσοδα περί τα 1,4 εκ ευρώ και θετικό καθαρό ταμείο. Ο αριθμός του απασχολούμενου προσωπικού στις 1/3/2021 ήταν 29 άτομα.

Η εταιρεία εξειδικεύεται στη σχεδίαση και ανάπτυξη απαιτητικών Web και eCommerce εφαρμογών, καθώς και υπηρεσιών digital marketing, προσφέροντας ολοκληρωμένες λύσεις ψηφιακού μετασχηματισμού. Η εξαγορά αυτή εντάσσεται στο ευρύτερο πλαίσιο στρατηγικής της Entersoft για την πλήρη υποστήριξη μετασχηματισμού των επιχειρήσεων με αξιοποίηση του eCommerce, σε συνδυασμό με τα υπόλοιπα αναγκαία λογισμικά της εφοδιαστικής αλυσίδας σε omnichannel επίπεδο.

Μετά την εξαγορά της Optimum και την ενίσχυση του τομέα software για Logistics, τώρα η Entersoft ενισχύειδυναμικά τη γκάμα των προϊόντων και υπηρεσιών της στον τομέα της εξωστρέφειας των επιχειρήσεων. Για πρώτη φορά ένας οργανισμός μπορεί να καλύψει συνολικά, με δικά του προϊόντα και υπηρεσίες, όλη την εμπειρία ενός καταναλωτή (customer journey), από την καμπάνια προώθησης προϊόντων μέχρι την ολοκλήρωση της συναλλαγής (business transaction), συνδυάζοντας προϊόντα και υπηρεσίες User Experience, eCommerce, Logistics, CRM Analytics. και Digital Marketing.

Η Wedia έχει υλοποιήσει έργα σε επιχειρήσεις όπως οι ΜΙΝΩΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ, EUROLIFE FFH, MARKETING GREECE, ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ, AXA ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ, LEASEPLAN, GROUPAMA ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ, ΤΡΑΠΕΖΑ EUROBANK, ΠΑΠΑΣΤΡΑΤΟΣ ΑΒΕΕ, ICAP ΑΕ, ΚΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΙΔΡΥΜΑ ΣΤΑΥΡΟΣ ΝΙΑΡΧΟΣ καθώς και πολλές άλλες μεσαίες και μεγάλες επιχειρήσεις».

Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Φώτο: Shutterstock
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Eurobank: Μοναδική ευκαιρία για τις μικρές επιχειρήσεις το ηλεκτρονικό εμπόριο

Ο αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος της τράπεζας Ανδ. Αθανασόπουλος σε εκδήλωση που διοργάνωσε η τράπεζα υπογράμμισε τις μεγάλες ευκαιρίες που δημιουργεί για τις επιχειρήσεις η ψηφιακή εποχή.
eshop, emporio, internet, elstat
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Εκτοξεύτηκαν κατά 150% οι παραγγελίες της φετινής Black Friday

Στα 14,5 εκατ. ανήλθαν οι επισκέψεις στο Skroutz.gr κατά την διάρκεια της φετινής εβδομάδας Black Friday σημειώνοντας αύξηση 42%. Άνοδο 73% σημείωσε ο τζίρος σε σχέση με το 2019 και διαμορφώθηκε στα 41,3 εκατ. ευρώ.