ΓΔ: 1435.19 -0.93% Τζίρος: 94.42 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:00 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φώτο: Shutterstock

Ανοδικό γύρισμα τζίρου - κερδών για την ΑΒ Βασιλόπουλος

Απαγορεύεται από το δίκαιο της Πνευμ. Ιδιοκτησίας η καθ΄οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση/ιδιοποίηση του παρόντος, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη.
Βελτίωση μεγεθών της αλυσίδας σούπερ μάρκετ σε σχέση με τα προηγούμενα τρίμηνα καταγράφει ο μητρικός όμιλος Ahold Delhaize. Πρώτη προτεραιότητα για την ΑΒ Βασιλόπουλος η διασφάλιση πιστότητας των καταναλωτών.

Σταδιακή ανάκαμψη των εσόδων επιτυγχάνει η αλυσίδα ΑΒ Βασιλόπουλος, θυγατρική του ομίλου της Ahold Delhaize, με τις επιδόσεις του τρίτου τριμήνου του έτους να κινούνται σε βελτιωμένα επίπεδα σε σχέση με τα πρώτα τρίμηνα του έτους. Στο βαθμό που η τάση διατηρηθεί και στο τελευταίο τρίμηνο του έτους, τότε η επίτευξη του στόχου της αλυσίδας για θετικό γύρισμα εσόδων εφέτος φαντάζει πιθανή. 

Σύμφωνα με όσα αναφέρει ο μητρικός όμιλος σε χθεσινή ανακοίνωσή του για την πορεία των μεγεθών στο εννεάμηνο του 2019, στην γεωγραφική περιοχή της Κεντρικής και Νοτιοανατολικής Ευρώπης, στην οποία συμπεριλαμβάνεται και η Ελλάδα, κατά το τρίτο τρίμηνο οι καθαρές πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 4,5% σε σταθερές συναλλαγματικές ισοτιμίες και ανήλθαν στα 1,562 δισ. ευρώ.  

Η ανοδική πορεία των εσόδων στην συγκεκριμένη ζώνη αποδίδεται στις δυνατές επιδόσεις των εσόδων κυρίως της Τσεχίας και της Ρουμανίας, ενώ για την Ελλάδα επισημαίνεται ότι «καταγράφηκε βελτίωση σε σύγκριση με τα προηγούμενα τρίμηνα». Για το περιθώριο κέρδους στην Ελλάδα, σημειώνεται ότι χαμηλότερο σε σχέση με την περσινή χρονιά, ωστόσο βελτιωμένο σε σχέση με τα προηγούμενα τρίμηνα της φετινής.

Η περιοχή της Κεντρικής και Νοτιοανατολικής Ευρώπης καταγράφει αύξηση εσόδων 4,7% στα 4,595 δισ. ευρώ και λειτουργικό περιθώριο κερδών 3,9% (μειωμένο σε σχέση με το 4,1% του εννεαμήνου 2018), ενώ οι συνολικές επιδόσεις του ομίλου Ahold- Delhaize, στο φετινό εννέαμηνο είναι ενισχυμένες κατά 2% πωλήσεις στα 48,8 δις ευρώ, με τα online έσοδα να καταγράφουν ανάπτυξη 21,1%. Ωστόσο, τα καθαρά κέρδη του ομίλου υποχώρησαν κατά 7,3% στα 1,22 δισ. ευρώ. 

Επιστρέφοντας στην πορεία της ΑΒ Βασιλόπουλος, βαρόμετρο αποτελεί η εξασφάλιση της πιστότητας των καταναλωτών και προς αυτή την κατεύθυνση κινείται και η στρατηγική της, που προβλέπει την ενδυνάμωση των καταστημάτων της και την βελτίωση της ανταγωνιστικότητά της τόσο στις τιμές όσο και στην ποικιλία των εμπορευμάτων που διαθέτει. Οι κινήσεις αυτές συνδυαζόμενες με την προσεκτική οικονομική πολιτική και διαχείριση και την ολιστική προσέγγιση του πελάτη αποτελούν τα ουσιαστικά χαρακτηριστικά της πολιτικής της αλυσίδας για να πετύχει τους στόχους της για το 2019.

Τα αναπτυξιακά πλάνα, πέρα από νέα σημεία στο δίκτυο, περιλαμβάνουν και σημαντικές καινοτομίες, τόσο στις παροχές προς τους καταναλωτές στο πλαίσιο των προγραμμάτων πιστότητας, όσο και μέσα στα φυσικά καταστήματα, μέσω των νέων τμημάτων που δημιουργούνται (χώροι για βιολογικά, juice bar, φυτικά καλλυντικά, vegan προϊόντα κτλ) και των ανεπτυγμένων τεχνολογικών εφαρμογών, όπως για παράδειγμα στο κατάστημα στο Ελληνικό, όπου ήδη φιλοξενεί το νέο concept στο οποίο προσανατολίζεται να αναπτύξει δυνητικά στο δίκτυό της η αλυσίδα.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

ΑΒ Βασιλόπουλος: Μικρά καταστήματα για επέκταση στην περιφέρεια

Δύο νέα καταστήματα θέτει σε λειτουργία η ΑΒ Βασιλόπουλος μέσα στις προσεχείς ημέρες με κοινό παρονομαστή το μικρό μέγεθος. Το φετινό επενδυτικό budget αναμένεται να διατηρηθεί σε περίπου 50 - 60 εκατ. ευρώ.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Νέα στρατηγική από την ΑΒ Βασιλόπουλος: Ποικιλία και ιδιωτική ετικέτα

Κατάστημα - «πιλότος» για τις αλλαγές στην αλυσίδα εγκαινιάστηκε στο Μαρούσι. Προσπάθεια αντιμετώπισης του σκληρού ανταγωνισμού στις τιμές με πολλούς κωδικούς ιδιωτικής ετικέτας της μητρικής Ahold.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Στάσιμες πωλήσεις και ζημιές για τα ΑΒ: Πώς το εξηγεί η διοίκηση

Η αλυσίδα «πληρώνει» την αντίληψη που έχει δημιουργεί στους καταναλωτές ότι είναι από τις πιο ακριβές, παρότι έχει κάνει προσπάθεια να πλασαριστεί ανάμεσα στις τρεις πιο φθηνές, αναφέρουν τα στελέχη της εταιρείας.