ΓΔ: 1422.35 0.34% Τζίρος: 108.90 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:03 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φώτο: Pixabay

Coca-Cola HBC: Εξαγορά του 30% της ιταλικής Casa Del Caffè Vergnano

Το αντίτιμο της συναλλαγής δεν ανακοινώθηκε, ενώ, σύμφωνα με τις δύο εταιρείες, εκτιμάται ότι θα έχει ολοκληρωθεί στο β' εξάμηνο του τρέχοντος έτους, αφού πρώτα εγκριθεί από τις αρμόδιες αρχές ανταγωνισμού.

Την απόκτηση του 30% της εταιρείας Casa Del Caffe Vergnano, μέσω της θυγατρικής της CC Beverages Holdings II, ανακοίνωσε η Coca-Cola HBC. Σημειώνεται ότι το οικονομικό αντίτιμο της συναλλαγής δεν ανακοινώθηκε, ενώ εκτιμάται ότι θα ολοκληρωθεί στο β’ εξάμηνο του 2021.

Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση της εισηγμένης εταιρείας «η Caffe Vergnano είναι μία εκ των κορυφαίων ιταλικών εταιρειών καφέ. Η ολοκλήρωση της εξαγοράς αναμένεται το δεύτερο εξάμηνο του 2021 και υπόκειται σε συνήθεις όρους κλεισίματος και κανονιστικές εγκρίσεις. Επιπλέον, η Coca-Cola HBC και η Caffè Vergnano θα συνάψουν συμφωνία αποκλειστικής διανομής για τα προϊόντα της Caffè Vergnano στις περιοχές της Coca-Cola HBC εκτός της Ιταλίας. 

Η CCH Holdings θα εκπροσωπείται στο διοικητικό συμβούλιο της Caffè Vergnano και θα έχει τα δικαιώματα λήψης αποφάσεων ως μέτοχος μειοψηφίας. Τα μέρη συμφώνησαν να μην αποκαλύψουν οικονομικά στοιχεία της προτεινόμενης συναλλαγής.

Το Caffè Vergnano είναι μια οικογενειακή ιταλική εταιρεία καφέ που εδρεύει στη Santena της Ιταλίας. Είναι ένας από τους παλαιότερους ομίλους καφέ στην Ιταλία με δραστηριότητα από το 1882. Η προσφορά των προϊόντων του αποτελείται από πραγματικά υψηλής ποιότητας καφέ. Το χαρτοφυλάκιο του Caffè Vergnano περιλαμβάνει παραδοσιακό εσπρέσο σε διάφορα μείγματα, πακέτα σε κόκκους, καβουρδισμένο και αλεσμένο καφέ και κάψουλες καφέ. Το 2020, η εταιρεία πούλησε περίπου. 7.000 τόνους καφέ σε περισσότερες από 90 χώρες παγκοσμίως.

Η προτεινόμενη συναλλαγή αντιπροσωπεύει ένα σημαντικό ορόσημο στο όραμα της Coca-Cola HBC να είναι ο κορυφαίος συνεργάτης ποτών 24/7 στις αγορές της. Η Caffè Vergnano συμπληρώνει εξαιρετικά την υπάρχουσα πρόταση Costa Coffee και θα επιτρέψει στην Coca-Cola HBC να αντιμετωπίσει ένα ακόμη ευρύτερο φάσμα προτιμήσεων και τμημάτων καταναλωτών. 

Επιπλέον, η συνεργασία θα αυξήσει τη συνάφεια της Coca-Cola HBC με τους πελάτες της στα πιο ελκυστικά τμήματα της κατηγορίας καφέ, παρέχοντας παράλληλα στην Caffè Vergnano σημαντική δυνατότητα επέκτασης μέσω της κορυφαίας διαδρομής της Coca-Cola HBC προς δίκτυο αγοράς και εμπορικές δυνατότητες». 

Ο Ζόραν Μπογκντάνοβιτς, διευθύνων σύμβουλος της Coca-Cola HBC, δήλωσε: «Είμαστε ευγνώμονες για την εμπιστοσύνη που μας έδειξε η οικογένεια Vergnano και ενθουσιασμένοι από τις ευκαιρίες που έχουμε μπροστά μας με αυτήν την καταπληκτική μάρκα. Με το Caffè Vergnano, είμαστε σε θέση να δημιουργήσουμε ένα συνολικό χαρτοφυλάκιο καφέ που καλύπτει ένα ευρύ φάσμα προτιμήσεων των καταναλωτών. Σεβόμαστε την 140χρονη ιστορία της εταιρείας και την αφοσίωση και το πάθος των τεσσάρων γενεών που δημιούργησαν μια τόσο πλούσια και φημισμένη μάρκα καφέ, συνώνυμη με την αυθεντική εμπειρία ιταλικού καφέ. Η επένδυσή μας στο Caffè Vergnano ευθυγραμμίζεται με την The Coca-Cola Company καθώς συνεργαστήκαμε σε αυτήν την ευκαιρία».

Οι Franco και Carlo Vergnano, διευθύνων σύμβουλος και πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου της Caffè Vergnano, αντίστοιχα, σχολίασαν: «Είμαστε πολύ ευτυχείς που καλωσορίζουμε την Coca-Cola HBC ως νέο στρατηγικό συνεργάτη μας για να επιταχύνουμε τις αναπτυξιακές μας φιλοδοξίες και να υποστηρίξουμε το ταξίδι των εμπορικών σημάτων μας έξω από την εγχώρια αγορά μας. Συνδυάζοντας την τεχνογνωσία, την διευρυμένη αγορά της Coca-Cola HBC, με την επωνυμία καφέ μας, τα υπέροχα προϊόντα και τη βαθιά γνώση της βιομηχανίας, είμαστε βέβαιοι ότι αυτό θα αποδείξει μια ισχυρή συνεργασία για την περαιτέρω ανάπτυξη της επιχείρησής μας».
 

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Coca Cola HBC: Αύξηση πωλήσεων 17% στο 9μηνο, οι εκτιμήσεις για το έτος

Η αύξηση του όγκου πωλήσεων κατά 2,2% σε οργανική βάση, οφείλεται κυρίως στις κατηγορίες στρατηγικής προτεραιότητας, με τα ανθρακούχα αναψυκτικά να αυξάνονται κατά 1,5%, τα ποτά ενέργειας 24,8% και τον καφέ 33,5%.