ΓΔ: 873.1 -1.54% Τζίρος: 95.53 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:20:01 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φώτο: ΑΠΕ

ΟΤΕ: Αύξηση εσόδων 8% και ισχυρές επιδόσεις στην Ελλάδα το Β’ τρίμηνο

Σχολιάζοντας τα αποτελέσματα, ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου ΟΤΕ, κ. Μιχάλης Τσαμάζ, είπε: «Είμαστε έτοιμοι να αντιμετωπίσουμε οποιαδήποτε πρόκληση».

Αύξηση εσόδων Ομίλου κατά 8,0% χάρη στις ισχυρές επιδόσεις στην Ελλάδα και Προσαρμοσμένου EBITDA (AL) Ομίλου κατά 6,9%, ανακοίνωσε ο Όμιλος ΟΤΕ για το Β' τρίμηνο του 2021.

Η εταιρεία διατηρεί το στόχο για τις αμοιβές των μετόχων για το 2021 στα 480 εκατ.ευρώ.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση οικονομικών αποτελεσμάτων της εταιρείας, ο Όμιλος κατέγραψε κέρδη προ φόρων ύψους 146,4 εκατ. ευρώ το Β' τρίμηνο του 2021, αυξημένα κατά 67,5% σε σύγκριση με το Β' τρίμηνο του 2020, κυρίως λόγω της υψηλότερης κερδοφορίας στο τρίμηνο. Οι προσαρμοσμένες ελεύθερες ταμειακές ροές μετά από μισθώσεις ήταν στα 162,8 εκατ. Ευρώ ενώ οι ελεύθερες ταμειακές ροές ανήλθαν σε 157,4 εκατ. Ευρώ , αυξημένες κατά 29,9 εκατ. Ευρώ. Ο προσαρμοσμένος καθαρός δανεισμός του Ομίλου στις 30 Ιουνίου 2021 ήταν 786,7 εκατ. Ευρώ , μειωμένος κατά 7,2% σε σχέση με τις 30 Ιουνίου 2020.

Στην Ελλάδα, τα έσοδα συνέχισαν να αυξάνονται για τρίτο συνεχόμενο τρίμηνο, κατά 9,6%, στα 758,7 εκατ. Ευρώ ενώ και η προσαρμοσμένη κερδοφορία EBITDA (AL) σημείωσε σημαντική αύξηση 6,5%, στα 303,7 εκατ. Ευρώ με προσαρμοσμένο περιθώριο EBITDA (AL) στο 40,0%. Τα έσοδα από υπηρεσίες λιανικής σταθερής αυξήθηκαν κατά 2,0%, υποστηριζόμενα από τη συνεχιζόμενη θετική πορεία των εσόδων από ευρυζωνικές υπηρεσίες. Τα έσοδα από υπηρεσίες χονδρικής αυξήθηκαν κατά 6,1% στο τρίμηνο. Στην κινητή, τα έσοδα από υπηρεσίες επανήλθαν σε τροχιά ανάπτυξης, σημειώνοντας αύξηση 7,4%, καθώς οι αρνητικές επιπτώσεις της πανδημίας άρχισαν να υποχωρούν με τη σταδιακή άρση των περιορισμών από τα μέσα Μαΐου. Τα έσοδα από υπηρεσίες, τόσο καρτοκινητής όσο και συμβολαίου, αυξήθηκαν σε ετήσια βάση, ενώ τα έσοδα περιαγωγής άρχισαν να ανακάμπτουν μετά την χαλάρωση των ταξιδιωτικών περιορισμών. Τα λοιπά έσοδα σημείωσαν σημαντική αύξηση 35,3% στο τρίμηνο, αντανακλώντας την ανάπτυξη του ICT, αλλά και των πωλήσεων συσκευών. Το ICT είχε ένα ακόμα θετικό τρίμηνο, καταγράφοντας αύξηση εσόδων 21% σε σχέση με το Β' τρίμηνο του 2020.

Ο ΟΤΕ, σύμφωνα με την ίδια ανακοίνωση, συνέχισε να αυξάνει τους συνδρομητές υπηρεσιών οπτικών ινών αυτό το τρίμηνο, με τις καθαρές νέες συνδέσεις να ανέρχονται στις 51 χιλιάδες, και το συνολικό αριθμό πελατών ευρυζωνικών υπηρεσιών υψηλών ταχυτήτων να ανέρχεται σε 1,056 χιλιάδες. Στις 30 Ιουνίου του 2021, ο συνολικός αριθμός των συνδρομητών τηλεόρασης ήταν στις 579 χιλιάδες, αυξημένος κατά 2,8% σε ετήσια βάση, καθώς ο ΟΤΕ συνεχίζει να αξιοποιεί τις νέες υπηρεσίες Over-the-Top και το ελκυστικό του περιεχόμενο.

Το Β' τρίμηνο, η COSMOTE παρείχε στην Ελλάδα υπηρεσίες κινητής τηλεφωνίας σε 7,0 εκατ. πελάτες, μειωμένους κατά 3,1% σε σχέση με το Β' τρίμηνο του 2020, κυρίως λόγω της καρτοκινητής, καθώς οι συνδρομητές συμβολαίου συνεχίζουν να αυξάνονται.

Στην κινητή Ρουμανίας, οι τάσεις βαίνουν βελτιούμενες, με το Προσαρμοσμένο EBITDA (AL) να αυξάνεται κατά 26,4%.

Σχολιάζοντας τα αποτελέσματα, ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου ΟΤΕ, κ. Μιχάλης Τσαμάζ, είπε: «Ο Όμιλος ΟΤΕ κατέγραψε ένα ισχυρό δεύτερο τρίμηνο στην Ελλάδα, συγκριτικά με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο που επηρεάστηκε σημαντικά από την υγειονομική κρίση. Καταφέραμε να ενισχύσουμε τις επιδόσεις μας σε όλους τους κύριους δείκτες (KPIs) και τις γραμμές εσόδων. Τα έσοδα περιαγωγής άρχισαν να ανακάμπτουν, καθώς η τουριστική κίνηση σταδιακά αποκαθίσταται. Οι τάσεις βελτιώθηκαν και στην Ρουμανία, όπου λάβαμε υπό όρους έγκριση για την πώληση της Telekom Romania (Σταθερή). Πετύχαμε σημαντική ενίσχυση του EBITDA τόσο στην Ρουμανία, όσο και στην Ελλάδα, καθώς και αύξηση των ταμειακών ροών.  Η συνεχής ανάκαμψη και ο εκσυγχρονισμός της ελληνικής οικονομίας, η ποιότητα της τεχνολογικής μας υποδομής και η τεχνογνωσία των ανθρώπων μας, αλλά και οι θετικές τάσεις που καταγράφονται από τις αρχές του έτους, ενισχύουν την πεποίθησή μας ότι θα πετύχουμε τους στόχους μας για το 2021, καθώς είμαστε έτοιμοι να αντιμετωπίσουμε οποιαδήποτε πρόκληση».

Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Germanos, katastima, wrario
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

ΓΕΡΜΑΝΟΣ: Προσαρμοστικότητα και ευελιξία το 2020 με τον πελάτη στο επίκεντρο

2.000 συνεργάτες και εργαζόμενοι των καταστημάτων ΓΕΡΜΑΝΟΣ από όλη την Ελλάδα έκαναν μια αποτίμηση της χρονιάς που πέρασε και ενημερώθηκαν για τους αναπτυξιακούς στόχους του 2021,
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ανοιχτά, με μειωμένο ωράριο, καταστήματα των δικτύων COSMOTE και ΓΕΡΜΑΝΟΣ

Για κάλυψη βασικών τηλεπικοινωνιακών αναγκών, με αυξημένα μέτρα προστασίας για εργαζόμενους και καταναλωτές. Η COSMOTE συνιστά στους καταναλωτές να προτιμούν τα sites και τις mobile εφαρμογές.