ΓΔ: 894.74 0.69% Τζίρος: 60.66 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:20:00 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Endysi, Rouxa, Lianiki
Πηγή: Unsplash

Επαναφορά στην κανονικότητα για το δίκτυο καταστημάτων της Calin

Η εταιρεία που διαχειρίζεται στην Ελλάδα τα γνωστά σήματα Calzedonia και Intimissimi υπέστη συρρίκνωση κερδών σχεδόν 80% το 2020, αλλά από τον Μάιο ανακτά το χαμένο έδαφος.

Την επιστροφή στην προ πανδημίας κανονικότητα επιδιώκει η διοίκηση της Calin AE, η οποία διαχειρίζεται την ανάπτυξη των εμπορικών σημάτων Calzedonia, Intimissimi, Tezenis και Falconeri στη χώρα μας, μέσα από δίκτυο εταιρικών καταστημάτων αλλά και μέσω του συστήματος της δικαιόχρησης. Η επανέναρξη της λειτουργίας των φυσικών καταστημάτων από τον περασμένο Μάιο σηματοδότησε την ανάκτηση του χαμένου εδάφους που η πανδημία προκάλεσε συνολικά για το λιανεμπόριο και πλέον η διοίκηση της εταιρείας προσβλέπει στην σταθεροποίηση του κλίματος μέχρι το τέλος του έτους.

Εντούτοις, οι περιορισμοί που επιβλήθηκαν το 2020 συνολικά στην αγορά λιανικής είχαν αποτέλεσμα την απότομη κάμψη τζίρου και κερδοφορίας για την Calin. Ειδικότερα, ο κύκλος εργασιών διαμορφώθηκε σε 32,98 εκατ. ευρώ το 2020, έναντι 51,68 εκατ. ευρώ το 2019, καταγράφοντας κάμψη κατά 36,1%, ενώ τα κέρδη προ φόρων συρρικνώθηκαν κατά 79,9% στο ίδιο διάστημα, υποχωρώντας σε 983.285 ευρώ, από 4,9 εκατ ευρώ το 2019. Ωστόσο, παρά την δύσκολη συγκυρία, η εταιρεία προχώρησε στο άνοιγμα ενός νέου καταστήματος την χρονιά που πέρασε, ανεβάζοντας τον συνολικό αριθμό τους σε 135 στο τέλος του 2020. 

Έτσι, στο εταιρικό δίκτυο της Calin συμπεριλαμβάνονται συνολικά 25 καταστήματα Calzedonia, 28 καταστήματα Intimissimi, 8 σημεία Tezenis και 3 καταστήματα της νεότερης αλυσίδας Falconeri. Η τελευταία αλυσίδα, η οποία διαθέτει ανδρικά, γυναικεία και παιδικά εσώρουχα αποτελεί τη νέα προσθήκη της Calin στην ελληνική αγορά, την οποία αναπτύσσει από το 2016. Επιπλέον, ως νέα προσθήκη στην οικογένεια των brands που η εταιρεία αναπτύσσει, συγκαταλέγονται τα καταστήματα αποκλειστικά ανδρικής ένδυσης Intimissimi Uomo, τα οποία αριθμούν συνολικά 4 σημεία. Συμπεριλαμβανομένων ωστόσο και των καταστημάτων που αναπτύσσονται με την μέθοδο της δικαιόχρησης, στην χώρα μας λειτουργούν συνολικά 61 σημεία Calzedonia, 52 σημεία Intimissimi και 14 σημεία Tezenis.  

Με αφετηρία την Ιταλία, το δίκτυο καταστημάτων Calzedonia έχει επεκταθεί σε περισσότερες από 50 χώρες, το δίκτυο Intimissimi σε 45 και πλέον χώρες, ενώ το εμπορικό σήμα Tezenis έχει παρουσία σε 31 χώρες, πραγματοποιώντας πωλήσεις που αγγίζουν τα 2,4 δισ. ευρώ

Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ανακτά η αλυσίδα ενδυμάτων Toi & Moi το χαμένο έδαφος της πανδημίας

Αξιοποιώντας τη δυναμική των ηλεκτρονικών πωλήσεων, η εταιρεία εκτιμά ότι θα μπορέσει φέτος να ανακτήσει το 30% των πωλήσεων που απώλεσε το 2020 εξαιτίας των περιορισμών που επιβλήθηκαν στο λιανεμπόριο.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Η άνοδος των ηλεκτρονικών πωλήσεων επανέφερε την H&M στην κερδοφορία

Παρά το γεγονός ότι κατά την διάρκεια του εννεαμήνου υπήρξαν περίοδοι όπου 1.800 καταστήματα του ομίλου σε όλο τον κόσμο παρέμειναν κλειστά, οι πωλήσεις της H&M ενισχύθηκαν κατά 13% στις 142,1 δισ. σουηδικές κορώνες. Σε ποιες αγορές στοχεύει η εταιρεία.