ΓΔ: 1450.37 1.06% Τζίρος: 17.77 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 11:17:33 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φωτο: Shuterstock

Κίνδυνος για... μαϊμούδες σε αγορές μέσω social media

Απαγορεύεται από το δίκαιο της Πνευμ. Ιδιοκτησίας η καθ΄οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση/ιδιοποίηση του παρόντος, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη.
Ένας στους τρεις καταναλωτές αγόρασαν εν αγνοία τους προϊόντα - μαϊμού μέσω κοινωνικών δικτύων. Το 90% των ερωτηθέντων σε έρευνα της MarkMonitor εκφράζει κάποια ανησυχία με αυτές τις αγορές.

Την ολοένα και εντεινόμενη ανησυχία των Ευρωπαίων καταναλωτών σε ό,τι αφορά την ασφάλεια των αγορών μέσω διαδικτύου, και ειδικότερα μέσω των κοινωνικών δικτύων, αποκαλύπτει πρόσφατη έρευνα της εταιρείας MarkMonitor.

Όπως προκύπτει, περί το 90% των ερωτηθέντων εκφράζει κάποια ανησυχία σχετικά με τις αγορές μέσω των κοινωνικών δικτύων στις οποίες οι κολοσσοί του Διαδικτύου επενδύουν δυναμικά τους τελευταίους μήνες. Παρά ταύτα, το ένα τρίτο αυτών εξακολουθεί να χρησιμοποιεί αυτές τις πλατφόρμες ώστε να κάνει αγορές, αποδεικνύοντας ότι το mobile shopping ήρθε για να μείνει.

Ειδικότερα, το 59% των ερωτηθέντων ανέφερε την ασφάλεια των συναλλαγών ως σημαντικότερη ανησυχία, ενώ η ποιότητα των αγαθών/υπηρεσιών απασχολεί το 56% και το ενδεχόμενο κλοπής των προσωπικών τους στοιχείων το 55% των ερωτηθέντων. Επιπλέον, για την αυθεντικότητα των διατιθέμενων αγαθών δείχνει να προβληματίζεται το 47% των καταναλωτών, ποσοστό που φαίνεται να συσχετίζεται με το γεγονός ότι περίπου ένας στους τρεις «τολμηρούς» αγοραστές μέσω πλατφόρμας κοινωνικής δικτύωσης δηλώνει ότι έχει πέσει θύμα απάτης αποκτώντας εν αγνοία του ένα προϊόν «μαϊμού»...

Σε ό,τι αφορά τις κατηγορίες αγαθών που δείχνουν να προτιμούν όσοι χρησιμοποιούν τα κοινωνικά δίκτυα ώστε να κάνουν αγορές, τα ρούχα, τα είδη σπιτιού και οι ηλεκτρονικές συσκευές βρίσκονται στην κορυφή των προτιμήσεων, ενώ στον αντίποδα, τα κοσμήματα, τα πακέτα διακοπών και τα είδη που αφορούν την υγεία αποτελούν τις κατηγορίες αγαθών/υπηρεσιών που οι καταναλωτές αποφεύγουν.

Στα ενδιαφέροντα στοιχεία της έρευνας της MarkMonitor συγκαταλέγεται το γεγονός ότι οι καταναλωτές προσδοκούν από τις ίδιες τις εταιρείες να προβούν στις αναγκαίες ενέργειες που θα καταστήσουν τις συναλλαγές στα κοινωνικά δίκτυα ασφαλή. Ωστόσο, το 63% των ερωτηθέντων χαρακτηρίζει ανεπαρκείς τις μέχρι στιγμής σχετικές πρωτοβουλίες εκ μέρους των ίδιων των εταιρειών αλλά και των δικτύων που διαφημίζονται ως το μέλλον του retail.

Η έρευνα πραγματοποιήθηκε σε δείγμα 2.603 καταναλωτών από τη Βρετανία, τις Ηνωμένες Πολιτείες, την Γαλλία, την Γερμανία και την Ιταλία. Είναι δε εξαιρετικά επίκαιρη, δεδομένου ότι μόλις πριν λίγες ημέρες η Facebook λανσάρισε στην αμερικανική αγορά μία νέα μέθοδο πληρωμών, το Facebook Pay, προς χρήση στις τέσσερις πλατφόρμες που ελέγχει (Facebook, Instagram, Messenger και Whatsapp), αποσκοπώντας να ενθαρρύνει τους καταναλωτές να κάνουν συναλλαγές –αγορές, αλλά και πωλήσεις- χωρίς να αφήνουν τα κοινωνικά δίκτυα στα οποία περνούν ούτως ή άλλως πολύ μεγάλο μέρος του χρόνου τους

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Με... πρόστιμο οι επιστροφές ειδών μόδας που αγοράζονται ηλεκτρονικά

Έξι στις δέκα επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου ειδών μόδας επιβάλλουν πλέον χρεώσεις στους πελάτες για τις επιστροφές αγορών που έγιναν on-line, καθώς αντιμετωπίζουν ισχυρή πίεση από τη μεγάλη αύξησή τους.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Δοκιμασία αντοχής της Folli Follie εν αναμονή της δικαστικής απόφασης

Η σύνδεση της μεταβίβασης των περιουσιακών στοιχείων με την κατάληξη της ποινικής δίκης κρατά «κλειδωμένα» 33 εκατ. ευρώ και θέτει σε κίνδυνο την επανεκκίνηση της εταιρείας με νέο σχήμα.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Οι εξελίξεις στη Μέση Ανατολή θα κρίνουν φέτος τις επιδόσεις της Jumbo

Προς το παρόν δεν έχουν επηρεαστεί τα οικονομικά μεγέθη, τονίζει ο Απ. Βακάκης. Γιατί η Jumbo πήρε μετοχές στην Trade Estates αλλά δεν σκοπεύει να ανοίξει καταστήματα στα εμπορικά πάρκα της.