ΓΔ: 1447.82 1.93% Τζίρος: 137.17 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:03 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φώτο: Coca Cola

Καταργεί την πλαστική μεμβράνη στις πολυσυσκευασίες η Coca Cola HBC

Ο Όμιλος Coca-Cola HBC επενδύει 15 εκατ. ευρώ για αντικατάσταση του πλαστικού στις πολυσυσκευασίες αλουμινίου με ανακυκλώσιμο χαρτόνι τεχνολογίας KeelClip™ σε όλες τις αγορές της Ευρώπης.

Ο Όμιλος Coca-Cola HBC ανακοίνωσε χθες πως ξεκινά την αντικατάσταση του πλαστικού στις πολυσυσκευασίες αλουμινίου με ανακυκλώσιμο χαρτόνι τεχνολογίας KeelClip™ σε όλη την Ευρώπη. Η πρωτοβουλία αυτή υλοποιείται για πρώτη φορά στον κλάδο των μη αλκοολούχων ποτών, και υπηρετεί το όραμα για έναν Κόσμο Χωρίς Απορρίμματα και τη δέσμευση στην ανάπτυξη βιώσιμων λύσεων συσκευασίας, ως προς την ανακυκλωσιμότητα και το συνολικό περιβαλλοντικό αποτύπωμα. Ο νέος τύπος συσκευασίας KeelClip™, επιπλέον της αντικατάστασης του πλαστικού ελαχιστοποιεί και την ποσότητα χαρτιού που απαιτείται.

Με μία συνολική επένδυση €15 εκατ. ο Όμιλος Coca-Cola HBC θα αντικαταστήσει το πλαστικό περιτύλιγμα από όλες τις πολυσυσκευασίες αλουμινίου των προϊόντων του, σε όλες τις αγορές της Ευρώπης, μέχρι το 2021. Η εφαρμογή του KeelClip™ θα ξεκινήσει στην Ιρλανδία και την Πολωνία, στην αρχή της ερχόμενης χρονιάς, και θα χρησιμοποιηθεί σε όλες τις πολυσυσκευασίες αλουμινίου έως 8 κουτιών, ενώ οι μεγαλύτερες πολυσυσκευασίες θα τοποθετούνται σε χάρτινα κιβώτια. Η πρωτοβουλία αυτή θα εξοικονομήσει συνολικά 2.000 τόνους πλαστικού και 3.000 τόνους CO2, σε ετήσια βάση.

Ο Marcel Martin, Group Supply Chain Director του Ομίλου Coca-Cola HBC δήλωσε σχετικά: «Το KeelClip™ αποτελεί την πιο πρόσφατη επένδυσή μας σε καινοτόμες βιώσιμες λύσεις συσκευασίας. Παράλληλα με τις 4 μάρκες νερού που φέτος παρουσιάσαμε σε 100% ανακυκλωμένα PET μπουκάλια, την αυξημένη χρήση PET και τη διαρκή μείωση του βάρους των συσκευασιών μας σε όλο το φάσμα των προϊόντων μας, το KeelClip™ είναι ακόμα μια απόδειξη της δέσμευσής μας προς την επίτευξη των στόχων μας για έναν Κόσμο Χωρίς Απορρίμματα (World Without Waste)».

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Coca Cola HBC: Αύξηση πωλήσεων 17% στο 9μηνο, οι εκτιμήσεις για το έτος

Η αύξηση του όγκου πωλήσεων κατά 2,2% σε οργανική βάση, οφείλεται κυρίως στις κατηγορίες στρατηγικής προτεραιότητας, με τα ανθρακούχα αναψυκτικά να αυξάνονται κατά 1,5%, τα ποτά ενέργειας 24,8% και τον καφέ 33,5%.