ΓΔ: 921.12 -2.26% Τζίρος: 46.93 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 15:10:09 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φώτο: Nikas

Νίκας: Στο 93,36% το έμμεσο ποσοστό της Competrol Establishment

Η εταιρεία Competrol Establishment εξακολουθεί να κατέχει έμμεσα ποσοστό 93,36% του συνολικού μετοχικού κεφαλαίου και των δικαιωμάτων ψήφου της εταιρείας.

Τη διατήρηση του έμμεσου ποσοστού 93,36% της Competrol Establishment επί του συνολικού μετοχικού κεφαλαίου και των δικαιωμάτων ψήφου ανακοίνωσε η Νίκας. Σύμφωνα με την ανακοίνωση: 

Η εταιρεία Π. Γ. ΝΙΚΑΣ Α.Β.Ε.Ε. (εφεξής «η Εταιρεία»), κατόπιν σχετικής ενημέρωσης, την οποία έλαβε από την εταιρεία «Competrol Establishment» και σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν. 3556/2007 γνωστοποιεί στο επενδυτικό κοινό τα εξής:

Ως αποτέλεσμα της ολοκλήρωσης κοινής διάσπασης της εταιρείας «CHIPITA Ανώνυμη Βιομηχανική και Εμπορική Εταιρεία», στις 30.11.2021, με τη σύσταση δύο νέων εταιρειών, ήτοι της εταιρείας «Chipita Global A.E.» και της εταιρείας «Chipita Foods A.E.» (εφεξής η «Chipita Foods»), η Chipita Foods, η οποία τελεί υπό τον απώτατο έλεγχο της εταιρείας «Competrol Establishment», κατέστη μοναδικός μέτοχος της εταιρείας «Chipita Holdings Limited» (εφεξής η «Chipita Holdings»). Η Chipita Holdings παραμένει μοναδικός μέτοχος της εταιρείας «Givenrise Investments Limited», η οποία με τη σειρά της είναι άμεσος μέτοχος της Εταιρείας.

Η εν λόγω μεταβίβαση μετοχών και δικαιωμάτων ψήφου της Chipita Holdings δεν επέφερε οποιαδήποτε μεταβολή στο συνολικό αριθμό των μετοχών και των δικαιωμάτων ψήφου που κατέχει έμμεσα η εταιρεία «Competrol Establishment» στην Εταιρεία μέσω των θυγατρικών της. Ως εκ τούτου, η εταιρεία «Competrol Establishment» εξακολουθεί να κατέχει έμμεσα ποσοστό 93,36% του συνολικού μετοχικού κεφαλαίου και των δικαιωμάτων ψήφου της Εταιρείας.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

ΝΙΚΑΣ: Επιστροφή σε κερδοφόρα πορεία με αυξημένα EBITDA κατά 1,6 εκατ.

Στα ίδια επίπεδα παρέμειναν οι πωλήσεις της ΝΙΚΑΣ το α' εξάμηνο του 2021, σημειώνοντας ωστόσο σημαντική αύξηση του περιθωρίου κέρδους εξαιτίας των πωλήσεων σε κανάλια υψηλότερης κερδοφορίας καθώς και στην αποκλιμάκωση των τιμών αγοράς των Α’ Υλών.