ΓΔ: 864.39 -0.30% Τζίρος: 18.09 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 12:12:13 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Staurou Vasilis
Βασίλης Σταύρου, διευθύνων σύμβουλος, ΑΒ Βασιλόπουλος

Με σύστημα τεχνητής νοημοσύνης γεμίζουν τα ράφια της ΑΒ Βασιλόπουλος

Υπερσύγχρονο σύστημα παραγγελιοδοσίας παρακολουθεί σε καθημερινή βάση και υπολογίζει με αλγόριθμο τις ανάγκες σε αποθέματα σε κάθε κατάστημα της ΑΒ Βασιλόπουλος.

Με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης η ΑΒ Βασιλόπουλος παρακολουθεί και ελέγχει την επάρκεια των αποθεμάτων, έτσι ώστε να γνωρίζει ανά πάσα ώρα και στιγμή τις ακριβείς ανάγκες που έχει κάθε κατάστημα της αλυσίδας σε εμπορεύματα.

Σκοπός της τεχνολογίας δεν είναι μόνο να χρησιμοποιείται για εναλλακτικά κανάλια είτε αγορών είτε επικοινωνίας με τους πελάτες αλλά ουσιαστικά έχει βοηθήσει τα σούπερ μάρκετ στο να διαχειριστούν τα ζητήματα που προκύπτουν «πίσω από τις κουρτίνες», όπως ανέφερε χαρακτηριστικά ο διευθύνων σύμβουλος της ΑΒ Βασιλόπουλος, Βασίλης Σταύρου στο πλαίσιο του 32ου Greek Economic Summit που διοργάνωσε το Ελληνοαμερικανικό Εμπορικό Επιμελητήριο.

Ένας τέτοιος τομέας, όπου η τεχνολογία πρόσφερε χείρα βοηθείας είναι η διαχείριση των αποθεμάτων. «Αυτή τη στιγμή σχεδόν σε όλο το δίκτυο των καταστημάτων μας εφαρμόζεται το σύστημα FnR-Forecasting and Replacement», σημείωσε ο κ. Σταύρου και πρόσθεσε: «Πρόκειται ουσιαστικά για ένα αυτοματοποιημένο σύστημα παραγγελιοδοσίας, υπάρχει ένας αλγόριθμος ο οποίος υπολογίζει σε καθημερινή βάση ποιες είναι οι ανάγκες σε αποθέματα για κάθε κατάστημα της ΑΒ, έτσι ώστε η παραγγελία, η οποία θα φύγει και θα μεταφερθεί στο κεντρικό μας δίκτυο να είναι αυτή που χρειάζεται για να ικανοποιηθούν οι ανάγκες του συγκεκριμένου σημείου».

Μέσα από αυτό το σύστημα η αλυσίδα επιδιώκει την επίτευξη μιας σωστότερης διαχείρισης των αποθεμάτων της ενώ ταυτόχρονα γνωρίζει την εικόνα των ραφιών, κάτι που της επιτρέπει να αισθάνεται ασφαλής ότι μπορεί να ανταποκριθεί σε οποιαδήποτε ανάγκη και σε οποιαδήποτε έκτακτη συνθήκη προκύψει στο μέλλον. Σύμφωνα με τον κ. Σταύρου, το κομμάτι της διαχείρισης των αποθεμάτων είναι ζωτικής σημασίας και η αλυσίδα πρέπει να είναι σίγουρη ότι «δεν υπεραποθεματοποιεί εκεί που δεν πρέπει αλλά παράλληλα και ότι δε λείπουν προϊόντα εκεί που δεν πρέπει».

Επιπλέον, ο κ. Σταύρου ανέφερε ότι διανύοντας πλέον τη δεύτερη φάση της υγειονομικής κρίσης, οι αλυσίδες καλούνται να αντιμετωπίσουν μαζεμένες μια σειρά από προκλήσεις στην εφοδιαστική αλυσίδα, την ενέργεια και τις μεταφορές. «Στο κομμάτι της εφοδιαστικής αλυσίδας υπάρχουν πιέσεις και όπως διαφαίνεται θα υπάρξουν ελλείψεις σε ορισμένες κατηγορίες προϊόντων», τόνισε ο επικεφαλής της ΑΒ Βασιλόπουλος, λέγοντας παράλληλα ότι στην πορεία των 25 ετών, πρώτη φορά έχει κληθεί να διαχειριστεί τόσες πολλές κρίσεις.

Σε ό,τι αφορά τώρα τη στρατηγική βιώσιμης ανάπτυξης, η αλυσίδα έχει συνάψει συμφωνία με την ΔΕΗ  και πλέον λειτουργούν 400 φορτιστές για ηλεκτρικά αυτοκίνητα σε πάρκινγκ των καταστημάτων της, ενώ στόχος είναι ο συγκεκριμένος αριθμός να φτάσει μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα τους 800

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Στρατηγική συνεργασία της ΑΒ Βασιλόπουλος με την πλατφόρμα InstaShop

Η ΑΒ φιλοδοξεί να διευρύνει περαιτέρω το δίκτυο καταστημάτων της στην πλατφόρμα της InstaShop, καθώς και το εύρος κάλυψης της online παράδοσης και σε άλλες πόλεις, πέρα από Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
stavrou-basilopoulos
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Αποχωρεί από την θέση του επικεφαλής της ΑΒ Βασιλόπουλος ο Β. Σταύρου

Ο Jesper Lauridsen, Brand President Albert και Brand Leader για την περιοχή της Κεντρικής και Νότιας Ευρώπης θα αναλάβει την ευθύνη ως επικεφαλής της ΑΒ Βασιλόπουλος μέχρι να βρεθεί ο αντικαταστάτης του Βασίλη Σταύρου.
MERE
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Κλείνει και δεύτερο κατάστημα η ρωσική εκπτωτική αλυσίδα MERE

Μετά το κατάστημα στον Λαγκαδά, είναι πολύ πιθανό να οδηγηθεί στο κλείσιμο και το κατάστημα στην Τρίπολη. Ποιες δυσκολίες αντιμετωπίζει το εγχείρημα εισόδου του ρωσικού ομίλου στην ελληνική αγορά.
e-food
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

«Πόλεμος» My Market με efood: «Κούφια» η παράδοση μέσα σε 15 λεπτά

Μόνο το 42% των παραγγελιών παραδίδονται εντός 15 λεπτών από την e-food, όπως διαπιστώθηκε από το Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας κατόπιν προσφυγής της My Market. Αποσύρεται το διαφημιστικό μήνυμα. Ο ανταγωνισμός των σούπερ μάρκετ με τις ηλεκτρονικές πλατφόρμες.