ΓΔ: 1422.35 0.34% Τζίρος: 108.90 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:03 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Bread Factory, Larisa
Το νέο κατάστημα της Bread Factory στη Λάρισα. Πηγή: Bread Factory

Bread Factory: «Ψήνει» νέες επενδύσεις σε Αττική και περιφέρεια

Η αλυσίδα πολυχώρων εστίασης εγκαινίασε το ένατο κατάστημά της και σχεδιάζει επενδύσεις 4 εκατ. ευρώ σε νέους χώρους στη Θεσσαλονίκη και άλλες μεγάλες πόλεις. Στα 20 εκατ. ο τζίρος, ενώ απασχολεί 1.500 άτομα.

Νέες επενδύσεις 4 εκατ. ευρώ με άνοιγμα καταστημάτων στα νότια προάστια της Αθήνας αλλά και στη Θεσσαλονίκη δρομολογεί η αλυσίδα πολυχώρων εστίασης Bread Factory, η οποία την 1η Δεκεμβρίου εγκαινίασε το 9ο κατάστημά της, το οποίο βρίσκεται στην Αθήνα, Λ. Συγγρού 100 στο ΦΙΞ

Η διοίκηση της αλυσίδας βρίσκεται σε αναζήτηση κατάλληλων ακινήτων που θα μπορούν να στεγάσουν τα απαιτητικά concept της εταιρείας, ενώ μετά τα νότια προάστια και τη Θεσσαλονίκη, θα ακολουθήσει το άνοιγμα καταστημάτων σε άλλα μεγάλα αστικά κέντρα όπως Πάτρα, Καλαμάτα και Ιωάννινα

Τα Bread Factory αποτελούν πολυχώρους τροφίμων και ήδη μετρούν οκτώ καταστήματα στην Αττική και ένα στη Λάρισα, στα οποία εργάζονται πάνω από 1.500 άτομα συνολικά. Διαθέτουν μέση επισκεψιμότητα περίπου 2.000 άτομα ημερησίως ανά κατάστημα, ενώ η γκάμα των προϊόντων περιλαμβάνει περίπου 1.000 κωδικούς, είδη αρτοποιείου, ζαχαροπλαστικής, έτοιμα γεύματα, μαγειρευτά, καφέ αλλά και ξεχωριστό τμήμα με τυποποιημένα τρόφιμα και ποτά από επιλεγμένους παραγωγούς σε όλη την Ελλάδα.

Όπως τόνισε χθες η διοίκηση στους δημοσιογράφους κατά την παρουσίαση του νέου καταστήματος στην Αθήνα, ο κύκλος εργασιών κατά το 2020 έφτασε στα 20 εκατ. ευρώ, με το 2021 να παρουσιάζει αύξηση, ενώ ακόμη δεν έχει κλείσει η χρήση και στις γιορτές γίνεται περίπου το 20% του τζίρου. 

Ειδικότερα, όπως ανέφεραν οι εκπρόσωποι της αλυσίδας, Θάνος Κολοκυθάς και Παναγιώτης Δημητρόπουλος, στόχος για την επόμενη τριετία είναι το άνοιγμα καταστημάτων σε αρκετές περιοχές ακόμη στην Αττική αλλά και στην περιφέρεια θέτοντας ως προτεραιότητα τα νότια προάστια της Αθήνας. Παράλληλα, στόχος της διοίκησης είναι η Bread Factory να τοποθετηθεί με νέα σημεία πώλησης όπου υπάρχει ανάπτυξη, στρέφοντας το βλέμμα της και σε περιοχές της περιφέρειας όπου σχεδιάζονται αναπλάσεις και νέες λιμενικές και άλλες τουριστικές αναπτύξεις.

Ο στρατηγικός σχεδιασμός της Bread Factory, όπως αναφέρθηκε, περιλαμβάνει επίσης, σε δεύτερο χρόνο την επέκταση σε αγορές του εξωτερικού όπου η γευστική κουλτούρα προσομοιάζει με την ελληνική. 

«Είμαστε ικανοποιημένοι με το πως αγκαλιάζει ο κόσμος τα καταστήματά μας» τόνισε ο κ. Δημητρόπουλος, συμπληρώνοντας πως το κάθε κατάστημα κάνει ετήσιο τζίρο 3 έως 4 εκατ. ευρώ, ανάλογα με το μέγεθος. Όπως τονίστηκε εξάλλου, η ανάπτυξη της αλυσίδας δεν θα προέλθει μόνο από την γεωγραφική επέκταση, αλλά και από την προσθήκη νέων concept, τα οποία σχεδιάζονται σε συνεργασία με επαγγελματίες της αγοράς. Κάθε νέο concept όπως έγινε με την Angolo Di Gelato θα φέρει την επώνυμη αλλά και υπεύθυνη υπογραφή των καλύτερων επαγγελματιών και θα σφραγίζει την ποιότητα των προϊόντων.

Το νέο κατάστημα της αλυσίδας στην περιοχή ΦΙΞ εκτείνεται σε 800 τ.μ., έχει τέσσερα ταμεία και απασχολεί 70 άτομα προσωπικό από την παραλαβή, την κουζίνα και την προετοιμασία των γευμάτων, το αρτοποιείο αλλά και τους χώρους πώλησης, καθώς λειτουργεί σε 24ωρη βάση 365 μέρες το χρόνο.

Η αλυσίδα Bread Factory στοχεύει στην εντατικοποίηση των πωλήσεων μέσω συνεργασιών με τις μεγαλύτερες πλατφόρμες on line delivery. Ένα από τα συγκριτικά πλεονεκτήματα του Bread Factory είναι ότι κάθε κατάστημα υποστηρίζεται από το αντίστοιχο εργαστήριο, στο οποίο ελέγχεται κατά 100% η καθημερινή χειροποίητη παραγωγή φαγητών ελληνικής παραδοσιακής κουζίνας, αρτοσκευασμάτων, ζαχαροπλαστικής κ.ο.κ. 

Αναφορικά με την αύξηση των τιμών των πρώτων υλών, του κόστους της ενέργειας και τις δυσχέρειες της εφοδιαστικής αλυσίδας, ο κ. Δημητρόπουλος τόνισε πως «απορροφήσαμε το μεγαλύτερο μέρος των αυξήσεων, αλλά υπήρξαν και μικρές ανατιμήσεις. Οι αυξήσεις ήταν κατά 10% στον καφέ και σε ελάχιστα premium προϊόντα ψωμιού». Παράλληλα, επεσήμανε ότι τα μεγαλύτερα προβλήματα προέκυψαν από τις δυσχέρειες στον κλάδο των συσκευασιών αλλά και στις ανατιμήσεις που επίσης έγιναν σε αυτόν. 

Η επιχείρηση ξεκίνησε τη λειτουργία της τον Ιανουάριο του 2016 με το πρώτο κατάστημα στο Μοσχάτο (Πειραιώς 40), ενώ έκτοτε εφαρμόζει πολιτική λελογισμένης ανάπτυξης πάντα σε μεγάλα ακίνητα που να μπορούν να στεγάσουν τα πολλά και διαφορετικά concept αλλά και να «δένουν» αρμονικά με την εκάστοτε περιοχή. Μέχρι στιγμής, η εταιρεία έχει καταστήματα σε Μοσχάτο, Μαρούσι, Περιστέρι, Χολαργό, Πειραιά, Ασπρόπυργο, Αθήνα (Λ. Συγγρού) και Λάρισα.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Στην επίτευξη βιώσιμης ανάπτυξης στοχεύει το Δειπνοσοφιστήριον

Η επιχείρηση εστίασης εφαρμόζει τη βιώσιμη γαστρονομία, θέλοντας να εξαλείψει τόσο την σπατάλη φαγητού όσο και τη χρήση πλαστικών και μη ανακυκλώσιμων υλικών. Ενισχύεται η συνεργασία με μικρούς παραγωγούς.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ο ρόλος - κλειδί της Tetra Pak στο μεγάλο στοίχημα της ανακύκλωσης

Στα 49 εκατ. ευρώ έφτασε το 2022 ο κύκλος εργασιών της εταιρείας. Δραστηριοποιείται στην Ελλάδα πάνω από σαράντα χρόνια και αποτελεί μέλος του διεθνούς ομίλου Tetra Pak που έχει παρουσία σε 160 χώρες.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Βενέτης: Το σχέδιο για τα παγωτά Δωδώνη και η περιπέτεια στη Βοιωτία

Με επενδύσεις 15 εκατ. και στόχο την ανάπτυξη δικτύου 12 καταστημάτων, η Βενέτης στοχεύει στην αναγέννηση της ιστορικής βιομηχανίας παγωτού. Έντονη δυσαρέσκεια της διοίκησης για το μπλοκάρισμα μεγάλης επένδυσης στη Βοιωτία.