ΓΔ: 872.82 1.09% Τζίρος: 45.25 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 16:10:11 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φωτο: Thanasis Kamvysis / SOOC

Την παραίτησή του υπέβαλε ο διευθύνων σύμβουλος της Αττικές Διαδρομές

Ο κ. Βασίλειος Χαλκιάς δήλωσε ότι ως προϊστάμενος ενός ολόκληρου μηχανισμού αισθάνεται την ανάγκη να διευκολύνει την εταιρεία και να υποβάλει την παραίτησή του.

Την παραίτησή του υπέβαλε ο διευθύνων σύμβουλος της Αττικές Διαδρομές, Βασίλειος Χαλκιάς, στο Διοικητικό Συμβούλιο της εταιρείας, που συνεδρίασε εκτάκτως σήμερα.

Όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση, στο Διοικητικό Συμβούλιο της Αττικές Διαδρομές, που συνεδρίασε εκτάκτως, σήμερα, Τρίτη 25 Ιανουαρίου 2022, ο Βασίλειος Χαλκιάς, διευθύνων σύμβουλος και μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της εταιρείας, από την ίδρυσή της το 1999, υπέβαλε την παραίτησή του.

Στην επιστολή του, όπως γνωστοποιείται, ο κ. Χαλκιάς δήλωσε: «Προ ολίγου διασφαλίστηκε η ασφαλής απομάκρυνση και των τελευταίων ανθρώπων που εγκλωβίστηκαν στην Αττική Οδό. Ως όμως προϊστάμενος ενός ολόκληρου μηχανισμού αισθάνομαι την ανάγκη να διευκολύνω την εταιρεία και να υποβάλλω την παραίτησή μου από μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου και τη θέση του διευθύνοντος συμβούλου ευχόμενος τα καλύτερα στον αντικαταστάτη μου. Ήταν τιμή μου που υπηρέτησα τις Αττικές Διαδρομές σε αυτό το εμβληματικό έργο της Αττικής Οδού».

Επίσης, γίνεται γνωστό ότι το Διοικητικό Συμβούλιο αφού ευχαρίστησε τον Β. Χαλκιά για την 20ετή του προσφορά στην εταιρεία, έκανε δεκτή την παραίτησή του και αποφάσισε την ανάληψη και άσκηση των καθηκόντων του από τον Αριστοφάνη Παπαδημητρίου, διευθυντή κυκλοφορίας της εταιρείας, μέχρι την επιλογή νέου διευθύνοντος συμβούλου.

Προηγήθηκε παρέμβαση του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών με τη σύσταση ειδικής επιτροπής η οποία θα διερευνήσει τις αιτίες εξαιτίας των οποίων δημιουργήθηκαν τα τεράστια προβλήματα στην Αττική Οδό. 

Σε ανακοίνωση του υπουργείου επισημαίνεται ότι «με εντολή του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών κ. Κώστα Καραμανλή, συγκροτήθηκε Επιτροπή Διερεύνησης για την ανεπίτρεπτη κατάσταση στην Αττική Οδό».

Νωρίτερα το πρωί ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, Γιάννης Οικονόμου, άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο αγωγής κατά της Αττικής Οδού. Όπως σημείωσε: «Η διαχείριση του δρόμου της Αττικής Οδού με ευθύνη της εταιρείας κατέρρευσε από την πρώτη στιγμή. Δεν είναι μέρα σήμερα για να κάνουμε πινγκ πονγκ ευθυνών. Είναι μέρα που πρέπει να συνεχίσουμε την προσπάθεια απεγκλωβισμού των ανθρώπων. Αυτή η κυβέρνηση δεν έχει καμία δυσκολία να αναλαμβάνει τις ευθύνες της και θα το κάνει, αλλά και οι ευθύνες άλλων που είχαν εγγυηθεί ότι οι δρόμοι θα μένουν ανοιχτοί, πράγμα που δεν έγινε, κι αυτές θα αποδοθούν»", δήλωσε χαρακτηριστικά. 

Ερωτηθείς αν το κράτος θα καταθέσει αγωγή, απάντησε ότι «ό,τι πρέπει να γίνει, για τις κυρώσεις που πρέπει αποδοθούν, για τον κόσμο που ταλαιπωρήθηκε και του οφείλουμε και ηθικώς να αποδοθούν αυτές οι ευθύνες, αλλά και να αποζημιωθεί, να είστε σίγουροι ότι θα γίνει με όλους τους τρόπους και τα εργαλεία που έχουμε στη διάθεσή μας». 

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Οκτώ ενδιαφερόμενοι για την Αττική Οδό στον πρώτο γύρο του διαγωνισμού

Με ενδιαφέρον από τους μεγάλους παίκτες της αγοράς αλλά και διεκδικητές από το εξωτερικό ολοκληρώθηκε η πρώτη φάση του διαγωνισμού του ΤΑΙΠΕΔ για την εκμετάλλευση της Αττικής Οδού για τα επόμενα 25 χρόνια. Ποια είναι τα 8 σχήματα που κατέβηκαν.
kakokairia-Attiki odos
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Αττική Οδός: Ξεκινάει τις διαδικασίες καταβολής των 2.000 ευρώ

Μετά την ολοκλήρωση της καταχώρησης των αιτημάτων στην πλατφόρμα της η Αττική Οδός συνεχίζει την ενδελεχή εξέταση του μεγάλου αριθμού αιτημάτων με στόχο την ταυτοποίηση των δικαιούχων και την εκκίνηση της καταβολής του ποσού των 2.000 ευρώ.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Στα 2 εκατ. το πρόστιμο για την Αττική Οδό για τη διακοπή κυκλοφορίας

Σύμφωνα με το πόρισμα ειδικής επιτροπής τόσο η Αττική Οδός όσο και οι Αττικές Διαδρομές δεν ενήργησαν ως όφειλαν, ενώ καθυστέρησαν να ενημερώσουν εγκαίρως και τις αρμόδιες κρατικές υπηρεσίες.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Αττικό Μετρό: Χρηματοδότηση 580 εκατ. από την ΕΤΕπ για τη γραμμή 4

Το τριακονταετές δάνειο σηματοδοτεί τη μεγαλύτερη χρηματοδότηση συγκοινωνιακού έργου στη χώρα, ενώ από πλευράς ΕΤΕπ, αποτελεί τη μεγαλύτερη χρηματοδότηση που έχει δοθεί ποτέ για την κατασκευή ενός και μόνο έργου στην Ελλάδα.