ΓΔ: 1420.99 0.24% Τζίρος: 0.81 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 10:33:43 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
MERE
Πηγή: Shutterstock

Κλείνει και δεύτερο κατάστημα η ρωσική εκπτωτική αλυσίδα MERE

Μετά το κατάστημα στον Λαγκαδά, είναι πολύ πιθανό να οδηγηθεί στο κλείσιμο και το κατάστημα στην Τρίπολη. Ποιες δυσκολίες αντιμετωπίζει το εγχείρημα εισόδου του ρωσικού ομίλου στην ελληνική αγορά.

Την μοίρα του καταστήματος στον Λαγκαδά εκτιμάται ότι θα έχει και το κατάστημα της MERE στην Τρίπολη, καθώς το εγχείρημα της ρωσικής αλυσίδας hard discount σούπερ μάρκετ για απόβαση στην ελληνική αγορά φαίνεται να αντιμετωπίζει σημαντικές δυσκολίες και προβλήματα.

Σύμφωνα με πληροφορίες του Business Daily, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα μέσα στο επόμενο διάστημα να μπει οριστικό λουκέτο και σε δεύτερο MERE μετά το κλείσιμο του καταστήματος στον Λαγκαδά, καθώς ο ρωσικός όμιλος εξετάζει σοβαρά το ενδεχόμενο να διακόψει τη λειτουργία του σούπερ μάρκετ που έχει ανοίξει στην Τρίπολη.

Να σημειωθεί ότι ο όμιλος Torgservis των αδελφών Σνάιντερ, ο οποίος αναπτύσσει το συγκεκριμένο σήμα στην χώρα μας αλλά και σε άλλες ευρωπαϊκές αγορές, είχε προχωρήσει στο άνοιγμα πέντε καταστημάτων σε Λάρισα, Τρίπολη, Κόρινθο, Αγρίνιο και Λαγκαδά, ωστόσο αναγκάστηκε να κλείσει το τελευταίο λόγω της μειωμένης κίνησης και των ασθενικών οικονομικών επιδόσεων, με βάση τις οποίες κρίθηκε ως ασύμφορη η συνέχιση της λειτουργίας του και πλέον το δίκτυό της μετρά τέσσερα σημεία.

Παρά το γεγονός ότι η ρωσική αλυσίδα hard discount έκανε πριν περίπου δύο χρόνια είσοδο στην ελληνική αγορά με ένα φιλόδοξο πλάνο επέκτασης, ωστόσο δεν φαίνεται μέχρι στιγμής τουλάχιστον να πείθει τους καταναλωτές, οι οποίοι όλα αυτά τα χρόνια έχουν συνηθίσει σε ένα διαφορετικό τύπο καταστήματος για να κάνουν τις αγορές τους και τους «ξενίζει» το γεγονός ότι στα σούπερ μάρκετ της MERE τα προϊόντα δεν είναι τοποθετημένα σε ράφια αλλά βρίσκονται σε χαρτοκιβώτια και παλέτες, ενώ το μεγαλύτερο μέρος των κωδικών είναι ιδιωτικής ετικέτας, τα οποία προέρχονται είτε από μικρούς τοπικούς παραγωγούς είτε εισάγονται από ξένες χώρες όπως η Ρωσία και η Ουκρανία.

Επιπλέον, ούτε το δέλεαρ των αρκετά χαμηλότερων τιμών (στόχος της αλυσίδας είναι να πουλά τα προϊόντας της κατά 20% φθηνότερα σε σχέση με τα παραδοσιακά σούπερ μάρκετ) έχει βοηθήσει στο να αποκτήσει καλύτερη θέση στην ελληνική αγορά. Πολλοί είναι εκείνοι που υποστηρίζουν ότι, εάν επέλεγε να ξεκινήσει, ανοίγοντας κάποιο κατάστημα σε Αθήνα ή Θεσσαλονίκη, τότε ενδεχομένως να τύγχανε μεγαλύτερης αποδοχής, καθώς θα απευθυνόταν σε μεγαλύτερο αριθμό καταναλωτών.

Ωστόσο, τα χρήματα που είναι διατεθειμένη να δαπανήσει η εταιρεία για μισθώματα καθιστούν σχεδόν απαγορευτική την είσοδό της στην πρωτεύουσα. Θυμίζουμε ότι η MERE αναζητά ακίνητα, τα οποία έχουν επιφάνεια από 700 μέχρι 1.000 τ.μ. και τα οποία διαθέτουν χώρο για στάθμευση. Το έργο της πλέον έχει γίνει ακόμη δυσκολότερο λόγω της αύξησης του ανταγωνισμού σε αυτό το επίπεδο μετά την πρόσφατη ανακοίνωση της επιστροφής της Carrefour στην χώρα μας, μέσω της Retail & More, η οποία με την σειρά της έχει ριχτεί στη μάχη της αναζήτησης των κατάλληλων ακινήτων, δίνοντας έμφαση σε πρώτο χρόνο στην περιφέρεια. 

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

«Στύβουν» προμηθευτές τα σούπερ μάρκετ: Καθυστερήσεις έως πέντε μήνες

Άτοκο δανεισμό που έχει ξεπεράσει το 50% των πωλήσεων, έναντι μόλις 20% στην Ευρώπη, εξασφαλίζουν οι ελληνικές αλυσίδες από τις συνεργαζόμενες επιχειρήσεις. Τι αποκαλύπτουν τα στοιχεία των ισολογισμών.
Bazaar Super Market
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Bazaar: Γιατί η αλυσίδα έχασε το ράλι πωλήσεων των σούπερ μάρκετ

Σταθερός ο τζίρος της Bazaar το 2020, παρά την εκτίναξη των πωλήσεων στον κλάδο κατά 900 εκατ. ευρώ. Η αλυσίδα είχε αύξηση από το κανάλι της λιανικής, αλλά αντισταθμίστηκε από την πτώση εσόδων στη χονδρική.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Κρητικός: Κοντά στα 500 εκατ. ο τζίρος, «χτυπάει» την 6η θέση στην αγορά

Αύξηση 18% στις πωλήσεις το 2022 για την αλυσίδα σούπερ μάρκετ, με ώθηση από την εξαγορά της Συνεργαζόμενοι Παντοπώλες Α.Ε. Από τις λίγες εταιρείες του κλάδου που είχαν αύξηση κερδών (10%).
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Στάσιμες πωλήσεις και ζημιές για τα ΑΒ: Πώς το εξηγεί η διοίκηση

Η αλυσίδα «πληρώνει» την αντίληψη που έχει δημιουργεί στους καταναλωτές ότι είναι από τις πιο ακριβές, παρότι έχει κάνει προσπάθεια να πλασαριστεί ανάμεσα στις τρεις πιο φθηνές, αναφέρουν τα στελέχη της εταιρείας.