ΓΔ: 1418.78 0.08% Τζίρος: 14.25 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 11:37:13 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Carrefour-Super-Market-Ellada
Φωτο: Carrefour

Νέα εποχή για την Carrefour στην Ελλάδα, εγκαινίασε πέντε καταστήματα

Μέχρι στιγμής η εταιρεία έχει εγκαινιάσει δύο καταστήματα στη Ζάκυνθο και τρία στην Χαλκιδική, ενώ έχει δρομολογηθεί η δημιουργία επτά ακόμα σε περιοχές με έντονη τουριστική κίνηση.

Πέντε νέα καταστήματα άνοιξε η Carrefour εγκαινιάζοντας τη νέα εποχή της παρουσίας της στην Ελλάδα, τα οποία βρίσκονται ήδη σε λειτουργία από τον Απρίλιο.

Μέχρι στιγμής η Carrefour έχει εγκαινιάσει δύο καταστήματα στη Ζάκυνθο και τρία στην Χαλκιδική, ενώ έχει δρομολογηθεί το αμέσως επόμενο διάστημα η δημιουργία επτά ακόμα καταστημάτων σε περιοχές με έντονη τουριστική κίνηση όπως η Σαντορίνη. Η πρώτη φάση ανάπτυξης του δικτύου καταστημάτων γίνεται με τη μέθοδο του franchise.

Παράλληλα με το πλάνο ανάπτυξης του δικτύου στην περιφέρεια, κατασκευάζεται και το πρώτο εταιρικό κατάστημα της Αθήνας, το οποίο θα ξεκινήσει τη λειτουργία του, έως τον προσεχή Σεπτέμβριο, σηματοδοτώντας τη διεύρυνση του δικτύου της Carrefour στα αστικά κέντρα. 
Με στόχο τη δημιουργία 25 καταστημάτων συνολικά για το 2022, το δίκτυο καταστημάτων της εταιρείας θα περιλαμβάνει πέντε διαφορετικούς τύπους, ανάλογα με τα δεδομένα και τις ιδιαίτερες συνθήκες της κάθε τοπικής αγοράς, συμπεριλαμβανομένου και του Carrefour Flash 10/10, του πλέον καινοτόμου τύπου καταστήματος που θα εγκαινιαστεί για πρώτη φορά στην Ελλάδα. 

Τι είναι το Carrefour Flash 10/10

Το Carrefour Flash 10/10, είναι ένα τύπος πλήρως αυτοματοποιημένων καταστημάτων, μικρής επιφάνειας, τα οποία η εταιρεία δημιουργεί εντός των αστικών κέντρων, με βασικό χαρακτηριστικό την έλλειψη ταμείων και τη δυνατότητα που δίνεται στον πελάτη να εξυπηρετείται γρήγορα, ακολουθώντας τη φιλοσοφία 10/10, «10 δευτερόλεπτα για να ψωνίσετε και 10 δευτερόλεπτα για να πληρώσετε». To Flash 10/10 προσφέρει μια απρόσκοπτη εμπειρία αγορών, χωρίς αναμονές, με τους πελάτες να εισέρχονται και να εξέρχονται από το κατάστημα χωρίς να χρειάζεται να περάσουν από κάποια πύλη και χωρίς να χρησιμοποιούν το ταμείο.

Εκτός από το καινοτόμο Carrefour Flash 10/10, η εταιρεία λανσάρει τέσσερις ακόμη, βασικούς τύπους καταστημάτων, τα Carrefour Market, μεγαλύτερης επιφάνειας καταστήματα σε αστικά κέντρα και την περιφέρεια που προσφέρουν μια μεγάλη γκάμα φρέσκων και τοπικών προϊόντων, τα Carrefour Bio, τα οποία προσφέρουν 100% βιολογικά και οικολογικά προϊόντα, τα Carrefour Express, με χαρακτήρα convenience stores τα οποία θα βρίσκονται σε γειτονιές αλλά και σε κέντρα πόλεων και τα SUPECO, τα οποία είναι parking discount stores, ένα τύπο καταστήματος που παρέχει επιλεγμένη γκάμα προϊόντων που καλύπτουν όλες τις ανάγκες των καταναλωτών στις εκάστοτε καλύτερες τιμές της αγοράς, που θα δημιουργηθούν στις εισόδους των μεγάλων αστικών κέντρων.

«Υλοποιούμε ένα δυναμικό πλάνο δημιουργίας ενός δικτύου καταστημάτων, με διαφορετικά χαρακτηριστικά, τα οποία προσαρμόζονται πλήρως στις ανάγκες της κάθε τοπικής και υπερτοπικής αγοράς. Με το άνοιγμα των πρώτων καταστημάτων μας, ξεκινήσαμε επίσημα τη νέα εποχή της Carrefour στην Ελλάδα, με στόχο να προσφέρουμε στους καταναλωτές ποιοτικά προϊόντα, στις πλέον ανταγωνιστικές τιμές. Μέσα στη φετινή χρονιά θα γίνει προσπάθεια να βρίσκονται σε λειτουργία όλοι οι τύποι καταστημάτων μας, τόσο στα αστικά κέντρα όσο και στην περιφέρεια, συμπεριλαμβανομένων των τουριστικών περιοχών που αποτέλεσαν και την πρώτη φάση υλοποίησης του στρατηγικού μας πλάνου», σημειώνει ο Βασίλης Στασινούλιας, CEO της Carrefour στην Ελλάδα. 

Τα δίκτυο καταστημάτων της Carrefour αναπτύσσεται από τη Retail and more, θυγατρική του Ομίλου Teleunicom - Globalsat, η οποία και ανέλαβε, μετά από σχετική συμφωνία με τη γαλλική εταιρεία, την επάνοδο της Carrefour στην Ελληνική αγορά. 

Ο Όμιλος εταιρειών Globalsat - Teleunicom, ηγείται στην ελληνική αγορά στη διανομή και εμπορία προϊόντων τεχνολογίας και οικιακών συσκευών και μικροσυσκευών και παράλληλα αναπτύσσει και παρέχει εξειδικευμένες επαγγελματικές λύσεις αξιοποιώντας τις νέες τεχνολογίες. Ο Όμιλος έχει αποκλειστικές συνεργασίες με κορυφαία διεθνή brand, όπως η Samsung, η Huawei, η TCL και η Sencor και συνεργάζεται με όλες τις εταιρείες του κλάδου τηλεπικοινωνιών και τεχνολογίας καθώς και με όλα τα δίκτυα λιανικής στην Ελλάδα και την Κύπρο. Το 2020, o όμιλος Globalsat - Teleunicom ξεκίνησε τη συνεργασία της με την Blink Charging Hellas, αναλαμβάνοντας, ως εμπορικός αντιπρόσωπος, την ανάπτυξη του δικτύου των σταθμών φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων της Blink στην Ελλάδα, ενώ πριν από λίγους μήνες ανακοίνωσε μέσω της Retail and more, τη σύναψη της συμφωνίας για την επανέναρξη λειτουργίας της Carrefour στην ελληνική αγορά. 

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Carrefour market
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ξεκίνησε τη λειτουργία του το πρώτο κατάστημα Carrefour στην Αττική

Στόχος της εταιρείας είναι η δημιουργία ενός διευρυμένου δικτύου καταστημάτων, σε ολόκληρη την Ελλάδα, το οποίο θα περιλαμβάνει, καταστήματα,  διαφορετικών τύπων, κατάλληλα προσαρμοσμένα στις συνθήκες της κάθε τοπικής αγοράς.