ΓΔ: 1448.7 0.06% Τζίρος: 152.33 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:01 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φωτο: ΟΠΑΠ

Κορυφαίες διακρίσεις για τον ΟΠΑΠ στα Loyalty Awards 2022

Βασικός άξονας της στρατηγικής «Fast Forward» που υλοποιεί η εταιρεία, άλλωστε, είναι η τοποθέτηση του πελάτη στο επίκεντρο των δραστηριοτήτων της.

Σημαντική επιβράβευση της πελατοκεντρικής προσέγγισης του ΟΠΑΠ και της προσήλωσής του στο Υπεύθυνο Παιχνίδι αποτελούν έξι διακρίσεις που απέσπασε στα εφετινά Loyalty Awards.

Βασικός άξονας της στρατηγικής «Fast Forward» που υλοποιεί η εταιρεία, άλλωστε, είναι η τοποθέτηση του πελάτη στο επίκεντρο των δραστηριοτήτων της.

Τα βραβεία του ΟΠΑΠ

Ανάμεσα στις διακρίσεις του ΟΠΑΠ στα Loyalty Awards 2022, τον κορυφαίο θεσμό που αναδεικνύει κάθε χρονιά τις εταιρείες που έχουν θέσει στο επίκεντρο της στρατηγικής τους τον πελάτη, ξεχωρίζουν τα «Platinum» και «Gold» βραβεία στην κατηγορία «Best Use of Analytics» για το έργο «OPAP Safety Net». Πρόκειται για ένα καινοτόμο πρόγραμμα Machine Learning & AI, το οποίο εντοπίζει πιθανά φαινόμενα εθισμού των παικτών στα τυχερά παιχνίδια. O ΟΠΑΠ χρησιμοποιεί την τεχνολογία AI για να αντιμετωπίσει ένα από τα πιο σημαντικά ζητήματα της αγοράς, διασφαλίζοντας έτσι ένα ασφαλές περιβάλλον για τους πελάτες του.

Η εταιρεία απέσπασε δύο ακόμα βραβεία «Gold» στις κατηγορίες «Best CRM in Industry (Sports, Culture & Entertainment)» και «Best Use of CRM (Online Customer Ecosystem)». O ΟΠΑΠ έχει επενδύσει σε ένα CRM οικοσύστημα, το οποίο παρέχει ολιστική εικόνα των πελατών και αποτελείται από μία σειρά καινοτόμων πρακτικών, όπως Real Time παρακολούθηση της επικοινωνίας, αυτόματη επιλογή του σωστού καναλιού επικοινωνίας, Μachine Learning αλγόριθμοι οι οποίοι προβλέπουν μελλοντικές αποκλίνουσες συμπεριφορές, End-to-End αυτοματοποίηση και προσωποποιημένες προσφορές για κάθε πελάτη.

Τις διακρίσεις του ΟΠΑΠ στα Loyalty Awards 2022 συμπληρώνουν ένα βραβείo «Silver» και ένα βραβείο «Bronze» στις κατηγορίες «Best Use of Gamification»  και «Best Regional Initiative», αντίστοιχα.

 

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

opap-tzogos-stoixima
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

ΟΠΑΠ: Έσοδα-ρεκόρ που υπερέβησαν τα €2 δισ. για το σύνολο του έτους

Tο Δ.Σ της εταιρείας προτείνει τη διανομή μιας γενναιόδωρης ανταμοιβής προς τους μετόχους, ύψους 1,85 ευρώ ανά μετοχή. Στο ποσό αυτό περιλαμβάνεται, το ήδη καταβληθέν προμέρισμα του €1 ανά μετοχή, υπόλοιπο μερίσματος ύψους €0,60 ανά μετοχή και 0,25 ανά μετοχή επιστροφή κεφαλαίου.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ένταξη της Softweb στο πρόγραμμα ΟΠΑΠ Forward

«Μέσα από το πρόγραμμα ΟΠΑΠ Forward και την συνεργασία με τον ΟΠΑΠ και την Endeavor φιλοδοξούμε να διεκδικήσουμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο το momentum που έχουμε στην αγορά της Πληροφορικής» ανέφερε ο κος. Δημητρακόπουλος.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ιπποδρομίες Α.Ε.: Διακοπή της διεξαγωγής ελληνικών ιπποδρομιών

Για τους ενεργούς αναβάτες και τους αναβάτες προπόνησης, η εταιρεία θα προσφέρει αποζημιώσεις που θα αντανακλούν τις δραστηριότητες τους κατά την προηγούμενη χρονιά, καθώς και δωρεάν πρόγραμμα ιδιωτικής ασφάλισης υγείας για έναν χρόνο.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

ΟΠΑΠ Forward: Νέες θέσεις εργασίας σε μικρομεσαίες επιχειρήσεις στην Ελλάδα

Οι εταιρείες που έχουν συμμετάσχει μέχρι σήμερα, έχουν δημιουργήσει 2.847 νέες άμεσες θέσεις εργασίας, ενώ υποστηρίζουν περισσότερες από 23.000 έμμεσες θέσεις εργασίας, μέσω των συνεργασιών τους στην αγορά.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Τι προβλέπει η διοίκηση του ΟΠΑΠ για τα λειτουργικά κέρδη του 2023

Μιλώντας στους αναλυτές, ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΠΑΠ, Jan Karas εξέφρασε την εκτίμηση ότι τα EBITDA για το σύνολο του 2023 θα διαμορφωθούν στα 720-740 εκατ. ευρώ. Υλοποιείται με συνέπεια η επιχειρηματική στρατηγική Fast Forward.