ΓΔ: 875.47 1.86% Τζίρος: 38.12 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:20:02 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φώτο: Από αριστερά προς δεξιά: Νίκος Γιαννακάκης, Γενικός Διευθυντής Πληροφορικής του Ομίλου Motor Oil, Θεοδόσης Μιχαλόπουλος, Διευθύνων Σύμβουλος της Microsoft Ελλάδας, Κύπρου και Μάλτας , Βασίλης Αναστασίου, Διευθυντής Υποδομών και Λειτουργίας Πληροφορικής Ομίλου, Ναντίν Κάραλη, Commercial Director, Corporate Accounts & SME, Ελλάδας, Κύπρου και Μάλτας

Στρατηγική συνεργασία Motor Oil και Microsoft για ψηφιακή μετάβαση

Με τη νέα αυτή στρατηγική συμφωνία η Microsoft και η Motor Oil πρόκειται να συνεργαστούν για την ενίσχυση της επιχειρησιακής αποδοτικότητας, την παροχή νέων εξατομικευμένων πελατοκεντρικών υπηρεσιών και την επίτευξη της ψηφιακής ανάπτυξης.

Με στόχο την περαιτέρω ενίσχυση του ψηφιακού αποτυπώματος του ομίλου Motor Oil, την ενίσχυση της επιχειρησιακής αποδοτικότητας, την παροχή νέων εξατομικευμένων πελατοκεντρικών υπηρεσιών και την επίτευξη της ψηφιακής ανάπτυξης υπεγράφη σήμερα μνημόνιο συνεργασίας μεταξύ του πετρελαϊκού ομίλου και της Microsoft Hellas.

Όπως ανακοίνωσε ο όμιλος της Μotor Oil, στόχος της συνεργασίας είναι η ενίσχυση και ο εμπλουτισμός των ψηφιακών λύσεων του ομίλου Μotor Oil σε τέσσερις βασικούς τομείς ενδιαφέροντος όπως η Βιωσιμότητα και η Καινοτομία, το Ψηφιακό Εργασιακό Περιβάλλον και Λειτουργίες, η Κυβερνοασφάλεια, και το Data Center Modernization.

Ταυτόχρονα, ο όμιλος συνεχίζει απρόσκοπτα την υλοποίηση του φιλόδοξου στρατηγικού του πλάνου με έμφαση στη συνεχή ενίσχυση της αποδοτικότητας του διυλιστηρίου, τις λύσεις για φιλικές προς το περιβάλλον μετακινήσεις, τον ηλεκτρισμό, το φυσικό αέριο και τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας. Με όραμα να οδηγήσει την ενεργειακή μετάβαση, ο όμιλος Motor Oil εξελίσσεται και αξιοποιεί τεχνολογίες αιχμής για την υλοποίηση των στρατηγικών του στόχων και την επένδυση σε νέα έργα και νέες μορφές ενέργειας, βιώσιμα, υπεύθυνα και καινοτόμα. Επίσης, στόχος είναι η δημιουργία ενός Center of Excellence (CoE) για την περαιτέρω ανάπτυξη των ανθρωπίνων πόρων, την ανάπτυξη δεξιοτήτων και τη δημιουργία ενός κέντρου καινοτομίας.

Ο Νίκος Γιαννακάκης, Γενικός Διευθυντής Πληροφορικής του ομίλου Motor Oil, στο πλαίσιο της υπογραφής της Συμφωνίας, δήλωσε: «Η συνεργασία του ομίλου Motor Oil με την Microsoft θα συνεισφέρει σημαντικά στο επόμενο ψηφιακό κεφάλαιο του ομίλου. Στη διαλειτουργικότητα, την καθημερινή λειτουργία, την ασφάλεια, τη διαφύλαξη και αξιοποίηση δεδομένων, τον εκσυγχρονισμό των συστημάτων. Διαμορφώνουμε με συνέπεια και όραμα μια Συνέργεια με την Microsoft διερευνώντας και αξιοποιώντας τεχνολογίες, αλλά και δεσμεύσεις βιωσιμότητας στο ταξίδι του ομίλου Motor Oil προς το Μέλλον της Ενέργειας και της Καινοτομίας. Όπως κάνουμε 50 χρόνια, είμαστε και σήμερα και διαχρονικά στην αιχμή της πρωτοπορίας».

H Ναντίν Καραλή, Εμπορική Διευθύντρια Εταιρικών Πελατών και Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων της Microsoft Ελλάδας, Κύπρου και Μάλτας δήλωσε: «Είμαστε υπερήφανοι για το ξεκίνημα και αισιόδοξοι για την προοπτική αυτής της στρατηγικής συμφωνίας. Μέσα από αυτή, η Microsoft έρχεται να υποστηρίξει με τεχνολογία αιχμής τον ψηφιακό μετασχηματισμό του ομίλου Motor Oil και να ενισχύσει την προσπάθεια του να ηγηθεί της ενεργειακής μετάβασης. Είναι σημαντικό ότι, στο πλαίσιο της Συμφωνίας, η αξιοποίηση της τεχνολογίας και των υποδομών cloud που αναπτύσσουμε και διαθέτουμε γίνεται για να εξασφαλιστεί ένα πιο πράσινο και βιώσιμο μέλλον στον κρίσιμο τομέα της ενέργειας, μέσα από μια συνεργασία που θα έχει πολλαπλασιαστικά οφέλη για τον όμιλο Motor Oil, τους καταναλωτές και το περιβάλλον».

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Motor Oil: Εγκρίθηκε από το ΔΣ η συμφωνία με την Ελλάκτωρ

Σύμφωνα με την έκθεση της KPMG η εύλογη αγοραία αξία του 75% των Ιδίων Κεφαλαίων του κλάδου ΑΠΕ της Ελλάκτωρ εκτιμάται ότι κυμαίνεται μεταξύ 547 εκατ. ευρώ και 655 εκατ. ευρώ με κεντρική τιμή (midpoint) το ποσό των 598 εκατ. ευρώ.
Digital Banking
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Πρόκληση για τους επαγγελματίες του χώρου ο ψηφιακός μετασχηματισμός

Tο 78% των marketers θεωρούν ότι η Νο 1 hard skill που χρειάζονται στην ομάδα τους είναι η αποτελεσματική διαχείριση δεδομένων. Το 71% δηλώνει ότι η Νο 1 απαιτούμενη δεξιότητα στα soft skills είναι στρατηγική σκέψη.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

SoftOne: Εξαγορά της Impact στοχεύοντας στον ψηφιακό μετασχηματισμό

Μέσα από την στρατηγική συνεργασία, οι δύο εταιρείες στοχεύουν να προχωρήσουν πέρα από τις ανάγκες εναρμόνισης των εταιρειών με το myDATA και διασυνδέοντας τις μεγάλες με τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, να δημιουργηθεί ένα μεγάλο οικοσύστημα B2B.