ΓΔ: 1804.06 1.02% Τζίρος: 176.66 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:04
hellenic train
Φώτο: Hellenic Train

ΕΡΓΟΣΕ: Στρατηγικό σχέδιο επενδύσεων ύψους 4,5 δισ. ευρώ

έργα κομβικής σημασίας που αναβαθμίζουν την «ραχοκοκαλιά» του σιδηροδρόμου, δηλαδή του κεντρικού άξονα Πάτρα-Αθήνα- Θεσσαλονίκη/Ειδομένη-Προμαχώνας, καθιστώντας το δίκτυο της χώρας πλήρως ηλεκτροκίνητο.

Η ΕΡΓΟΣΕ σήμερα έχει θέσει σε πλήρη εφαρμογή ένα φιλόδοξο σχέδιο δράσης για την ανάπτυξη και τον εκσυγχρονισμό του σιδηροδρομικού δικτύου της χώρας, με στρατηγική κατεύθυνση της κυβέρνησης και του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, να αποτελέσει η Ελλάδα κόμβο συνδυασμένων μεταφορών στη Νοτιοανατολική Ευρώπη.

Με πυξίδα αυτόν τον στόχο, τέθηκε σε εφαρμογή το μεγαλύτερο σιδηροδρομικό επενδυτικό πρόγραμμα στην ιστορία της χώρας, ύψους 4,5 δισ.ευρώ. Εμβληματικά έργα που δημιουργούν υπεραξία για την κοινωνία και την εθνική οικονομία και ενισχύουν την ανταγωνιστικότητα της Ελλάδας.

Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ, κ. Χρήστος Βίνης δήλωσε «στο επίκεντρο της συμμετοχής της ΕΡΓΟΣΕ στην 86η ΔΕΘ βρίσκεται ο εκσυγχρονισμός του ελληνικού σιδηρόδρομου με την υλοποίηση του μεγαλύτερου προγράμματος έργων στην ιστορία της χώρας. Η ΕΡΓΟΣΕ προχωρά με αποφασιστικότητα όλα τα απαραίτητα έργα, ούτως ώστε η Ελλάδα να αποκτήσει επιτέλους ένα άρτιο, πλήρως εκσυγχρονισμένο, ασφαλές σιδηροδρομικό δίκτυο, ευρωπαϊκών προτύπων».

Με το σύνθημα «ΕΡΓΟσε Εξέλιξη» να διατρέχει τους χώρους του περιπτέρου της ΕΡΓΟΣΕ στην 86η Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης η εταιρεία ενημερώνει τους επισκέπτες της για το σχέδιο δράσης με τα κρίσιμα έργα επέκτασης και εκσυγχρονισμού του ελληνικού σιδηρόδρομου.

Πρόκειται για τα έργα κομβικής σημασίας που αναβαθμίζουν την «ραχοκοκαλιά» του σιδηροδρόμου, δηλαδή του κεντρικού άξονα Πάτρα-Αθήνα- Θεσσαλονίκη/Ειδομένη-Προμαχώνας, καθιστώντας το δίκτυο της χώρας πλήρως ηλεκτροκίνητο, καθώς και για τη νέα γενιά έργων του Ανταγωνιστικού Διαλόγου, που διασυνδέουν τα μεγάλα λιμάνια της χώρας με το σιδηροδρομικό δίκτυο και παράλληλα αναβαθμίζουν τη διασυνοριακή διασύνδεση της Ελλάδας με τη νοτιοανατολική Ευρώπη.

Το περίπτερο της εταιρείας επισκέφτηκαν ο υπουργός Υποδομών & Μεταφορών κ. Κωνσταντίνος Καραμανλής, ο Υφυπουργός Υποδομών κ. Γιώργος Καραγιάννης, ο Υφυπουργός Μεταφορών κ. Μιχάλης Παπαδόπουλος, καθώς και οι Γενικοί Γραμματείς Υποδομών και Μεταφορών κα. Μαρία-Έλλη Γεράρδη και κ. Γιάννης Ξιφαράς, οι οποίοι είχαν την ευκαιρία να ξεναγηθούν στους χώρους του περιπτέρου από τον Πρόεδρο & Διευθύνοντα Σύμβουλο της ΕΡΓΟΣΕ κ. Χρήστο Βίνη και από άλλα στελέχη τα οποία ήταν παρόντα.

Πρωταγωνιστικό ρόλο στο περίπτερο της ΕΡΓΟΣΕ διαδραματίζει το «VR experience». Οι επισκέπτες με ειδικές μάσκες Virtual Reality έχουν την ευκαιρία να δουν σχεδόν «δια ζώσης» σημαντικά έργα, να «μπουν» σε ένα εργοτάξιο της ΕΡΓΟΣΕ και να παρακολουθήσουν από κοντά τις εργασίες σε εξέλιξη.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

traino-sididromos-erga
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Τα έργα ύψους 1 δισ. που αλλάζουν τον σιδηροδρομικό χάρτη της χώρας

Τα έργα που θα αρχίσουν να μπαίνουν σε φάση κατασκευής, θα επιτρέψουν στην Ελλάδα να εκμεταλλευθεί τους ευρωπαϊκούς σιδηροδρομικούς άξονες, οι οποίοι συνιστούν μεγάλη ευκαιρία οικονομικής ανάπτυξης για τη χώρα.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Οι μεγάλες «πληγές» των σιδηροδρόμων: Τι αποκάλυψαν οι εμπειρογνώμονες

Οι δαπάνες συντήρησης των υποδομών αντιστοιχούν μόλις στο 11,7% του ευρωπαϊκού μέσου όρου. Ο ΟΣΕ λειτουργεί με το 45% του απαραίτητου προσωπικού. Παραμένει ζητούμενο η ασφάλεια στα τρένα.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Με ιδιωτικά κεφάλαια θα αξιοποιηθούν οι σταθμοί Πειραιά, Θεσσαλονίκης

Έρχεται διαγωνισμός για την αξιοποίηση του σιδηροδρομικού σταθμού Πειραιά, ενός από τα εμβληματικά ακίνητα της ΓΑΙΑΟΣΕ. Ωριμάζει σταδιακά και το ολικό «λίφτινγκ» του σιδηροδρομικού σταθμού Θεσσαλονίκης.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

ΕΡΓΟΣΕ: Πέντε εταιρείες για το έργο Νέα Καρβάλη-Τοξότες ύψους 193,2 εκατ.

«Για την υλοποίηση του έργου εξασφαλίστηκε σημαντική κοινοτική χρηματοδότηση, καθώς προβλέπεται να επιτρέψει τη λειτουργία εναλλακτικών διαδρόμων μεταφοράς εμπορευμάτων» επισήμανε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Λεφτά... δεν υπάρχουν για έργα σιδηροδρόμου, αναζητούνται νέες λύσεις

Από το μεγάλο έργο «Θεσσαλονίκη - Τοξότες» των 1,68 δισ. βρέθηκε χρηματοδότηση 212 εκατ. για το τμήμα «Νέα Καρβάλη - Τοξότες». Αναζήτηση πόρων από το ΕΣΠΑ και το Connecting Europe Facility. Φρένο σε πολλά έργα.