ΓΔ: 917.57 -0.53% Τζίρος: 13.31 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 11:39:09 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Πηγή: Θεώνη

Σε επενδύσεις που θα ξεπεράσουν τα 10 εκατ. ευρώ προχωράει η ΘΕΟΝΗ

Όπως ανέφερε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος Δημήτρης Τσέλιος η εταιρεία θα εγκαταστήσει μέσα στο 2023 νέα γραμμή παραγωγής για PET και βιοδιασπώμενα μπουκάλια ενώ θα δημιουργήσει και ένα νέο κέντρο logistics.

Νέες επενδύσεις άνω των 10 εκατ. ευρώ υλοποιεί η εταιρεία ΘΕΟΝΗ ΑΕ, προκειμένου να ανταποκριθεί στη συνεχώς αυξανόμενη ζήτηση του ελληνικού φυσικού μεταλλικού νερού τόσο από την εγχώρια όσο και από τη διεθνή αγορά.

Σύμφωνα με όσα ανέφερε εχθές το βράδυ ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος Δημήτρης Τσέλιος στο πλαίσιο εκδήλωσης με αφορμή νέες διεθνείς διακρίσεις του νερού Θεόνη, η εταιρεία προχωρά στην εγκατάσταση γραμμής παραγωγής καθώς επίσης και στη δημιουργία κέντρου αποθήκευσης και παροχής υπηρεσιών logistics στο Μουζάκι Καρδίτσας.

Συγκεκριμένα, θα εγκαταστήσει μέσα στο 2023 νέα γραμμή παραγωγής για PET και βιοδιασπώμενα μπουκάλια. Πρόκειται για μια επένδυση που θα αγγίξει τα 5,5 εκατ. ευρώ και θα δώσει στην εταιρεία τη δυνατότητα να αυξήσει κατά 130% την παραγωγική της δυναμικότητα σε σχέση με την υφιστάμενη γραμμή, ενώ παράλληλα είναι λιγότερο ενεργοβόρα.

Σημειώνεται ότι για τη συγκεκριμένη επένδυση η εταιρεία έχει καταθέσει αίτηση υπαγωγής στις διατάξεις του νέου αναπτυξιακού νόμου. Σύμφωνα με τον διοικητικό διευθυντή της εταιρείας, Δημοσθένη Αναστασίου, μέσω της νέας γραμμής η εταιρεία θα εισάγει την αποτύπωση της γραφής Braille στα μπουκάλια για τους ανθρώπους με προβλήματα όρασης. Όπως αναφέρθηκε, η συγκεκριμένη διαδικασία θα επεκταθεί και στις υπόλοιπες γραμμές παραγωγής που παράγουν PET, με στόχο η γραφή Braille να βρίσκεται σε όλες τις συσκευασίες.

Την ίδια ώρα, σε τροχιά υλοποίησης βρίσκεται το νέο κέντρο logistics στο Μουζάκι Καρδίτσας, μια επένδυση άνω των 5 εκατ. ευρώ. Θα λειτουργήσει μέσα στο επόμενο έτος εκμεταλλευόμενο την τελευταία λέξη της τεχνολογίας στη διαχείριση των προϊόντων και θα είναι ενεργειακά «πράσινο», εκμεταλλευόμενο τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας στις εγκαταστάσεις του. Σε μία έκταση 36.000 τ.μ. θα αναπτυχθεί στεγασμένη εγκατάσταση 7.618 τ.μ. που θα δημιουργήσει άμεσα 60 και πλέον νέες θέσεις εργασίας, στηρίζοντας την τοπική κοινωνία.

Η εταιρεία εισήλθε δυναμικά στην αγορά εμφιαλωμένου νερού το 2013 με το φυσικό μεταλλικό νερό Θεόνη το οποίο αναβλύζει από την πηγή Γκούρα σε υψόμετρο 1.100 μέτρων στα Άγραφα και εμφιαλώνεται σε μια υπερσύγχρονη μονάδα εμφιάλωσης με έδρα το χωριό Βατσουνιά στο Μουζάκι του νομού Καρδίτσας. Όπως ανέφερε ο κ. Τσέλιος το νερό Θεόνη σε εννέα χρόνια μόλις κατάφερε να πρωταγωνιστεί στην ελληνική αγορά εμφιαλωμένου νερού, ενώ διαθέτει παρουσία με ισχυρό δίκτυο σε Ευρώπη, Μέση Ανατολή, ΗΠΑ, Αυστραλία, Κίνα και Καναδά.

Με το 20% του κύκλου εργασιών να προέρχεται από εξαγωγές σε περίπου 23 χώρες, η εταιρεία επιδιώκει την περαιτέρω διεύρυνση του δικτύου της στο εξωτερικό διερευνώντας νέες αγορές. Προς αυτή τη κατεύθυνση εκτιμάται ότι θα βοηθήσουν τα περισσότερα από 60 διεθνή βραβεία που έχει λάβει για το φυσικό μεταλλικό νερό και το ανθρακούχο Θεόνη.

Κατά τη φετινή χρήση, παρά τις αναταράξεις στην αγορά, οι πωλήσεις της εταιρείας συνεχίζουν την ανοδική τους πορεία και αναμένεται να υπερβούν τα 26 εκατ. ευρώ. Σημειώνεται ότι το 2021 οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 34% φτάνοντας τα 21,6 εκατ. ευρώ ενώ η καθαρή κερδοφορία υποχώρησε, λόγω αυξημένων αποσβέσεων.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Εβροφάρμα: Άνοδος 18% των πωλήσεων το εννεάμηνο, ανήλθαν στα 33 εκατ.

Σημειώνοντας άνοδο 29% τα EBITDA ανήλθαν σε 2,27 εκατ. ευρώ με τα ενοποιημένα αποτελέσματα του ομίλου να ενισχύονται κατά 132% καθώς διαμορφώθηκαν στα 719.000 ευρώ. Ενισχύθηκαν στα 13 εκατ. τα ίδια κεφάλαια του ομίλου.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Γρηγόρης: Άνοδο 27,7% του κύκλου εργασιών το 2021, ανήλθε σε 54,4 εκατ.

Στη διάρκεια του 2021, o όμιλος διεύρυνε περαιτέρω το δίκτυό του, με το άνοιγμα και τη λειτουργία 27 νέων καταστημάτων σε Ελλάδα και εξωτερικό. Αύξηση 32,3% για τα EBITDA και ισχυρή παραμένει η κεφαλαιακή διάρθρωση του ομίλου.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Προσφεύγει στη Δικαιοσύνη η Coca Cola 3E για το πρόστιμο της Επ. Ανταγωνισμού

Όπως αναφέρει η εταιρεία στην ανακοίνωσή της, η Επιτροπή Ανταγωνισμού στηρίχτηκε και γενικεύει μεμονωμένες επικοινωνίες και αποσπασματικές δηλώσεις σε συγκεκριμένες γεωγραφικές περιοχές, που αντιστοιχούν σε απειροελάχιστο ποσοστό της αγοράς.