ΓΔ: 1422.35 0.34% Τζίρος: 108.90 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:03 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
opap-tzogos-stoixima
Φώτο: ΟΠΑΠ

Ισχυρές επιδόσεις για τον ΟΠΑΠ στο 9μηνο, αναβάθμιση στόχου για τα EBITDA

H διοίκηση της εταιρείας, κατά την παρουσίαση των αποτελεσμάτων γ' τριμήνου, εξέφρασε την πεποίθηση ότι η θετική δυναμική που έχει αποτυπωθεί, θα οδηγήσει σε ένα δυνατό φινάλε για την εφετινή χρονιά.

Η συνεχιζόμενη ανάκαμψη των retail δραστηριοτήτων και η σταθερά δυναμική ανάπτυξη των online δραστηριοτήτων ήταν οι καταλύτες για τις ισχυρές επιδόσεις του ΟΠΑΠ στο εννεάμηνο του 2022, όπως σημείωσε η διοίκηση της εταιρείας, κατά την παρουσίαση των οικονομικών αποτελεσμάτων του γ’ τριμήνου στους αναλυτές.

Ειδικότερα, τα καθαρά έσοδα προ εισφορών (GGR) για το εννεάμηνο του 2022 ανήλθαν στα 1,398 δισ. ευρώ (+34,4% ετησίως). Τα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (EBITDA) του εννεάμηνου διαμορφώθηκαν στα 533,3 εκατ. ευρώ και τα καθαρά κέρδη ανήλθαν στα 285,8 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση κατά 40,4% και 60,3% αντίστοιχα, σε σχέση με το εννεάμηνο του 2021. Σε επίπεδο γ΄ τριμήνου, τα GGR ανήλθαν σε 498,8 εκατ. ευρώ (+6,1%), τα EBITDA έφτασαν στα 197,6 εκατ. ευρώ (+12,9%) και τα καθαρά κέρδη στα 118,5 εκατ. ευρώ (+19,4%).

Όπως σχολίασε ο Jan Karas, Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΠΑΠ, οι δραστηριότητες της εταιρείας συνέχισαν να επιδεικνύουν ανθεκτικότητα, σε μια περίοδο περιορισμένης καταναλωτικής δαπάνης, γεγονός που επιβεβαιώνει ότι ο ΟΠΑΠ προσφέρει προσιτή διασκέδαση για όλους. Επιπλέον, η διοίκηση της εταιρείας εξέφρασε την πεποίθηση ότι η θετική δυναμική που έχει αποτυπωθεί, θα οδηγήσει σε ένα δυνατό φινάλε για την εφετινή χρονιά. Στο πλαίσιο αυτό, προχώρησε σε αναβάθμιση του στόχου για τα EBITDA του 2022, εκτιμώντας ότι θα διαμορφωθούν πέριξ των 720 εκατ. ευρώ. 

Αναβάθμιση της εμπειρίας του πελάτη στα πρακτορεία

Οι δυναμικές επιδόσεις των retail δραστηριοτήτων αντανακλούν τη σταδιακή επιστροφή των περιστασιακών παικτών, καθώς και την περαιτέρω ενίσχυση της σύνδεσης του ΟΠΑΠ με την σταθερή πελατειακή βάση του δικτύου του.  

Ενόψει και του Παγκοσμίου Κυπέλλου Ποδοσφαίρου, η εταιρεία προχώρησε στην ενίσχυση των αποδόσεων του Πάμε Στοίχημα στα πρακτορεία, οι οποίες είναι ανταγωνιστικές με αυτές της online αγοράς. Όπως σημείωσε ο κος Κάρας, η κίνηση αυτή αναδεικνύει τη δέσμευση του ΟΠΑΠ να υλοποιεί τολμηρές και ρηξικέλευθες αποφάσεις, βάζοντας τον πελάτη στο επίκεντρο.

Επίσης, η νέα εφαρμογή OPAP Store App συνέχισε να κερδίζει έδαφος μεταξύ των παικτών, ενώ αυξημένη ήταν και η απήχηση του προγράμματος loyalty, επιβεβαιώνοντας τη συνολική αναβάθμιση της εμπειρίας του πελάτη, μέσω της αξιοποίησης ψηφιακών δυνατότητων. Ακόμη, κατά το γ’ τρίμηνο, η εταιρεία βελτίωσε τον προγραμματισμό των Virtual παιχνιδιών και προχώρησε στη διάθεση ενός νέου καινοτόμου παιχνιδιού ΣΚΡΑΤΣ επαυξημένης πραγματικότητας.

Επιπλέον, δυναμικές ήταν και οι επιδόσεις των VLTs, που συμπληρώνουν 5 χρόνια παρουσίας στην ελληνική αγορά. Στο πλαίσιο αυτό, οι σχετικές προωθητικές ενέργειες οδήγησαν σε περαιτέρω ενίσχυση της επισκεψιμότητας και της παικτικής δραστηριότητας στα καταστήματα ΟΠΑΠ και PLAY.

Συνεχιζόμενη ανάπτυξη για τις online δραστηριότητες

Σύμφωνα με τον κο. Karas, οι online δραστηριότητες συνέχισαν να αναπτύσσονται σε ετήσια βάση, σημειώνοντας αύξηση της βάσης ενεργών πελατών και της online παικτικής δραστηριότητας. Κατά το τρίτο τρίμηνο του 2022, ο ΟΠΑΠ εστίασε στην περαιτέρω αναβάθμιση της online πρότασης της προς τους πελάτες.

Μεταξύ άλλων, η εταιρεία συνέχισε να προχωρά σε βελτιώσεις στα online παιχνίδια της. Χαρακτηριστική είναι η ενσωμάτωση gamified χαρακτηριστικών στα widget του online ΤΖΟΚΕΡ και καζίνο, η οποία έχει τύχει ευρείας αποδοχής μεταξύ των online πελατών. Επίσης, την ίδια περίοδο, υλοποιήθηκαν προωθητικές ενέργειες, που ενίσχυσαν περαιτέρω το online χαρτοφυλακίου της εταιρείας.

Σημαντικές διακρίσεις ESG για τον ΟΠΑΠ 

Για μια ακόμη φορά, η MSCI επιβεβαίωσε την υψηλή αξιολόγηση του ΟΠΑΠ σε σχέση με κριτήρια ESG (Environmental, Social, Governance). Συγκεκριμένα, επαναβεβαιώθηκε η αξιολόγηση «ΑΑ» του ΟΠΑΠ, η οποία τοποθετεί την εταιρεία μεταξύ των ηγετών του κλάδου της σε παγκόσμιο επίπεδο. Επίσης, για έκτη συνεχή χρονιά, ο ΟΠΑΠ συμπεριλαμβάνεται στο δείκτη FTSE4Good.

Ακόμη, η Ελληνικά Λαχεία Α.Ε., θυγατρική του ΟΠΑΠ, έλαβε ξανά Πιστοποίηση Επιπέδου 4 από τον Παγκόσμιο Οργανισμό Λοταριών (World Lottery Association – WLA) για τη συνεπή εφαρμογή των αρχών του Υπεύθυνου Παιχνιδιού στις δραστηριότητες της. Η συγκεκριμένη πιστοποίηση είναι η υψηλότερη σε παγκόσμιο επίπεδο.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

opap-tzogos-stoixima
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

ΟΠΑΠ: Έσοδα-ρεκόρ που υπερέβησαν τα €2 δισ. για το σύνολο του έτους

Tο Δ.Σ της εταιρείας προτείνει τη διανομή μιας γενναιόδωρης ανταμοιβής προς τους μετόχους, ύψους 1,85 ευρώ ανά μετοχή. Στο ποσό αυτό περιλαμβάνεται, το ήδη καταβληθέν προμέρισμα του €1 ανά μετοχή, υπόλοιπο μερίσματος ύψους €0,60 ανά μετοχή και 0,25 ανά μετοχή επιστροφή κεφαλαίου.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ένταξη της Softweb στο πρόγραμμα ΟΠΑΠ Forward

«Μέσα από το πρόγραμμα ΟΠΑΠ Forward και την συνεργασία με τον ΟΠΑΠ και την Endeavor φιλοδοξούμε να διεκδικήσουμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο το momentum που έχουμε στην αγορά της Πληροφορικής» ανέφερε ο κος. Δημητρακόπουλος.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ιπποδρομίες Α.Ε.: Διακοπή της διεξαγωγής ελληνικών ιπποδρομιών

Για τους ενεργούς αναβάτες και τους αναβάτες προπόνησης, η εταιρεία θα προσφέρει αποζημιώσεις που θα αντανακλούν τις δραστηριότητες τους κατά την προηγούμενη χρονιά, καθώς και δωρεάν πρόγραμμα ιδιωτικής ασφάλισης υγείας για έναν χρόνο.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

ΟΠΑΠ Forward: Νέες θέσεις εργασίας σε μικρομεσαίες επιχειρήσεις στην Ελλάδα

Οι εταιρείες που έχουν συμμετάσχει μέχρι σήμερα, έχουν δημιουργήσει 2.847 νέες άμεσες θέσεις εργασίας, ενώ υποστηρίζουν περισσότερες από 23.000 έμμεσες θέσεις εργασίας, μέσω των συνεργασιών τους στην αγορά.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Τι προβλέπει η διοίκηση του ΟΠΑΠ για τα λειτουργικά κέρδη του 2023

Μιλώντας στους αναλυτές, ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΠΑΠ, Jan Karas εξέφρασε την εκτίμηση ότι τα EBITDA για το σύνολο του 2023 θα διαμορφωθούν στα 720-740 εκατ. ευρώ. Υλοποιείται με συνέπεια η επιχειρηματική στρατηγική Fast Forward.