ΓΔ: 1452.24 0.26% Τζίρος: 101.16 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:24:59 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φώτο: H Ρενάτα Φωτεινού CCO του Shopflix, o CEO Χρήστος Καλογεράκης και ο CTO Άκης Χαμαμτζόγλου

Σε νέες επενδύσεις προχωρά το Shopflix, θέλει να «χτυπήσει» το Skroutz

Τον φιλόδοξο στόχο να πάρει τα ηνία στο ηλεκτρονικό εμπόριο έχει θέσει η διοίκηση του Shopflix. Η πλατφόρμα μέσα σε ένα χρόνο ζωής έχει δεκαπλασιάσει σχεδόν τα συνεργαζόμενα καταστήματα και προχωράει σε αναβάθμιση των υπηρεσιών.

Να ανεβάσει τον πήχη του ανταγωνισμού στο ηλεκτρονικό εμπόριο στοχεύει το Shopflix, που θέλει να πάρει τα ηνία από την Skroutz, με επενδύσεις και επιθετική εμπορική πολιτική, ενώ παράλληλα προχωράει σε ανανέωση του marketplace, προσθέτοντας και νέες υπηρεσίες για καταναλωτές και επιχειρήσεις.

Η πλατφόρμα συμφερόντων του εφοπλιστή Ευ. Μαρινάκη σχεδιάζει να επενδύσει παραπάνω από 6 εκατ. ευρώ μέσα στην επόμενη τριετία, θέλοντας παράλληλα να οδηγηθεί και στην κερδοφορία, θέτοντας τον φιλόδοξο στόχο να ξεπεράσει το Skroutz που κυριαρχεί στην αγορά.  Μέχρι στιγμής η εταιρεία έχει επενδύσει 4 εκατ. ευρώ εκ των οποίων το 1 εκατ. ευρώ προήλθε από την υπαγωγή της στον Αναπτυξιακό, και τα υπόλοιπα 3 εκατ. ευρώ προήλθαν από ιδιωτικά κεφάλαια.

Οι ιθύνοντες του Shopflix τονίζουν πως το marketplace που μετρά μόλις ένα χρόνο ζωής έχει βρεθεί στη δεύτερη θέση της ελληνικής αγοράς ξεπερνώντας το Public, και χωρίς να υπολογίζεται η Amazon που εκτιμάται ότι κατέχει το 10%. Επισήμαναν σε ενημερωτική εκδήλωση την εντυπωσιακή ανάπτυξη της πλατφόρμας καθώς από τα 136 καταστήματα και τα 168.000 προϊόντα που υπήρχαν στο κωδικολόγιο της όταν ξεκινούσε, πλέον αριθμεί 1.050 καταστήματα και υπάρχουν διαθέσιμα περισσότερα από 3,5 εκατ. προϊόντα, με την πλατφόρμα να απασχολεί σήμερα 120 εργαζόμενους και υπολογίζει κάποια στιγμή ότι θα αριθμεί 186 με 200 άτομα.

Το Shopflix ακολουθεί πολιτική της χαμηλής χρέωσης για τις επιχειρήσεις που θέλουν να ενταχθούν στην πλατφόρμα, με entry fee 250 ευρώ και μετά 200 ευρώ τον χρόνο. Όπως ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος του Shopflix, Χρήστος Καλογεράκης, «σεβόμαστε την αγορά στην οποία δραστηριοποιούμαστε και δεν βγήκαμε επιθετικά για να χτυπήσουμε τα commissions και αυτό γιατί θεωρούμε ότι είναι αρκετά χαμηλά στην χώρα μας σε σχέση με άλλες χώρες και δεύτερον γιατί γνωρίζαμε ότι θα μας εμπιστευτούν».

Παρά το γεγονός ότι τα smart lockers έχουν βρεθεί στο επίκεντρο του ηλεκτρονικού εμπορίου, το Shopflix ακολουθεί μια πιο ανθρωποκεντρική στρατηγική, και σχεδιάζει να δώσει περισσότερο έμφαση στην ανάπτυξη pick up points καθώς θεωρεί ότι θα πρέπει να υπάρχει ακόμα η ανθρώπινη επαφή κατά την παραλαβή της παραγγελίας.

Ενέργειες για αναβάθμιση της πλατφόρμας

Μέσα στο επόμενο διάστημα αναμένεται επίσης να ανανεωθεί και να αλλάξει η πλατφόρμα, ενώ αναμένεται να προστεθούν και νέες υπηρεσίες, μετά τις στρατηγικές συνεργασίες που είχε προχωρήσει το Shopflix το περασμένο διάστημα.

Όπως αναφέρθηκε σε λίγες εβδομάδες αναμένεται να βγει στον αέρα το shopflix mobile app, που εκτιμάται ότι θα συμβάλει σημαντικά στην ενίσχυση της πιστότητας του brand, προσελκύοντας ένα μέρος των καταναλωτών από την νέα γενιά. Ταυτόχρονα, ανασχεδιάζεται και η σελίδα του marketplace, με το Shopflix να αναμένεται να έχει μια τελείως διαφορετική εικόνα από αυτή που έχει σήμερα, με πιο ισχυρή αρχιτεκτονική και τεχνολογίες εφάμιλλες με αντίστοιχες πλατφόρμες του εξωτερικού.

Μέχρι το τέλος της χρονιάς το Shopflix σκοπεύει να προσθέσει και νέες υπηρεσίες για τους καταναλωτές. Υπενθυμίζουμε πως η πλατφόρμα ήδη από τον Αύγουστο έχει προχωρήσει σε στρατηγική συνεργασία με τη Viva Wallet, αξιοποιώντας την πύλη πληρωμών Smart Checkout και ενσωματώνοντας, παράλληλα, πολλαπλές μεθόδους πληρωμών, εξασφαλίζει επιπλέον γρήγορους, εύκολους και αξιόπιστους τρόπους πληρωμής για όλες τις συναλλαγές μέσα στην πλατφόρμα. Προσθέτοντας έτσι και αυτή την επιλογή στις ήδη υπάρχουσες Apple Pay, Google Pay και μέσω Iris.

Έχοντας σαν εφόδιο την Courier Center,το Shopflix τον Αύγουστο είχε ξεκινήσει επίσης και την υπηρεσία παράδοσης «SHOPFLIX ΜΕ ΤΗ ΜΙΑ», με τους καταναλωτές να απολαμβάνουν την εμπειρία ενός one-stop-shop, προσφέροντας τη δυνατότητα να παραλαμβάνεται ολόκληρη η παραγγελία του με μια παράδοση, και όχι σε διαφορετικές παραδόσεις, κερδίζοντας πολύτιμο χρόνο και ευκολία.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

ΔΕΗ: Η στρατηγική για την επόμενη ημέρα μετά την εξαγορά της Κωτσόβολος

Στόχος δεν είναι τόσο η επίτευξη εμπορικού κέρδους μέσω των πωλήσεων της Κωτσόβολος αλλά το «χτίσιμο» μιας ισχυρής και πολύπλευρης σχέσης με τους πελάτες. Το δίκτυο της Κωτσόβολος αριθμεί τα 94 καταστήματα ενώ διαθέτει πλήρως ανεπτυγμένα logistics.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Σπ. Θεοδωρόπουλος: Το success story της Chipita και οι 4 βασικές αρχές

Ο ιδρυτής της Chipita μιλά στο Innovative Greeks Talks του ΣΕΒ για την κατάκτηση της διεθνούς αγοράς με ένα καινοτόμο προϊόν. Τι συμβουλεύει τους επιχειρηματίες: Οι τέσσερις αρχές που οδηγούν στην επιτυχία.
businessdaily-Apostolidis-Kostas-Raycap
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Κ. Αποστολίδης: Έσπασε τα στερεότυπα, «έχτισε» μια πολυεθνική στη Δράμα

Ο οραματιστής επιχειρηματίας εξήγησε σε μια από τις σπάνιες δημόσιες ομιλίες του πώς κατάφερε να ξεφύγει από την κακοδαιμονία της ελληνικής επιχειρηματικότητας και να δημιουργήσει τη Raycap, μια διεθνώς αναγνωρισμένη εταιρεία.