ΓΔ: 1452.24 0.26% Τζίρος: 101.16 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:24:59 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Colins
Κατάστημα της αλυσίδας COLINS.

Colin’s: Ποια είναι η τουρκική αλυσίδα που έρχεται στην Ελλάδα

Μετά την LC Waikiki, την Penti και την Vakko, μία ακόμη τουρκική αλυσίδα ένδυσης, η Colin’s του ομίλου Eroglu χτυπάει την πόρτα της ελληνικής αγοράς και αναπτύσσει δίκτυο καταστημάτων.

Νέα απόβαση τουρκικής αλυσίδας αναμένεται στον χώρο της ένδυσης στην ελληνική αγορά. Πριν από λίγες ημέρες συστάθηκε η εταιρεία ERK Greece Μονοπρόσωπη ΙΚΕ με μοναδικό μέτοχο την ERK Pazarlama Ve Giyim Sanayi Ticaret A.S., εταιρεία συμφερόντων του τουρκικού κολοσσού Eroglu Group. Ο όμιλος συγκαταλέγεται ανάμεσα στους μεγαλύτερους παραγωγούς ενδυμάτων στην Ευρώπη, με εξειδίκευση κυρίως στα denim, ενώ έχει ισχυρή παρουσία και στην λιανική μέσω της αλυσίδας Colin’s.

Σύμφωνα με το καταστατικό της νεοσύστατης εταιρείας, κύριο αντικείμενο της είναι το λιανικό εμπόριο ενδυμάτων σε εξειδικευμένα καταστήματα και δευτερευόντως το λιανικό εμπόριο δερμάτινων ειδών και ειδών ταξιδιού με αλληλογραφία ή μέσω διαδικτύου, το λιανικό εμπόριο ειδών ιματισμού και υποδημάτων με αλληλογραφία ή μέσω διαδικτύου καθώς και το χονδρικό εμπόριο ενδυμάτων και υποδημάτων.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η Collin’s δεν είναι άγνωστη στο ελληνικό κοινό καθώς τα ρούχα της διατίθενται μέσα από μεγάλες διεθνείς και ελληνικές (Koolfly, Politikos) ψηφιακές πλατφόρμες αγορών. Παράλληλα η τουρκική εταιρεία διαθέτει μικρή παρουσία και σε φυσικά καταστήματα κυρίως σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.

Επέκταση στην Δυτική Ευρώπη

Ακολουθώντας την πορεία άλλων τουρκικών αλυσίδων, η Colin’s διαθέτει ισχυρή διεθνή παρουσία με πάνω από 600 καταστήματα σε 38 χώρες με τις τελευταίες εισόδους να αφορούσαν την Αίγυπτο και την Σερβία. Το σήμα που δημιουργήθηκε από τον όμιλο Eroglu το 1992 είναι ένα από τα πιο ισχυρά στη ρωσική αγορά, καθώς ένας στους δύο Ρώσους το επιλέγει ως μία από τις πιο δημοφιλείς μάρκες τζιν. Η θέση της ενισχύθηκε στην χώρα περαιτέρω μετά από την έξοδο αρκετών δυτικών σημάτων μετά την εισβολή της Ρωσία στην Ουκρανία.

Με παρουσία κυρίως σε χώρες όπως το Ιράκ, η Γεωργία, την Ρουμανία, το Μαρόκο και η Λευκορωσία, η είσοδος της στην ελληνική αγορά είναι ένα από τα πρώτα βήματα επέκτασης στην Δυτική Ευρώπη. Αξίζει να σημειωθεί ότι στα 600 και πλέον καταστήματα της Colin’s απασχολούνται περισσότεροι από 5.500 εργαζόμενοι. Παράλληλα με το Colin’s ο όμιλος Eroglu έχει αναπτύξει και ένα δεύτερο σήμα, το Loft, το οποίο διαθέτει παρουσία σε 13 χώρες. Μέχρι στιγμής είναι άγνωστο εάν κάνει σχέδια για επέκταση του στην Ελλάδα.

Ο όμιλος Eroglu είναι από τα «θαύματα» της τουρκικής βιομηχανίας. Ξεκίνησε πριν από σαράντα χρόνια, το 1983, από μία γειτονιά της Κωνσταντινούπολης με μόλις έξι ραφτικές μηχανές. Σήμερα συγκαταλέγεται ανάμεσα στους μεγαλύτερους παίκτες εκτός Κίνας και Νοτιοανατολικής Ασίας.

Τα κεφάλαια που δημιούργησε από τον χώρο της κλωστοϋφαντουργίας και του ενδύματος κατευθύνονται και σε άλλες επενδύσεις, καθώς πλέον είναι μία holding με δραστηριότητες που φθάνουν ακόμη και στο real estate. Από το 2008 οπότε και δημιουργήθηκε η Eroglu Yapi έχει παραδώσει περισσότερα από 17 έργα (μεταξύ των οποίων και ουρανοξύστες) σε Κωνσταντινούπολη, Αττάλεια, Αδριανούπολη και Προύσα.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Με όπλο τις σταθερές τιμές, η Pink Woman πετυχαίνει ισχυρή ανάπτυξη

Η εταιρεία γυναικείων ενδυμάτων έχει επιλέξει να κρατά σταθερές τιμές τα τελευταία χρόνια και κερδίζει έδαφος στην αγορά με διψήφια ποσοστά αύξησης πωλήσεων και σημαντική αύξηση κερδών το 2023.
mango stores-emporio
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Επιδόσεις ρεκόρ για τη Mango το 2023, κινείται στα χνάρια της Inditex

Ο ισπανικός όμιλος ακολουθεί το παράδειγμα της Inditex, αναβαθμίζοντας τις συλλογές του και κρατώντας αποστάσεις από τον φθηνότερο ανταγωνισμό. Τουλάχιστον 500 νέα καταστήματα μέχρι το 2026, τα έσοδα θα αγγίξουν τα 4 δισ.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Νέες φίρμες στα πολυκαταστήματα Attica, διψήφια αύξηση πωλήσεων το 2023

Διεύρυνση εμπορικών συνεργασιών με νέα διεθνή brands, τόσο στην ένδυση όσο και στα καλλυντικά. Μέχρι τον Σεπτέμβριο η ριζική ανακαίνιση του Attica στο Golden Hall. Αύξηση πωλήσεων 12% και καθαρών κερδών 25% το 2023.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Στην... επίθεση η πολωνική Pepco, έφτασε τα 27 καταστήματα στην Ελλάδα

Ο πολωνικός όμιλος είχε αυξημένα έσοδα κατά 11% το πρώτο τρίμηνο της χρήσης, κυρίως χάρη στη συστηματική επέκταση των αλυσίδων του. Προβληματισμός για την Ερυθρά Θάλασσα και τις επιπτώσεις στην εφοδιαστική αλυσίδα.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Επεκτατικά σχέδια από τη Marks & Spencer, έμφαση σε Ευρώπη και Ινδία

Η αλυσίδα επενδύει στην περιοχή της Νοτίου Ευρώπης με τη δημιουργία νέου κέντρου διανομής στην Κροατία. Οι διεθνείς πωλήσεις της αυξήθηκαν κατά 10% το πρώτο εξάμηνο 2023. Στην Ελλάδα ο κύκλος εργασιών ενισχύθηκε κατά 14% το 2022.