ΓΔ: 1455.48 0.03% Τζίρος: 100.39 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:01 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ

Το γερμανικό brand των 62,9 δισ. δολ. που αρχίζει να αξιοποιεί ο ΟΤΕ

Το σήμερα "T" της Deutsche Telekom εντάσσεται στην επικοινωνία του ελληνικού ομίλου, παράλληλα με ελληνικό "Cosmote". Πώς έφτασε να είναι το κορυφαίο σε αξία στην Ευρώπη και 11ο σε όλο τον κόσμο.

Να αξιοποιήσει το πιο πολύτιμο brand στην Ευρώπη και ένα από τα κορυφαία παγκοσμίως επιχειρεί ο ΟΤΕ, καθώς ο τηλεπικοινωνιακός όμιλος ενσωματώνει το σήμα "Τ" της Deutsche Telekom, που έχει πλέον τον πλήρη έλεγχο της εταιρείας, κατέχοντας το πλειοψηφικό πακέτο των μετοχών.

Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος, Μιχάλης Τσαμάζ, στην τελευταία γενική συνέλευση των μετόχων ανακοίνωσε τη σταδιακή ενσωμάτωση του σήματος "T" της Deutsche Telekom στην επικοινωνία του ομίλου, λέγοντας: «Αποτελούμε μέλος του ομίλου Deutsche Telekom, ενός εκ των κορυφαίων ομίλων τηλεπικοινωνιών παγκοσμίως, με το Νο1 brand στην Ευρώπη, το brand “T”. Ήρθε η στιγμή να αξιοποιήσουμε αυτό το brand, ενσωματώνοντας σταδιακά το σήμα “T” στις επικοινωνίες μας».

Ωστόσο έδειξε πως το ελληνικό σήμα Cosmote δεν πρόκειται να σβήσει, αλλά θα γίνει ένας συνδυασμός με το διεθνές σήμα της Telekom. Σημείωσε ότι «αξιοποιώντας τη δύναμη της μάρκας Cosmote στην εγχώρια αγορά και ένα εμπορικό σήμα που αναγνωρίζουν εκατομμύρια άνθρωποι παγκοσμίως, θα ενισχύσουμε περαιτέρω τη θέση μας. Η εξαιρετική μας πορεία σε όλους τους τομείς είναι το βασικό στοιχείο που μας διαφοροποιεί στην αγορά», ενώ υπογράμμισε πως «αξιοποιούμε τα προηγμένα μας δίκτυα, την εμπιστοσύνη των πελατών και τη δυνατή μάρκα μας, προκειμένου να αντιμετωπίσουμε τις νέες προκλήσεις».

Προς το παρόν τα στελέχη του ΟΤΕ τονίζουν πως δεν υπάρχει ζήτημα μετονομασίας ή αλλαγής του brand στην Ελλάδα, καθώς ήδη η εταιρεία χρησιμοποιούσε το σήμα «Member of T Group» στις επικοινωνίες της, υπογραμμίζοντας ότι το σήμα της Cosmote παραμένει ως έχει γιατί είναι πολύ γνωστό και αγαπητό στους καταναλωτές. Επισημαίνουν πως όλη η Ευρώπη και οι ΗΠΑ γνωρίζουν το σήμα "Τ" και δεν θα μπορούσε ο ΟΤΕ να μην το χρησιμοποιεί, τονίζοντας πως, ειδικά για όσους από το εξωτερικό επισκέπτονται τη χώρα, καλό είναι να γνωρίζουν ότι ο ΟΤΕ αποτελεί μέρος του Τ Group.

Το σήμα T Group είχε ενσωματωθεί εδώ και μήνες στην επικοινωνία του ομίλου, και όπως αναφέρουν πηγές της αγοράς, μπορεί προς το παρόν να μην τίθεται ζήτημα μετονομασίας ή αλλαγής του brand στην Ελλάδα, όμως αποτελεί πάγια τακτική του γερμανικού ομίλου, οι θυγατρικές στο εξωτερικό οι οποίες ελέγχονται από την DT να παίρνουν το δικό της brand. Τονίζουν πως οι αλλαγές είχαν ήδη ξεκινήσει από την στιγμή που η DT ξεκίνησε να ελέγχει πλέον την πλειοψηφία των μετοχών του ΟΤΕ ξεπερνώντας το 50%, μετά από μια πολυετή προσπάθεια που είχε ξεκινήσει το 2007-2008.

Το πολύτιμο brand των 62,9 δισ. δολαρίων

Η Deutsche Telekom έχει πλέον το πιο πολύτιμο εμπορικό σήμα στην Ευρώπη, ενώ βρίσκεται ανάμεσα στα κορυφαία brands παγκοσμίως και είναι και το δεύτερο στην παγκόσμια κατάταξη των τηλεπικοινωνιακών παρόχων. Είναι χαρακτηριστικό πως από το 2020 η αξία του εμπορικού σήματος της DT έχει αυξηθεί κατά 58%.

Η αξία του εμπορικού σήματος έχει εκτοξευτεί στα 62,9 δισ. δολάρια, με την επίδοση αυτή να είναι εν μέρει αποτέλεσμα της ισχυρής οργανικής αύξησης των εσόδων της μάρκας εντός των ευρωπαϊκών αγορών, με τον αριθμό των πελατών να αυξάνεται με σταθερό ρυθμό σε όλους τους τομείς. Ωστόσο, η αξία της μάρκας αυξήθηκε σημαντικά σε σχέση με τις προσθήκες πελατών ρεκόρ στις Ηνωμένες Πολιτείες όπου ξεχωρίζει το σήμα T-Mobile US.

Η αμερικανική εκδοχή του ίδιου εμπορικού σήματος, η T-Mobile US, σημείωσε κορυφαία ανάπτυξη στον κλάδο, καθώς και περαιτέρω ανάπτυξη στα προϊόντα πρόσβασης στο διαδίκτυο και στην ανάπτυξη του δικτύου 5G. Διαθέτει πλέον το μεγαλύτερο δίκτυο 5G στις ΗΠΑ και συνεχίζει να αναπτύσσεται και να βελτιώνει τις υπηρεσίες της.

Στη συνολική κατάταξη του "Brand Finance Global 500", που καταγράφει τα πολυτιμότερα brand παγκοσμίως, η DT βρίσκεται στην ενδέκατη θέση έχοντας πραγματοποιήσει άνοδο έξι θέσεων σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Παράλληλα ο γερμανικός όμιλος τοποθετείται στη δεύτερη θέση μεταξύ των παγκόσμιων τηλεπικοινωνιακών εταιρειών -πίσω από τη Verizon και πολύ μπροστά από την AT&T και την Orange. Έτσι, το "Τ" βρίσκεται με διαφορά στην πρώτη θέση των τηλεπικοινωνιακών brands στην Ευρώπη.

Όπως αναφέρεται στην έκθεση, η σημαντική αύξηση της αξίας του εμπορικού σήματος της Deutsche Telekom οφείλεται στη θετική οικονομική και τεχνολογική ανάπτυξη. Αυτό αντανακλάται κυρίως στην επιτυχημένη πορεία των επιχειρήσεων και στην υψηλή αύξηση των πελατών, ιδίως στις ΗΠΑ, ενώ ο γερμανικός όμιλος συνεχίζει να κερδίζει με συνεχείς επενδύσεις στην ποιότητα του δικτύου, τις ψηφιακές τεχνολογίες και την εξυπηρέτηση των πελατών.

Αναφέρουν παράλληλα ότι η ενιαία στρατηγική της μάρκας-ομπρέλας σε διεθνές επίπεδο επιτρέπει επίσης στην Deutsche Telekom να ενισχύσει περαιτέρω το εμπορικό της σήμα στους καταναλωτές. Σημειώνουν πως το σήμα "T", επωφελείται από τα πλεονεκτήματα που προσφέρει η παρουσία του ομίλου σε διάφορες χώρες, ειδικότερα από ένα ανερχόμενο brand στις ΗΠΑ μέχρι την ηγετική θέση στη Γερμανία και σε ορισμένες άλλες ευρωπαϊκές χώρες.

Επιπλέον, σε παγκόσμιο επίπεδο, η φήμη του brand «T» συνεχίζει να αυξάνεται, όπου σε συνδυασμό με το σχετικά υψηλό επίπεδο ικανοποίησης των πελατών έχουν δώσει στο σήμα της DT πρόσθετη δυναμική.

Όπως είχε αναφέρει τον Ιανουάριο ο Ούλριχ Κλένκε, Chief Brand Officer της Telekom «η Telekom αποτελεί και πάλι ένα από τα πιο πολύτιμα εμπορικά σήματα παγκοσμίως με ανοδική τάση. Το γεγονός ότι καταφέραμε να γίνουμε η ισχυρότερη μάρκα στην Ευρώπη αποτελεί τεράστια επιτυχία για τον Όμιλο και με κάνει ιδιαίτερα χαρούμενο», επισημαίνοντας ότι «η θετική εξέλιξη της αξίας της μάρκας δείχνει ότι είμαστε επιτυχημένοι με την παγκόσμια στρατηγική μας για την ανάπτυξη του brand. Το αποτέλεσμα αντανακλά επίσης τις οικονομικές και τεχνολογικές μας επιτυχίες στην Ευρώπη και τις Ηνωμένες Πολιτείες».

Είχε υπογραμμίσει επίσης ότι ένα ισχυρό εμπορικό σήμα είναι έκφραση μιας ισχυρής εταιρείας. Αυξάνει την ελκυστικότητα για τους επιχειρηματικούς εταίρους και τους επενδυτές. Η θετική ανάπτυξη του εμπορικού σήματος είναι επίσης έκφραση της εμπιστοσύνης που δείχνουν οι πελάτες και το κοινό στην Deutsche Telekom.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Αλλάζει τον τηλεπικοινωνιακό χάρτη η επιτάχυνση για το δίκτυο της ΔΕΗ

Η ΔΕΗ θέλει να αναδειχτεί ως ισχυρός ανταγωνιστής του ΟΤΕ στη χονδρική και φέρνει πίεση στις τιμές. Ήδη έχει υλοποιήσει 140.000 συνδέσεις οπτικής ίνας σε 12 δήμους της Αττικής και προχωρά τα έργα σε πολλές πόλεις.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Κρυμμένες υπεραξίες στο δίκτυο κεραιών επιδιώκει να αναδείξει ο ΟΤΕ

Τα αποτελέσματα μελέτης για το δίκτυο υποδομών του αναμένει ο ΟΤΕ, που αφήνει ανοιχτό το ενδεχόμενο να προχωρήσει σε πώληση των κεραιών του. Γιατί εξετάζει αλλαγή της έδρας για τη συνδρομητική τηλεόραση.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Οι πρώτες αυξήσεις τιμών στην κινητή και οι μειώσεις στο γρήγορο ίντερνετ

Η Vodafone περνάει ανατιμήσεις στην κινητή από την 1η Απριλίου, δεν ακολουθούν προς το παρόν ο ΟΤΕ και η Nova. Νέα πακέτα με χαμηλότερες χρεώσεις για συνδέσεις οπτικής ίνας ανακοίνωσε ο ΟΤΕ.
Optiki Ina, Fiber, Internet, Diadiktyo, Tilepikoinonies
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Φορτσάρει στις οπτικές ίνες η ΔΕΗ με 1 εκατ. συνδέσεις ως το τέλος 2024

Ως το τέλος του επόμενου έτους θα έχει εγκατασταθεί το ένα τρίτο των συνολικών συνδέσεων οπτικής ίνας που προγραμματίζει η ΔΕΗ. Θα μπει στην αγορά χονδρικής με ανταγωνιστικές τιμές.
Optiki Ina, Fiber, Internet, Diadiktyo, Tilepikoinonies
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Πόλεμος τιμών στις τηλεπικοινωνίες φέρνει πιέσεις στα έσοδα των παρόχων

Ο έντονος ανταγωνισμός που επέστρεψε στην αγορά, έχει βάλει δύσκολα στους παρόχους που βλέπουν τα έσοδα να βαλτώνουν. Μοναδικό στήριγμα η κινητή που διατηρείται σε ανοδική πορεία.