ΓΔ: 1452.88 -0.14% Τζίρος: 17.75 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 11:46:31 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ

Ολοταχώς για νέα καταστήματα η αλυσίδα σούπερ μάρκετ Κρητικός

Έξι νέα καταστήματα θα ιδρύσει φέτος η αλυσίδα ΑΝΕΔΗΚ ΚΡΗΤΙΚΟΣ, με πρώτο σταθμό την Ερμούπολη Σύρου. Ραγδαία ανάπτυξη τα προηγούμενα χρόνια με σειρά εξαγορών.

Σαλπάρει για τη Σύρο η αλυσίδα ΑΝΕΔΗΚ ΚΡΗΤΙΚΟΣ, όπου αναμένεται να λειτουργήσει στην περιοχή της Ερμούπολης ένα νέο κατάστημα. Σύμφωνα με τοπικά μέσα, το κτίριο στην παραλία της Ερμούπολης που ετοιμάζεται να φιλοξενήσει το συγκεκριμένο σούπερ μάρκετ, αναμένεται να βρεθεί από αρχές Φεβρουαρίου σε πυρετώδη τεχνικές εργασίες, προκειμένου να είναι το συντομότερο δυνατό έτοιμο για το κοινό. 

Συνολικά η αλυσίδα σχεδιάζει την έξι νέων σημείων εφέτος, ενώ ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί στις ανακαινίσεις του υφιστάμενου δικτύου. Σημειώνεται ότι το δίκτυο της αλυσίδας αριθμεί 320 καταστήματα (220 με σήμα Κρητικός και 100 με το σήμα Αριάδνη).

Η πολιτική των στοχευμένων εξαγορών παραμένει στην ατζέντα, με γνώμονα τις σημαντικές αποδόσεις που επιφέρουν στα μεγέθη της εταιρείας. Ενδεικτικά αναφέρεται ότι σε διάστημα διετίας 2017-2019 ο τζίρος της ΑΝΕΔΗΚ ενισχύθηκε περί το 47%, αφού οι εκτιμήσεις για το κλείσιμο της περσινής χρονιάς εμφανίζουν έσοδα περί τα 340 εκατ. ευρώ, από 230 το 2017 και 310 εκατ. ευρώ το 2018.

Υπενθυμίζεται ότι πέρυσι η αλυσίδα ολοκλήρωσε την εξαγορά της ΜΑΚΟ στη Θεσσαλονίκη (11 καταστήματα), ενώ προχώρησε και σε συνεργασίες με τις αλυσίδες «Σπανός» στην Ρόδο και «Αλιπράντης» στην Πάρο. 

Η ανάπτυξη του δικτύου των συνεργατών, είτε με τη μορφή franchise, είτε με τη μορφή αντιπροσώπων αποτελεί εξίσου σημαντικό εργαλείο ανάπτυξης για την ΑΝΕΔΗΚ.

Ενδεικτικά αναφέρεται η συνεργασία με την Jumbo του Απόστολου Βακάκη, στο πλαίσιο της οποίας έχουν δημιουργηθεί τέσσερα κοινά καταστήματα σε Σαλαμίνα, Αίγινα, Άργος και Κρανίδι, η οποία εμφανίζει θετικό πρόσημο αποτελεσμάτων.

Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι τον περσινό Οκτώβριο η ΑΝΕΔΗΚ Κρητικός απέκτησε το ιστορικό κατάστημα delicatessen της Αφοί Βασιλόπουλοι στο κέντρο της Αθήνας.

Η ιστορία της αλυσίδας Κρητικός ξεκινά από το 1948 όταν ο Ανδρέας Κρητικός ίδρυσε το πρώτο του κατάστημα στην Αίγινα. Το 1983 οι διάδοχοι ( Άγγελος, Νεκτάριος, Δημήτρης Κρητικός), (εξού και η επωνυμία ΑΝΕΔΗΚ από τα αρχικά των ονομάτων τους), εγκαινιάζουν το πρώτο μεγάλο κατάστημα στο νησί.

Η ΑΝΕΔΗΚ ΚΡΗΤΙΚΟΣ ιδρύεται το 1996. Το 2000 η αλυσίδα ξεπερνάει τα όρια της Αίγινας και επεκτείνεται στον Αργοσαρωνικό με 5 νέα καταστήματα. Το 2007 ιδρύεται το 1ο κέντρο διανομής και αποθήκευσης στην Μαγούλα με σκοπό να εξυπηρετήσει την ανάπτυξη αλλά και την επέκταση της αλυσίδας σε νέες περιοχές.

Τα αμέσως επόμενα χρόνια, η ΑΝΕΔΗΚ ΚΡΗΤΙΚΟΣ, με εξαγορές και δημιουργία νέων καταστημάτων, επεκτείνεται σε πολλές περιοχές στην επικράτεια. Η είσοδος της «ΑΝΕΔΗΚ ΚΡΗΤΙΚΟΣ», στο μετοχικό κεφάλαιο της αλυσίδας «ΥΠΕΡ ΓΡΗΓΟΡΙΑΔΗ», στις αρχές του 2017, η οποία δραστηριοποιείται στους Νομούς Καστοριάς, Κοζάνης, Φλώρινας και Γρεβενών, μέσω 40 σημείων λιανικής πώλησης ήταν το πρώτο βήμα για την άνοδο της ΚΡΗΤΙΚΟΣ στην Βόρεια Ελλάδα.

Το επενδυτικό πλάνο συνεχίστηκε τον Ιούλιο του 2017 με την απόκτηση του πλειοψηφικού πακέτου μετοχών της αλυσίδας CRM–ΑΡΙΑΔΝΗ που αριθμεί 92 συνδεδεμένα μέλη στην περιοχή της ΚΡΗΤΗΣ, μέσω συμβάσεων δικαιόχρησης (franchise), τα οποία φέρουν τα διακριτικά της σήματα. Το 2019 η εταιρεία «επεκτείνεται» και στο κυβερνοχώρο λανσάροντας και ηλεκτρονικό κατάστημα, οι επιδόσεις του οποίου κινούνται εντός στόχων.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Lidl-store
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Η επέλαση της Lidl στην ελληνική αγορά: Πώς κατέκτησε τη δεύτερη θέση

Από τα πρώτα καταστήματα στη Β. Ελλάδα, τη δεκαετία του '90, στη δημιουργία ενός ισχυρού δικτύου με πωλήσεις που ξεπερνούν τα 2 δισ. ευρώ. Πώς αρχίζει να σπάει η μυστικοπάθεια για τα οικονομικά της στοιχεία.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Πτώση 4% στις πωλήσεις των on line σούπερ μάρκετ το πρώτο τρίμηνο του 2022

Αναφορικά με την ετήσια μεταβολή στην online αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών, το 12μηνο Απριλίου 2021 - Μαρτίου 2022 κατέγραψε αύξηση τζίρου 23% των ηλεκτρονικών πωλήσεων σε αξία συγκριτικά με το προηγούμενο 12μηνο.