ΓΔ: 1422.35 0.34% Τζίρος: 108.90 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:03 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ

Νέα Γενιά Space Star από την Mitsubishi

Μετά το λανσάρισμά του στην Bangkok Motor Expo στις 28 Νοεμβρίου, 2019, το Space Star κάνει Ευρωπαϊκή πρεμιέρα στις Εκθέσεις Αυτοκινήτου Βρυξελών και Βιέννης τον Ιανουάριο 2020.

Έξι χρόνια μετά το Ευρωπαϊκό ντεμπούτο του – και με 653.065 πωλήσεις σε 90+ χώρες σε όλο τον κόσμο (Μάρτιος 2012 - Σεπτέμβριος 2019) εκ των οποίων 205.264 στην Ευρώπη – το αποδοτικό Space Star της MMC ανανεώνεται αισθητικά και λειτουργικά, ώστε να αποτελέσει μία cool αλλά λογική εναλλακτική πρόταση για τους Ευρωπαίους πελάτες, συνδυάζοντας Ιαπωνική αξιοπιστία και νέα χαρακτηριστικά ADAS.

Μετά το λανσάρισμά του στην Bangkok Motor Expo στις 28 Νοεμβρίου, 2019, το 2020 Space Star κάνει την Ευρωπαϊκή πρεμιέρα του στις Εκθέσεις Αυτοκινήτου των Βρυξελών και της Βιέννης τον Ιανουάριο 2020, πριν το λανσάρισμά του στην αγορά των ΜΜΕ33.

Το διάστημα Ιανουαρίου - Σεπτεμβρίου 2019, το Space Star ήταν best seller της MMC στην Ευρώπη (περιοχή MME) με 33.630 πωλήσεις, δηλ. το 22,8% του συνολικού όγκου της MME.

Κύρια χαρακτηριστικά της Νέας Γενιάς Space Star:

  • Νέα εμπρός & πίσω σχεδίαση 
  • Αναβαθμισμένο εσωτερικό – επενδύσεις & εξοπλισμός
  • Νέα συστήματα ADAS 
  • Βελτιωμένη κατανάλωση καυσίμου
  • Προηγμένο σύστημα Smartphone-linked Display Audio (SDA) 

Global Small

Προϊόν εξέλιξης του φιλόδοξου project “Global Small” που ξεκίνησε από την MMC το 2009, το Space Star είναι μοναδικό, με την έννοια ότι προορίζεται να ικανοποιήσει τις απαιτήσεις ενός συγκεκριμένου target group σε όλο τον κόσμο.

Όπου κι αν βρίσκονται, σε ανεπτυγμένες ή αναπτυσσόμενες αγορές, οι πελάτες αυτοί επιζητούν τον ίδιο συνδυασμό ευρυχωρίας, απόδοσης καυσίμου / μειωμένων ρύπων και μέτριου λειτουργικού κόστους, χωρίς τους προφανείς μηχανολογικούς περιορισμούς των λεγόμενων προϊόντων ‘χαμηλού κόστους’.
Προκειμένου να πετύχει το στόχο της, η MMC ξεκίνησε το “Global Small”, ένα τεράστιο project που χρησιμοποιεί τεχνολογίες αιχμής (προηγμένη αεροδυναμική, ευφυή μείωση βάρους, λογική διάταξη χώρων, πολύ αποδοτικούς κινητήρες, …) για την αντιμετώπιση τέτοιων παγκόσμιων θεμάτων σε συνδυασμό με νέες εγκαταστάσεις παραγωγής.

Το “Global Small” Project περιλάμβανε μία νέα αρχιτεκτονική μικρού οχήματος, δύο διαφορετικά οχήματα (το 5-θυρο Space Star hatchback και το 4-θυρο Attrage sedan), μία νέα οικογένεια κινητήρων, καθώς και ένα νέο εργοστάσιο στην Ταϊλάνδη (το τρίτο της MMC στη χώρα, στο οποίο αργότερα προστέθηκε και ένα ακόμα στις Φιλιππίνες).

Από το Μάρτιο του 2012 που κυκλοφόρησε για πρώτη φορά, οι πωλήσεις του Space Star έχουν φτάσει τις 653.065 μονάδες (από τις συνολικές Global Small πωλήσεις των 932.301 αυτοκινήτων) που κατανέμονται ως εξής: 
1. Ευρώπη : 205.264 μονάδες
2. ASEAN: 196.951 μονάδες
3. Β. Αμερική: 138.836 μονάδες
4. Ιαπωνία: 49.269 μονάδες
5. Αυστραλία & Νέα Ζηλανδία: 30.005 μονάδες
6. Λατινική Αμερική: 18.823 μονάδες
7. Μέση Ανατολή & Αφρική: 13.873 μονάδες
8. Β. Ασία: 44 μονάδες

Παράλληλα, το Attrage απέφερε επιπλέον 279.236 πωλήσεις “Global Small” στην MMC. 

Το διάστημα Ιανουαρίου - Οκτωβρίου 2019, πωλήθηκαν 33.630 Space Stars στην Ευρώπη (+7%) – Οι Πέντε Μεγαλύτερες Αγορές: Γερμανία (17.925 μονάδες ή 53% επί του συνόλου της MME), Ιταλία (3.473 μονάδες), Γαλλία (2.662 μονάδες), Ολλανδία (2.416 μονάδες) και Αυστρία (1.407 μονάδες).

‘Small’ (όχι τόσο…) για την Ευρώπη

Οι κατηγορίες μικρών αυτοκινήτων (A με 1.027.000 πωλήσεις / B- με 3.011.000 πωλήσεις – πηγή: JATO πωλήσεις EU12 2018) εξακολουθούν να είναι οι πολυπληθέστερες στην Ευρώπη, αν και οι περισσότεροι κατασκευαστές (OEM) καλούνται να διαχειριστούν ένα μίγμα προκλήσεων και ευκαιριών:

Προκλήσεις: 

  • Απαιτήσεις συμμόρφωσης με αυστηρότερα πρότυπα λειτουργίας, βάρους και κόστους, έναντι μειωμένων περιθωρίων κέρδους.
  • Ανταγωνισμός από μοντέλα χαμηλού κόστους λόγω μειωμένου διαθέσιμου εισοδήματος στις αγορές αυτές 
  • Έντονος ανταγωνισμός που μεταβάλλει την ισορροπία μεταξύ όγκου & κερδοφορίας 
  • Παρόλα αυτά, απαιτούνται δραστηριότητες μαζικής παραγωγής 

Ευκαιρίες: 

  • Ώριμα μοντέλα τα οποία προσφέρουν στους Ευρωπαίους πελάτες χώρους, άνεση, ασφάλεια και χαρακτηριστικά που μέχρι πρότινος αποτελούσαν προνόμιο πιο ακριβών οχημάτων της κατηγορίας C  

Πιθανή επέκταση της βάσης πελατών προς νοικοκυριά με πολλαπλά οχήματα (πηγή ACEA 2016 / 2 αυτοκίνητα ανά νοικοκυριό):
Αυστρία:        21%
Βέλγιο:        24%
Γαλλία:        30,3%
Ολλανδία:    18,8%

Δυνατότητα μείωσης των μέσων επιπέδων κατανάλωσης & εκπομπών ρύπων του στόλου της Μάρκας
Στο πλαίσιο αυτό, η ουσία του Global Small Project της MMC, που βασίζεται στην υψηλή απόδοση / ποιότητα Ιαπωνικής μηχανολογίας, είχε πολύ θετικό αντίκτυπο στην Ευρώπη – το μεγαλύτερο από όλες της παγκόσμιες αγορές για το Space Star μέχρι σήμερα (31,4% του συνόλου):

  • Τεράστια ευρυχωρία εσωτερικού, επιπέδου κατηγορίας Β
  • Προσιτή τιμή αγοράς, επιπέδου κατηγορίας A 
  • Οδηγική άνεση
  • Εκτενής λίστα χαρακτηριστικών
  • Χαμηλό λειτουργικό κόστος
  • Ιαπωνική (Japanese) ποιότητα & αξιοπιστία

Η αυξανόμενη επιτυχία του Space Star σε παραδοσιακές αγορές μικρών αυτοκινήτων όπως η Γαλλία και η Ιταλία (αντίστοιχα +113% - πηγή: Dataneo και +76,6% - πηγή: UNRAE) μεταξύ CY18 και CY19 (9 μήνες) τείνει να δικαιώνει ακόμα περισσότερο αυτή την προϊοντική στρατηγική.

Πέραν αυτού, τα μηχανολογικά προσόντα του Space Star υποστηρίζουν τα διαπιστευτήρια χαμηλών εκπομπών ρύπων της Mitsubishi Motors σύμφωνα με το CAFE, πλέον του παγκόσμιου best-seller plug-in hybrid Outlander PHEV (42,5% των συνολικών πωλήσεων της MME για το πρώτο 9μηνο του CY19– συνδυασμένος όγκος πωλήσεων).

Η Γεωμετρία του Cool

Διατηρώντας τις αρετές του Space Star – μειωμένα επίπεδα κατανάλωσης / εκπομπών CO2, ευρυχωρία εσωτερικού με μικρό εξωτερικό αποτύπωμα (μικρές εξωτερικές διαστάσεις)  καθώς και μέτριο λειτουργικό κόστος, η MMC έλαβε προσεκτικά υπόψη της τη γνώμη της αγοράς.

Βασισμένη στην επιτυχία της πλήρως ανανεωμένης έκδοσης του MY16 (+ 12% μεταξύ CY16 και CY17 και στη συνέχεια + 15% μεταξύ CY17 και CY18 στην Ευρώπη) στην οποία συνετέλεσε κυρίως η πιο φρέσκια σχεδίαση, η Mitsubishi Motors αποφάσισε να συνεχίσει την ανανέωση, αυτή τη φορά με την υιοθέτηση της οπτικής της ταυτότητας Dynamic Shield.

Έχοντας λανσαριστεί για πρώτη φορά σε πρωτότυπη μορφή το 2014, η ταυτότητα “Dynamic Shield” χρησιμοποιείται από τότε σε όλα τα μοντέλα MMC, είτε πρόκειται για επιβατικά, kei-cars, SUV, MPV ή pick-up με εντυπωσιακά αποτελέσματα, αποδεικνύοντας στην πράξη την αξία και την ευελιξία της.

Ακολουθώντας την ίδια φιλοσοφία που αναπτύχθηκε για τα MY20 ASX και MY20 L200, ολόκληρο το εμπρός τμήμα του αυτοκινήτου μπροστά από το παρμπρίζ (καπό, φτερά, προφυλακτήρας, μάσκα, σύστημα φωτισμού – LED ανάλογα με την αγορά και το μοντέλο) έχει ανασχεδιαστεί πλήρως με την φυσιογνωμία Dynamic Shield να αποτυπώνει μία αίσθηση κίνησης, προστασίας και ποιότητας κατασκευής.

Αντιπροσωπεύοντας μία σημαντική προσπάθεια σε επίπεδο επένδυσης και παραγωγής, αυτό το ολοκληρωμένο face-lift μεταμορφώνει το Space Star σε ένα κομψό και γεμάτο αυτοπεποίθηση μικρό αυτοκίνητο με πιο δυναμικό στήσιμο, που όμως διατηρεί τις ευέλικτες διαστάσεις του (μόνο 5 cm προστέθηκαν στο συνολικό μήκος των 3.845 mm)

Στο πίσω τμήμα, ένας νέος, φαρδύτερος, πιο ανάγλυφος προφυλακτήρας δείχνει το αυτοκίνητο χαμηλότερο και φαρδύτερο με μία νέα αίσθηση αναλογιών που αναδεικνύεται από τη νέα σχεδίαση των πίσω φώτων (LED) σχήματος L. 

Η συνολική εντύπωση επιτείνεται από τη μεγάλη αεροτομή οροφής με ενσωματωμένο, φως στοπ, ψηλά τοποθετημένο, που συμβάλλει επίσης στην έξοχη αεροδυναμική (Cd: 0.27).

Πιο δυναμικό οπτικά, το 2020 Space Star ‘πατά’ σε πιο περίτεχνες ζάντες αλουμινίου 15” με νέες φαρδιές ακτίνες και κατεργασία με μηχανική κοπή (machine cut) που προάγουν τη νέα αίσθηση δυναμισμού, γεμίζοντας τους θόλους των τροχών καλύτερα από ποτέ.

Αυτή η πιο λαμπερή (ζωηρή, χαρούμενη, ευφυής) νέα προσωπικότητα αναδεικνύεται με δύο νέα χρώματα: Sand Yellow metallic και White Diamond.

Στο δεύτερο χρησιμοποιείται η νέα και εξαιρετικά περίπλοκη διαδικασία πολλαπλών στρωμάτων / υλικών που λανσαρίστηκε για πρώτη φορά στο Eclipse Cross (σε κόκκινο) το 2017 και, στη συνέχεια, στο L200 (σε λευκό) το 2019:

Τελευταίο αλλά σημαντικό, η MMC Design δημιούργησε μία ευρεία γκάμα γνήσιων αξεσουάρ που δένουν με την πιο εξωστρεφή προσωπικότητα του αυτοκινήτου. Ανάμεσα τους:

  • Διακοσμητικό κάτω τμήματος μάσκας με εμφάνιση carbon, υιοθετεί το ίδιο μοτίβο κόκκινης λωρίδας που χρησιμοποιείται στο πάνω τμήμα της μάσκας 
  • Εμπρός σπόιλερ στο χώμα του αμαξώματος 
  • Πλαϊνές ποδιές στο χώμα του αμαξώματος (με ένθετο με εμφάνιση carbon & κόκκινη λωρίδα)
  • Πίσω αεροτομή στο χώμα του αμαξώματος (με ένθετο με εμφάνιση carbon & κόκκινη λωρίδα)
  • Ζάντες αλουμινίου 15” με μαύρο φινίρισμα.

Πιο Ποιοτικό Εσωτερικό 

Η αίσθηση ποιότητας που αποπνέει η εξωτερική στιλιστική αναβάθμιση συνεχίζεται στο εσωτερικό, που ανανεώθηκε σύμφωνα με σχόλια των πελατών. Στην καμπίνα του νέου Space Star ξεχωρίζουν :

  • Νέες επενδύσεις (διατίθενται σε μαύρο ή γκρι)
  • Στάνταρ συνδυασμός υφάσματος με γεωμετρικά μοτίβα (κέντρο) και πλεκτής ύφανσης (πλαϊνά), με ή χωρίς ραφές ανάλογα με την έκδοση εξοπλισμού
  • Προαιρετικός συνδυασμός υφάσματος με γραφικά μοτίβα (κέντρο) και συνθετικού  δέρματος (πλαϊνά) με ραφές και μπορντούρες.
  • Νέα επένδυση πόρτας με υφασμάτινο ένθετο, υποβραχιόνιο με υφασμάτινη επένδυση και ανθρακονημάτινες (carbon) πινελιές
  • Νέα διάταξη μοχλοδιακοπτών & και αποθηκευτικός χώρος κάτω από το ταμπλό
  • Νέο αναδιπλούμενο υποβραχιόνιο στο κάθισμα του οδηγού (έκδοση CVT μόνο)
  • Νέα πιο ευανάγνωστα όργανα με τύπου carbon πρόσοψη και πιο ευδιάκριτες ενδείξεις 

Μεγαλύτερη Ασφάλεια

Για το 2020, η Νέα Γενιά Space Star φέρνει ασφάλεια μεγάλου αυτοκινήτου στη μικρή κατηγορία, με χαρακτηριστικά Advanced Driver-Assistance Systems (ADAS) σπάνια για την κατηγορία A:

  • Σύστημα Αποφυγής Πρόσκρουσης με Ανίχνευση Πεζών - Forward Collision Mitigation
  • (FCM) 
  • Lane Departure Warning system (LDW)
  • Αυτόματη μεγάλη σκάλα φώτων (AHB)
  • Κάμερα οπισθοπορείας

Προτεραιότητα στην Απόδοση

Από το 2012 που κυκλοφόρησε στην αγορά, το Space Star έχει προσφέρει σε οδηγούς σε όλο τον κόσμο σε μία οδηγική εμπειρία χαμηλών περιβαλλοντικών επιπτώσεων, σε κατανάλωση και εκπομπές CO2.
Μία ακόμα εφαρμογή της φιλοσοφίας της MMC με έμφαση στην απόδοση, αυτό το τεχνολογικό πακέτο περιλαμβάνει:

  • Νέα αρχιτεκτονική “Global Small”,
  • Προηγμένη αεροδυναμική (Cd. 0.27),
  • Διεξοδική στρατηγική διαχείρισης βάρους – δομική βελτιστοποίηση και εκτενής (60%) χρήση ατσαλιού υψηλής αντοχής σε όλο το αμάξωμα πάνω από το πρότυπο της βιομηχανίας των 200/250 MPa, με αποτέλεσμα το βάρος της βασικής έκδοσης να μην υπερβαίνει τα 860 kg (μόλις + 15 kg έναντι του απερχόμενου μοντέλου)
  • Λογικό αποτύπωμα (3.845 mm τώρα) για μεταφορά πέντε ατόμων με συνολικό μήκος περιοχής ποδιών 1.651 mm,
  • Νέοι, αποδοτικοί, ελαφριοί 3-κύλινδροι βενζινοκινητήρες (1.0 L / 71 ps / 88 Nm και 1.2 L / 80 ps / 106 Nm) με σύστημα μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων MIVEC της Mitsubishi Motors και σύστημα Auto Stop & Go (ανάλογα με το μοντέλο).
  • Επιπλέον, οι αποδοτικοί κινητήρες του Space Star συνδυάζονται με ένα εξίσου αποδοτικό, νέο 5-τάχυτο κιβώτιο ή το INVECS-III CVT. (μόνο με τον κινητήρα 1.2 L το δεύτερο)
  • Για το 2020, οι μηχανικοί της MMC ενσωμάτωσαν έναν πολύ αποδοτικό εναλλάκτη 130A και νέες σχέσεις μετάδοσης για το κιβώτιο 5 M/T.

Συνδεσιμότητα

Για το 2020, το Space Star εφοδιάζεται με το σύστημα Smartphone-linked Display Audio (SDA) της MMC. Διαθέσιμο σε 16 διαφορετικές γλώσσες, προσφέρει τις ίδιες λειτουργίες που συναντάμε στα μεγαλύτερα μοντέλα MMC (πλοήγηση, τηλέφωνο, μουσική,…) με πρόσβαση μέσω μιας μεγάλης οθόνης αφής WVGA 7” και δυνατότητες USB (video & μουσική), λειτουργία DAB και την ασφάλεια μιας κάμερας οπισθοπορείας.
Όλα τα στοιχεία υπόκεινται σε τελική έγκριση τύπου ΕΚ.  
 

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Autohellas
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ξεπέρασε το 1 δισ. ο τζίρος της Autohellas στα 106 εκατ. τα κέρδη προ φόρων

Tα Κέρδη μετά Φόρων (ΕΑΤ) του Ομίλου ανήλθαν σε 85 εκατ., παρουσιάζοντας αύξηση 3% καθώς η σημαντική αύξηση των επιτοκίων απορρόφησε το μεγαλύτερο μέρος της βελτίωσης στην λειτουργική κερδοφορία.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Στην Ελλάδα η Mercedes σημείωσε 4.243 πωλήσεις επιβατικών μοντέλων το 2023

Τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα της μάρκας που πωλήθηκαν στην ελληνική αγορά, σημείωσαν σημαντική αύξηση ύψους 71% σε σχέση με το 2022, με την EQA και την EQE να πρωτοστατούν σε πωλήσεις στις κατηγορίες τους (C-SUV & E αντίστοιχα). 
Autohellas - Hertz
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Autohellas: Από 4,25% έως 4,60% το εύρος απόδοσης του επιτοκίου για το 5ετες

Ο προσδιορισμός της απόδοσης και του επιτοκίου των Ομολογιών θα γίνει με τη διαδικασία του βιβλίου προσφορών (“Book Building”), το οποίο θα τηρηθεί από τους Συντονιστές Κυρίους Αναδόχους.