ΓΔ: 1454.98 1.38% Τζίρος: 124.03 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:02 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ

Skroutz: Μέσω της e-fresh κάνει είσοδο και στα προϊόντα σούπερ μάρκετ

Τι οδήγησε την πλατφόρμα της Skroutz να συνεργαστεί με το e-fresh, το μεγαλύτερο αμιγώς ηλεκτρονικό σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα. Πώς θα λειτουργήσει το νέο κοινό σχήμα.

Η μεγαλύτερη πλατφόρμα ηλεκτρονικών πωλήσεων στην Ελλάδα, η Skroutz, επεκτάθηκε και στην πώληση προϊόντων σούπερ μάρκετ, καθώς από τα τέλη της περασμένης εβδομάδας οι επισκέπτες της έχουν την δυνατότητα να πραγματοποιούν παραγγελίες τροφίμων και άλλων ειδών οι οποίες θα εκτελούνται από τις αποθήκες της e-fresh.

Για την τελευταία πρόκειται για μία σημαντική κίνηση, καθώς αποκτά παρουσία σε μία πλατφόρμα όπου πραγματοποιούνται δεκάδες χιλιάδες επισκέψεις και παραγγελίες σε καθημερινή βάση, ενώ με τη σειρά της η Skroutz ενισχύει περαιτέρω τη θέση της ως ηγέτης του ηλεκτρονικού εμπορίου, όπου πλέον ο υποψήφιος πελάτης μπορεί να πραγματοποιήσει ψώνια σούπερ μάρκετ που ήταν ουσιαστικά η τελευταία μεγάλη κατηγορία στην οποία δεν είχε παρουσία.

Όπως αναφέρει στο Business Daily η Ζήνα Μαυροειδή, CEO του e-fresh, οι χρήστες του Skroutz έχουν την δυνατότητα να πραγματοποιήσουν την παραγγελία τους μέσα από την πλατφόρμα του, όμως η εκτέλεση της και η παράδοση πραγματοποιείται από την e fresh ώστε να εξασφαλιστούν οι κατάλληλες συνθήκες για τη μεταφορά κυρίως των ευπαθών τροφίμων. Το παραπάνω είναι και ο λόγος που δεν πραγματοποιούνται, και ούτε αναμένεται να γίνει και στο μέλλον, παραδόσεις στα Skroutz Point.

Οι χρήστες έχουν την δυνατότητα να επιλέξουν χρονικές θυρίδες δύο ωρών στις οποίες επιθυμούν να παραλάβουν την παραγγελία στον χώρο τους ή σε όποιο άλλο χώρο επιθυμούν εντός της ευρύτερης περιοχής της Αθήνας. Όπως και στο ηλεκτρονικό κατάστημα της e-fresh και εδώ ισχύει το μίνιμουμ παραγγελίας καθώς και κλιμακωτές χρεώσεις για τις αγορές κάτω των 100 ευρώ.

Για την e-fresh πρόκειται για την πέμπτη στρατηγική συνεργασία που πραγματοποιεί σε διάστημα ενάμιση έτους. Ξεκίνησε τον Μάρτιο του 2022 με την Marks and Spenser, όπου έδινε την δυνατότητα στους χρήστες του ηλεκτρονικού σούπερ μάρκετ να παραγγείλουν και να λάβουν μέσα σε λίγη ώρα προϊόντα από μία μεγάλη γκάμα τόσο στον τομέα της ένδυσης όσο και από το food hall της βρετανικής αλυσίδας και συνεχίστηκε δύο μήνες μετά με τη συνεργασία με το BOX σε επίπεδο δυνατότητας παραγγελίας μέσα από την πλατφόρμα της Cosmote.

Φέτος τον Απρίλιο προχώρησε σε συνεργασία με την Wolt μέσω της οποίας απέκτησε πρόσβαση στο quick commerce (εκτέλεση παραγγελιών σε 30 λεπτά) σε ένα μεγάλο κομμάτι της Αθήνας, ενώ τον περασμένο μήνα ξεκίνησε να προσφέρει μέσα από το ηλεκτρονικό της κατάστημα μία μεγάλη γκάμα από τα προϊόντα της γνωστής εταιρείας κατεψυγμένων τροφίμων, bofrost.

Τόσο οι παραπάνω κινήσεις όσο και η στρατηγική συνεργασία με την Skroutz εντάσσονται στην προσπάθεια της να διαφοροποιηθεί από τον ανταγωνισμό των «παραδοσιακών» αλυσίδων σούπερ μάρκετ που έχουν εισέλθει πιο δυναμικά στην αγορά του ηλεκτρονικού εμπορίου από την περίοδο της πανδημίας.

Σύμφωνα με την κ. Μαυροειδή, το e-fresh, που είναι το μοναδικό μεγάλο αυτόνομο online σούπερ μάρκετ, μέσα από αυτές τις κινήσεις έχει καταφέρει όχι μόνο να διατηρήσει το πελατολόγιο του αλλά και να το αυξήσει καθώς πλέον προσφέρει λύσεις και προϊόντα που δεν μπορεί ο καταναλωτής να βρει στο ηλεκτρονικό κατάστημα ενός σούπερ μάρκετ. 

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Κρητικός: Κοντά στα 500 εκατ. ο τζίρος, «χτυπάει» την 6η θέση στην αγορά

Αύξηση 18% στις πωλήσεις το 2022 για την αλυσίδα σούπερ μάρκετ, με ώθηση από την εξαγορά της Συνεργαζόμενοι Παντοπώλες Α.Ε. Από τις λίγες εταιρείες του κλάδου που είχαν αύξηση κερδών (10%).