ΓΔ: 1417.02 -1.49% Τζίρος: 54.10 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 14:31:30 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
OLTH
Φωτο: Οργανισμός Λιμένος Θεσσαλονίκης

Συμφωνία συνεργασίας της ΟΛΘ με τον Οργανισμό Λιμένος του Γκντανσκ

Τη συμφωνία υπέγραψαν κατά τη διάρκεια της 87ης ΔΕΘ, ο φορέας διαχείρισης του λιμένος του Γκντανσκ και η ΟΛΘ ΑΕ, φέρνοντας τα δύο λιμάνια πιο κοντά.

Συμφωνία που ενισχύει «τη σύνδεση Ελλάδας-Πολωνίας, ως μελών της γεωστρατηγικής πρωτοβουλίας των Τριών Θαλασσών», υπέγραψαν κατά τη διάρκεια της 87ης ΔΕΘ, ο φορέας διαχείρισης του λιμένος του Γκντανσκ και η ΟΛΘ ΑΕ, φέρνοντας τα δύο λιμάνια πιο κοντά, σε μια περίοδο που επιδιώκεται «η ανάπτυξη των μεταφορών στον άξονα Βορρά - Νότου της Ανατολικής Ευρώπης».

Η συμφωνία υπεγράφη παρουσία του πρέσβη της Πολωνίας στην Ελλάδα Άρτουρ Λόμπαρτ (Artur Lompart) από τον πρόεδρο του διοικητικού συμβουλίου της Port of Gdańsk Authority SA Oύκας Μαλινόφσκι (Lukasz Malinowski) και τον εκτελεστικό πρόεδρο ΔΣ του Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης (ΟΛΘ ΑΕ) Θάνο Λιάγκο. Η νέα συνεργασία θεμελιώνει το πλαίσιο για την ανάπτυξη στρατηγικών συνεργειών και τη στήριξη πρωτοβουλιών και έργων, που αφορούν την ανάπτυξη διαδρόμου μεταφορών μεταξύ των δύο λιμένων.

«Η έναρξη της συνεργασίας των δύο λιμένων ενδυναμώνει περαιτέρω τις εμπορικές σχέσεις μεταξύ Ελλάδας και Πολωνίας, στοχεύοντας στη βελτιστοποίηση της διακίνησης φορτίων μεταξύ των δύο χωρών, η οποία σήμερα πραγματοποιείται οδικώς από τη Θεσσαλονίκη προς το Gdańsk σε τέσσερις ημέρες» δήλωσε ο κ. Λόμπαρτ, ενώ ο κ. Μαλινόφσκι επισήμανε:

«Το λιμάνι της Θεσσαλονίκης βρίσκεται σε στρατηγική τοποθεσία στη Βόρεια Ελλάδα, κοντά στα μεγάλα διευρωπαϊκά δίκτυα αυτοκινητοδρόμων και σιδηροδρόμων, με άμεση πρόσβαση στις χώρες της Νοτιοανατολικής Ευρώπης. Η συνεργασία μας προάγει την από κοινού διερεύνηση για την αξιοποίηση ευκαιριών ανάπτυξης των λιμενικών δραστηριοτήτων, των υποδομών, των υπηρεσιών συνδυασμένων μεταφορών και σύγχρονων λύσεων τεχνολογίας και της προστασίας του περιβάλλοντος».

Ως ένα από τα πλέον αναπτυσσόμενα λιμάνια στην Ευρώπη χαρακτήρισε αυτό του Gdańsk ο κ. Λιάγκος, επισημαίνοντας πως το πολωνικό λιμάνι κατέχει ηγετική θέση στον τομέα μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στη Βαλτική, καθώς και στη διαχείριση συμβατικού και χύδην φορτίου. «Στην ΟΛΘ Α.Ε. παραμένουμε προσηλωμένοι στη δημιουργία συνεργειών που προάγουν το διασυνοριακό εμπόριο και ενισχύουν τη συνδεσιμότητα, διαδραματίζοντας σημαντικό ρόλο στην εξωστρέφεια της χώρας» πρόσθεσε ο κ. Λιάγκος.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

ΟΛΘ Α.Ε: Αυξήθηκαν σε 85,9 εκατ. τα συνολικά έσοδα του Ομίλου το 2023

Στον τερματικό σταθμό εμπορευματοκιβωτίων, σημειώθηκε σημαντική αύξηση άνω του 12% (στα 59,8 εκατ. ευρώ), επίσης στους τομείς εκμετάλλευσης χώρων και επιβατικής κίνησης σημειώθηκαν σημαντικές αυξήσεις 18,2% και 31,3% αντίστοιχα.
volos-limani
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

ΟΛΘ: Στρατηγική επένδυση στο λιμάνι του Βόλου, έναντι τιμήματος 51 εκατ.

Η απόφαση για τη συμμετοχή στον συγκεκριμένο διαγωνισμό εναρμονίζεται με τους στρατηγικούς επιχειρηματικούς στόχους της ΟΛΘ Α.Ε. για την ανάπτυξη και παροχή ενός δικτύου συνδυασμένων μεταφορών.
OLTH, Thessaloniki, Limania
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Στα 8,4 εκατ. τα καθαρά κέρδη για τον ΟΛΘ μειωμένα κατά 12,2%

Οι κύριοι λόγοι μείωσης της κερδοφορίας επικεντρώνονται στην μείωση διακίνησης φορτίων στο Συμβατικό Λιμάνι, καθώς και στην εγγραφή απομείωσης των 0,87 εκατ. της συμμετοχής στην θυγατρική ThPA Sofia EAD.
OLTH, Thessaloniki, Limania
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ενδιαφέρον για το ποσοστό Σαββίδη στον ΟΛΘ εξέφρασε η HIG Capital

Στις προθέσεις του αμερικανικού fund είναι η δημιουργία κόμβων logistics στους λιμένες Αλεξανδρούπολης και Βόλου, ενώ επενδύει και στον κλάδο της φιλοξενίας, αγοράζοντας 3 ξενοδοχεία στην Κρήτη.