ΓΔ: 1454.98 1.38% Τζίρος: 124.03 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:02 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
jdsports
Πηγή: Shutterstock

Ακόμη δύο καταστήματα στην Ελλάδα από την JD Sports έως τον Φεβρουάριο

Ο βρετανικός όμιλος αύξησε τις πωλήσεις του κατά 8% το πρώτο εξάμηνο φέτος, ενώ σχεδιάζει την προσθήκη ακόμη 200 σημείων JD Sports διεθνώς μέχρι τον Φεβρουάριο. Εξαγοράζει και τα καταστήματα GAP στην Γαλλία.

Αισιοδοξία για την επίτευξη αυξημένης κερδοφορίας στο τέλος της τρέχουσας χρήσης εκπέμπει ο βρετανικός όμιλος αθλητικών ειδών JD Sports, καθώς ειδικότερα η ευρωπαϊκή αγορά φαίνεται να εμφανίζει σημαντική ανθεκτικότητα, παρά τις πληθωριστικές πιέσεις που πιέζουν το λιανεμπόριο συνολικά. Στην χώρα μας, η αλυσίδα λειτουργεί ήδη τρία καταστήματα, ενώ σχεδιάζει να ανοίξει ακόμη δύο -σε Γλυφάδα και Πύργο του Πειραιά- μέχρι την λήξη του έτους. Παράλληλα, ελέγχει την αλυσίδα Cosmos Sport, την οποία εξαγόρασε το 2021, διατηρώντας συνολικά 65 καταστήματα.

Ειδικότερα, ο όμιλος είχε αυξημένες πωλήσεις κατά 8% το πρώτο εξάμηνο της τρέχουσας χρήσης, αγγίζοντας τα 4,78 δισ στερλίνες, ενώ μέσα στον Αύγουστο και τον Σεπτέμβριο, ο τζίρος εμφάνισε περαιτέρω αύξηση κατά 10% συγκριτικά με το αντίστοιχο περσινό διάστημα. Επιπλέον, τα κέρδη προ φόρων για το εξάμηνο ανήλθαν σε 375,2 εκατ, από 298 εκατ στερλίνες το αντίστοιχο περσινό διάστημα, τροφοδοτούμενα κυρίως από την τόνωση της ζήτησης συνολικά και κυρίως στην Ευρώπη, όπου ο τζίρος αυξήθηκε κατά 27% το υπό εξέταση διάστημα.

Ανοδικά κινήθηκαν ωστόσο και η αμερικανική αγορά, με τις πωλήσεις να ενισχύονται κατά 15% το υπό εξέταση διάστημα και σε μικρότερο βαθμό η βρετανική αγορά, με αύξηση 8% συγκριτικά με πέρσι. Κατόπιν αυτών, η διοίκηση του βρετανικού ομίλου εκτιμά ότι θα επιτύχει κερδοφορία προ φόρων ύψους 1,04 δισ στερλινών στο τέλος της τρέχουσας χρήσης (Φεβρουάριος 2024), έχοντας επιτύχει ετήσια ποσοστιαία αύξηση 5% κι επαληθεύοντας τις αρχικές της εκτιμήσεις.

Ο βρετανικός όμιλος σχεδιάζει την προσθήκη ακόμη 200 καταστημάτων JD Sports μέχρι τον προσεχή Φεβρουάριο, καθώς επιταχύνει την δυναμική επέκταση του σήματός του διεθνώς. Επιπλέον, σε συνέχεια του μπαράζ εξαγορών συναφών αλυσίδων αθλητικών ειδών σε όλη την Ευρώπη -σε Γερμανία, Ισπανία, Πορτογαλία, Πολωνία και Ολλανδία- δρομολογεί επίσης την εξαγορά και των καταστημάτων GAP στην Γαλλία. Σημειώνεται ότι σε εξέλιξη βρίσκεται επίσης από τον περασμένο Μάιο η εξαγορά της γαλλικής εταιρείας αθλητικών ειδών Courir, η οποία αναμένεται να ολοκληρωθεί τις προσεχείς εβδομάδες, προσθέτοντας στο δίκτυο σημείων πώλησης του ομίλου ακόμη 313 καταστήματα αθλητικών ειδών σε 6 ευρωπαϊκές χώρες και 36 σημεία σε πρώην γαλλικές κτήσεις και χώρες της Βορειοδυτικής Αφρικής.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Με όπλο τις σταθερές τιμές, η Pink Woman πετυχαίνει ισχυρή ανάπτυξη

Η εταιρεία γυναικείων ενδυμάτων έχει επιλέξει να κρατά σταθερές τιμές τα τελευταία χρόνια και κερδίζει έδαφος στην αγορά με διψήφια ποσοστά αύξησης πωλήσεων και σημαντική αύξηση κερδών το 2023.
mango stores-emporio
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Επιδόσεις ρεκόρ για τη Mango το 2023, κινείται στα χνάρια της Inditex

Ο ισπανικός όμιλος ακολουθεί το παράδειγμα της Inditex, αναβαθμίζοντας τις συλλογές του και κρατώντας αποστάσεις από τον φθηνότερο ανταγωνισμό. Τουλάχιστον 500 νέα καταστήματα μέχρι το 2026, τα έσοδα θα αγγίξουν τα 4 δισ.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Νέες φίρμες στα πολυκαταστήματα Attica, διψήφια αύξηση πωλήσεων το 2023

Διεύρυνση εμπορικών συνεργασιών με νέα διεθνή brands, τόσο στην ένδυση όσο και στα καλλυντικά. Μέχρι τον Σεπτέμβριο η ριζική ανακαίνιση του Attica στο Golden Hall. Αύξηση πωλήσεων 12% και καθαρών κερδών 25% το 2023.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Στην... επίθεση η πολωνική Pepco, έφτασε τα 27 καταστήματα στην Ελλάδα

Ο πολωνικός όμιλος είχε αυξημένα έσοδα κατά 11% το πρώτο τρίμηνο της χρήσης, κυρίως χάρη στη συστηματική επέκταση των αλυσίδων του. Προβληματισμός για την Ερυθρά Θάλασσα και τις επιπτώσεις στην εφοδιαστική αλυσίδα.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Επεκτατικά σχέδια από τη Marks & Spencer, έμφαση σε Ευρώπη και Ινδία

Η αλυσίδα επενδύει στην περιοχή της Νοτίου Ευρώπης με τη δημιουργία νέου κέντρου διανομής στην Κροατία. Οι διεθνείς πωλήσεις της αυξήθηκαν κατά 10% το πρώτο εξάμηνο 2023. Στην Ελλάδα ο κύκλος εργασιών ενισχύθηκε κατά 14% το 2022.