Mega Yeeros

Από φυτικά προϊόντα το 10% του τζίρου της Megas Yeeros

Μετά τη σειρά veggy, η Megas Yeeros προχωρά στο λανσάρισμα δεύτερης σειράς plant based προϊόντων, που περιλαμβάνει γύρο, μπφτέκι και κεφτεδάκια, με την επωνυμία «mega meatless».

Με πρόβλεψη το 10% του τζίρου της Megas Yeeros να αφορά τα φυτικά (plant based) προϊόντα σε βάθος τριετίας, η εταιρεία, όπως έχει αναφέρει το Business Daily, διευρύνει το χαρτοφυλάκιο της κατηγορίας, καθώς μετά τη σειρά veggy προχωρά στο λανσάρισμα δεύτερης σειράς που περιλαμβάνει γύρο, μπφτέκι και κεφτεδάκια, με την επωνυμία «mega meatless».

Οι νέοι κωδικοί παράγονται στην εγχώρια μονάδα που διατηρεί η εταιρεία στον Ασπρόπυργο. Μέχρι στιγμής η νέα σειρά έχει απορροφήσει κεφάλαια της τάξεως των 700 χιλ ευρώ, κυρίως για το κομμάτι της έρευνας και ανάπτυξης, ενώ η εταιρεία δρομολογεί επέκταση των εγκαταστάσεων της, επένδυση που αναμένεται να προσεγγίσει το 1 εκατ. ευρώ.

Η είσοδο στην κατηγορία των φυτικών προϊόντων αποτελεί στοχευμένη απόφαση της Megas Yeeros, με γνώμονα ότι η αγορά αυτή βαίνει ιδιαίτερα αυξανόμενη, κυρίως επί αμερικανικού εδάφους.

Ενδεικτικά αναφέρεται ότι οι εκτιμήσεις θέλουν έως το 2025 οι plant based προτάσεις να αποτελούν το 10% της κατηγορίας του κρέατος στις ΗΠΑ, με τη κατηγορία να υπολογίζεται ότι θα αγγίξει τα 4-5 δις δολάρια.

Υπό το πρίσμα αυτό, το «φυτικό» χαρτοφυλάκιο της Megas Yeeros με βάση τους αρχικούς υπολογισμούς εκτιμάται ότι μπορεί να φθάσει το 3%-5% των συνολικών πωλήσεων γύρου στην Ελλάδα, ενώ πολύ μεγαλύτερα ποσοστά αναμένονται στις διεθνή αγορές και δη στην αμερικάνικη. Συνολικά η εταιρεία εκτιμά ότι σε βάθος τριετίας θα αποτελεί το 10% των συνολικό της εσόδων.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Arivia
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Με νέα θυγατρική μπαίνει η Arivia στην αγορά του τυριού

Τη νέα θυγατρική Aring με έδρα στην Πυλαία Θεσσαλονίκης ίδρυσε η Arivia, που έχει περάσει από τον περασμένο Οκτώβριο στον έλεγχο του ομίλου Upfield. Στελέχη της Upfield στο διοικητικό συμβούλιο της νέας εταιρείας.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Κερδισμένη από το lockdown η Melissa Κίκιζας, αβεβαιότητα για τη συνέχεια

Εκτίναξη πωλήσεων στα ζυμαρικά και τις έτοιμες σάλτσες σημειώθηκε το δίμηνο Μαρτίου - Απριλίου, αλλά η διοίκηση της Melissa Κίκιζας παραμένει επιφυλακτική για τις επερχόμενες αλλαγές στις συνήθειες των καταναλωτών.