ΓΔ: 1454.98 1.38% Τζίρος: 124.03 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:02 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
ergo-asfaleies
Φώτο: Shutterstock

ERGO: Γιόρτασε με δράσεις την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών

Η ERGO Ασφαλιστική, με την ιδιότητα του μέλους του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών, συμμετείχε και εφέτος στον θεσμό της Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών.

Για την ERGO Ασφαλιστική, η Εξυπηρέτηση αποτελεί στρατηγικό στόχο ανάπτυξής της. Σε αυτό το πλαίσιο, και με την ιδιότητα του μέλους του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών, συμμετείχε και φέτος στον θεσμό της Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών.

Η ERGO γιόρτασε με τους Heroes της Εξυπηρέτησης με πλούσιες δράσεις, όπως τη δημιουργία ενός video για το Customer Service με τίτλο “Our Ordinary Day”, τη “Stand by you” ενέργεια για τους Customer Service Experts, επίσκεψη δηλαδή στελεχών άλλων Διευθύνσεων και παρακολούθηση των καθημερινών εργασιών τους, και τη δράση “Let’s celebrate” με γλυκά κεράσματα καθ’ όλη τη διάρκεια της εβδομάδας.

Επεφύλασσε μία  ευχάριστη έκπληξη στους Πελάτες της 1ης κλήσης κάθε ημέρας της Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης, προσφέροντάς τους δωροεπιταγές My market και check-up μέσω των διαγνωστικών κέντρων Affidea. Διοργάνωσε για τους Συνεργάτες της διαδικτυακή εκδήλωση, με θέμα τη διαχείριση αλλαγών και ομιλήτρια την Δρ. Νάνσυ Μαλλέρου.
 
Με αφορμή τις εκδηλώσεις της ERGO για την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών, ο Διευθυντής του Τομέα Πελατών και Ψηφιακού Μετασχηματισμού, κ. Αλέξανδρος Σερμπέτης δήλωσε: «Φέτος, η ERGO γιόρτασε την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών με δημιουργικές δράσεις που αναδεικνύουν τη ζωτική σημασία της Εξυπηρέτησης για κάθε οργανισμό. Για εμάς, η Εξυπηρέτηση δεν αποτελεί απλά μια αναγκαία διαχείριση θεμάτων των συναλλασσόμενων με την εταιρεία, αλλά κύριο πυλώνα της στρατηγικής μας για βιώσιμη ανάπτυξη».
 
Η κα Νικολέτα Μπούτσερου, Διευθύντρια του Customer Experience, συμπλήρωσε: «Η εταιρεία μας συμμετείχε για 2η χρονιά στον θεσμό της Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης. Ο σχεδιασμός των δράσεών μας είχε ως στόχο να γίνουμε περισσότερο εξωστρεφείς, να επιβραβεύσουμε το στελεχιακό δυναμικό μας στην Εξυπηρέτηση και να υπενθυμίσουμε στους πελάτες και συνεργάτες μας, τη σημαντικότητα της σχέσης αξίας και πιστότητας που αναπτύσσουμε και διατηρούμε μαζί τους».
 
Η κα. Νικολίνα Σταμελάτου, Υπεύθυνη του Τμήματος Customer Engagement, ανέφερε επίσης: «Η Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών αποτέλεσε ακόμη μία ευκαιρία για εμάς να ευχαριστήσουμε τους ανθρώπους μας για το καθημερινό τους έργο. Είναι αυτοί που αποτελούν τους θεματοφύλακες μιας αποτελεσματικής και θετικής εμπειρίας Εξυπηρέτησης με τους πελάτες και συνεργάτες μας».  
 
H ERGO ευχαριστεί το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών για την ποιότητα του θεσμού και αποτελεί υποστηρικτή του πλάνου δράσεών του, με επίκεντρο τον Πελάτη.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ergo-asfaleies
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Συνεργασία ERGO Ασφαλιστικής με Ερρίκος Ντυνάν για παροχή υπηρεσιών υγείας

Πέραν της απρόσκοπτης πρόσβασης και άμεσης εξυπηρέτησής τους, οι ασφαλισμένοι της ERGO μπορούν να επωφεληθούν από τις πλέον σύγχρονες και υψηλού επιπέδου υπηρεσίες του Ερρίκος Ντυνάν Hospital Center.
Antimisaris-CEO-Ergo-Asfalistiki
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Ν. Αντιμησάρης: Απέχουμε πολύ από το μοντέλο της υποχρεωτικής ασφάλισης

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της ERGO Ασφαλιστικής, επισήμανε ότι τα τελευταία έξι χρόνια έχουν καταβληθεί 665 εκατ. ευρώ σε αποζημιώσεις για ζημιές από φυσικές καταστροφές, σε σύνολο 951 εκατ. ευρώ που είχαν καταβληθεί από το 1993 έως και σήμερα.