tourists_akropoli
Πηγή: Shutterstock.

Αυξημένο το ενδιαφέρον των Βέλγων για ελληνικούς προορισμούς το 2020

Ταυτόχρονα, η σημαντική αύξηση των πτήσεων προς την Ελλάδα ενισχύει την αισιοδοξία για διόρθωση της αγοράς μετά την κατάρρευση της συμφωνίας του Thomas Cook Belgium και της Brussels Airlines.

Η θετική πορεία των προκρατήσεων από την βελγική τουριστική αγορά για το 2020, καθώς και το αυξημένο ενδιαφέρον του βελγικού κοινού για ελληνικούς προορισμούς, διαπιστώθηκαν κατά τη διάρκεια της 62ης Διεθνούς Έκθεσης Τουρισμού «Salon des Vacances», που πραγματοποιήθηκε στις Βρυξέλλες από τις 6 έως τις 9 Φεβρουαρίου με τη συμμετοχή του ΕΟΤ.

Ταυτόχρονα, όπως σημειώνεται σε ανακοίνωση του ΕΟΤ, η σημαντική αύξηση των πτήσεων προς την Ελλάδα, με την ολλανδική αεροπορική εταιρεία Transavia (εταιρία χαμηλού κόστους της KLM) να προσθέτει από τις 2 Απριλίου και για πρώτη φορά τρεις νέες πτήσεις την εβδομάδα από τις Βρυξέλλες προς την Κέρκυρα, τη Θεσσαλονίκη και το Ηράκλειο, ενισχύει την αισιοδοξία για διόρθωση της αγοράς μετά την κατάρρευση της συμφωνίας του Thomas Cook Belgium και της Brussels Airlines.

Στη φετινή έκθεση «Salon des Vacances» (τιμώμενος προορισμός, του ελληνικού περιπτέρου για το 2020 ήταν τα Χανιά), που θεωρείται ως το βαρόμετρο της τάσης για τη συγκεκριμένη αγορά, έλαβαν μέρος 350 εκθέτες, 800 προορισμοί και 162 εκπρόσωποι ΜΜΕ, ενώ την επισκέφθηκαν περισσότερα από 93.000 άτομα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Πρώτος τουριστικός προορισμός για τους Ρουμάνους και το 2020 η Ελλάδα

Σύμφωνα με τα στοιχεία αλλά και τα μηνύματα από τη Διεθνή Έκθεση Τουρισμού TTR I, που πραγματοποιήθηκε στο Βουκουρέστι από τις 20 έως τις 23 Φεβρουαρίου και φέτος η τουριστική κίνηση από Ρουμανία αναμένεται να κινηθεί ανοδικά.
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Τουριστικό πρακτορείο «μετέφερε» το Ναυάγιο από την Ζάκυνθο στην... Τουρκία

Η ένταξη φωτογραφίας από το διάσημο «Ναυάγιο» στη Ζάκυνθο σε ταξιδιωτικό φυλλάδιο Γερμανού τουριστικού πράκτορα που διαφήμιζε ταξίδια στην Τουρκία προκάλεσε την έντονη αντίδραση του ΕΟΤ.
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Καμπάνια «Plastic-Free Σαντορίνη» ξεκινάει το υπουργείο Τουρισμού

Πρόκειται για κοινή πρωτοβουλία του υπουργού Τουρισμού, Χ. Θεοχάρη, του δημάρχου Σαντορίνης, Α. Σιγάλα και του προέδρου της Lidl Ελλάς, Ι. Ανδρεανίδη, για την ανακήρυξη της Σαντορίνης ως νησιού με ιδιαίτερες περιβαλλοντικές ευαισθησίες και διαχρονικό συμβολισμό.
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Σε υψηλά επίπεδα οι αφίξεις τουριστών στην Κω το 2019

Η Κως χτίζει το brand της πάνω στην ταυτότητα του Ιπποκράτη, διαφοροποιώντας με τον τρόπο αυτό το νησί από τους ανταγωνιστές του αλλά και συνδέοντας την Ιπποκρατική ταυτότητας της Κω με την οικονομία και την ανάπτυξη του νησιού.