ΓΔ: 2055.51 -0.19% Τζίρος: 148.02 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:04
Λευκός Πύργος Θεσσαλονίκης
Άποψη του Λευκού Πύργου, εμβληματικό μνημείο της Θεσσαλονίκης στην παραλία.

Στη Διεθνή Έκθεση Τουρισμού στο Λονδίνο η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας

Οι Βρετανοί επισκέπτες της έκθεσης, που αποτελούν ένα κοινό ιδιαίτερου ενδιαφέροντος για την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, ζήτησαν πληροφορίες για διακοπές που θα τους επιτρέψουν να συνδυάσουν ποικίλες μορφές τουρισμού.

Στη διεθνή έκθεση τουρισμού World Travel Market, που πραγματοποιήθηκε στο Λονδίνο, συγκεντρώνοντας επαγγελματίες του τουρισμού από όλο τον κόσμο, συμμετείχε η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, σε συνεργασία με τον Οργανισμό Τουρισμού Θεσσαλονίκης, τον Τουριστικό Οργανισμό Χαλκιδικής και τον Πιερικό Οργανισμό Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής.

Τα στελέχη της Περιφέρειας πραγματοποίησαν περίπου 20 συναντήσεις με τουριστικούς πράκτορες, τουριστικά γραφεία, διαμορφωτές κοινής γνώμης και δημοσιογράφους, στους οποίους παρουσίασαν την Κεντρική Μακεδονία ως έναν τουριστικό προορισμό τεσσάρων εποχών, όπου ο επισκέπτης έχει τη δυνατότητα να βιώσει διαφορετικές μοναδικές εμπειρίες καθ' όλη τη διάρκεια του έτους. Πραγματοποιήθηκαν, παράλληλα, συναντήσεις και με αεροπορικές εταιρείες είτε για τη συνέχιση συνεργασιών είτε για το ξεκίνημα νέων, με σκοπό τη δυναμική προώθηση και προβολή του προορισμού.

Οι Βρετανοί επισκέπτες της έκθεσης, που αποτελούν ένα κοινό ιδιαίτερου ενδιαφέροντος για την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, ζήτησαν πληροφορίες για διακοπές που θα τους επιτρέψουν να συνδυάσουν ποικίλες μορφές τουρισμού. Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, με την ευρεία γκάμα τουριστικών επιλογών που προσφέρει μπορεί να ικανοποιήσει την ανάγκη αυτή. Πέρα από το δημοφιλές προϊόν «ήλιος και θάλασσα» και τις όμορφες παραλίες της Χαλκιδικής και της Πιερίας, οι Βρετανοί εντυπωσιάστηκαν από τις δυνατότητες για θρησκευτικό τουρισμό, από την ιστορία της περιοχής αλλά και από τον φυσικό της πλούτο. Ξεχωριστό ενδιαφέρον, εξάλλου, τους προκάλεσε το γεγονός ότι η περιοχή διαθέτει θερμά λουτρά και χιονοδρομικά κέντρα αλλά και η δυνατότητα να συνδυάσουν διακοπές τύπου city break στη Θεσσαλονίκη με μονοήμερες αποδράσεις στις υπόλοιπες περιοχές της Κεντρικής Μακεδονίας.

«Συμμετείχαμε στη WTM, τη μεγαλύτερη επαγγελματική έκθεση τουρισμού στο Λονδίνο, που συγκέντρωσε επαγγελματίες του τουριστικού κλάδου από όλο τον κόσμο, καθώς η βρετανική αγορά είναι από τις πιο σημαντικές αγορές-στόχους για την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας. Η άμβλυνση της εποχικότητας και η ενδυνάμωση της περιοχής μας αποτελούν προτεραιότητά μας και για τον λόγο αυτό επιλέξαμε να παρουσιάσουμε το πλούσιο τουριστικό προϊόν της Κεντρικής Μακεδονίας στο βρετανικό κοινό», δήλωσε η αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού, Βίκυ Χατζηβασιλείου.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Άποψη πόλης Φλώρινα
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Φλώρινα: Στόχος η καθιέρωση ως κορυφαίου τετρασезόν τουριστικού προορισμού

Ο δήμαρχος Φλώρινας παρουσίασε στη Philoxenia τη στρατηγική ανάδειξης της περιοχής, που πρόσφατα βραβεύτηκε από τον ΕΟΤ ως «Καλύτερος Ορεινός Προορισμός», τονίζοντας την αυθεντικότητα και το πλούσιο πολιτιστικό της απόθεμα.
Πρέσπες
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Πρέσπες: Άνοδος του τουρισμού και αυξημένη πληρότητα σε κάθε εποχή

Οι Πρέσπες εξελίσσονται σε δημοφιλή προορισμό με υψηλή πληρότητα, πλούσιες δραστηριότητες και διεθνές ενδιαφέρον, ενώ ο δήμος ενισχύει την προβολή της περιοχής σε εκθέσεις και δράσεις τουριστικής προώθησης.
Λευκός Πύργος Θεσσαλονίκης
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΕΟΤ: Η Θεσσαλονίκη ενισχύει τη θέση της ως κορυφαίος προορισμός city break

Ο ΕΟΤ, σε συνεργασία με τον Δήμο Θεσσαλονίκης, υλοποιεί στοχευμένες καμπάνιες και δράσεις για την ενίσχυση της διεθνούς παρουσίας της πόλης, με στόχο την ένταξή της στους κορυφαίους ευρωπαϊκούς προορισμούς city break και MICE.
Μπούρτζι Ναυπλίου
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΝΕΑ

Philoxenia: Η Πελοπόννησος προβάλλει τη γαστρονομική και τουριστική ταυτότητα

Με επιτυχημένο πρόγραμμα δράσεων στη Philoxenia, η ΠΕΔ Πελοποννήσου παρουσίασε σε 110 επισκέπτες από 36 χώρες τη γαστρονομία, τον πολιτισμό και τις φυσικές ομορφιές της, προβάλλοντας την τουριστική ταυτότητα της περιοχής.
Εγκαταστάσεις ΔΕΘ Θεσσαλονίκης
ΔΙΕΘΝΗ

Συνεργασία ΔΕΘ-HELEXPO με Βοϊβοντίνα και Νόβι Σαντ για διεθνείς σχέσεις

Υπεγράφη Μνημόνιο Συνεργασίας μεταξύ ΔΕΘ-HELEXPO, Βοϊβοντίνας και Νόβι Σαντ στη Philoxenia, με στόχο την ενίσχυση των δεσμών Ελλάδας-Σερβίας στον τουρισμό και τις εκθέσεις, όπως ανακοίνωσε η ΔΕΘ-HELEXPO.
Διεθνής Έκθεση Θεσσαλονίκης
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Philoxenia 2024: Ψηφιακός μετασχηματισμός κλειδί για τον τουρισμό

Ο ψηφιακός μετασχηματισμός κρίνεται απαραίτητος για τον τουρισμό, σύμφωνα με το συνέδριο της Philoxenia. Η Ελλάδα προοδεύει σε ψηφιακές δημόσιες υπηρεσίες αλλά υστερεί σε επιχειρηματικές ψηφιακές δεξιότητες και εξειδικευμένο προσωπικό.