ΓΔ: 1557.83 0.86% Τζίρος: 131.70 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:04 DATA
Haris Doukas PASOK-KINAL-Dimos Athinaion
Φωτο: Dimitris Kapantais / SOOC

Δούκας: Κάθε μας ενέργεια έχει ως μέλημα την ποιότητα ζωής των Αθηναίων

Με αφορμή την επέτειο των δέκα χρόνων από την πρώτη διοργάνωση, το «Travel Trade Athens» θα εξελιχθεί φέτος σε ένα δυναμικό event με σύγχρονο όραμα, που μετονομάζεται σε «This is Athens - Agora».

Περισσότερες από 120 ελληνικές επιχειρήσεις και οργανισμοί τουρισμού και περισσότεροι από 90 εκπρόσωποι ξένων τουριστικών επιχειρήσεων, αναμένεται να πάρουν μέρος στο «This is Athens - Agora», τη διεθνή συνάντηση που διοργανώνει ο δήμος Αθηναίων μέσω του Γραφείου Συνεδρίου και Επισκεπτών της Αναπτυξιακής Αθήνας, στις 7 και 8 Απριλίου στον χώρο της Αίγλης Ζαππείου.

Με αφορμή την επέτειο των δέκα χρόνων από την πρώτη διοργάνωση, το «Travel Trade Athens» θα εξελιχθεί φέτος σε ένα δυναμικό event με σύγχρονο όραμα, που μετονομάζεται σε «This is Athens - Agora». Η νέα έκδοση είναι σχεδιασμένη με «πράσινους όρους» και περιλαμβάνει ένα πλήρες πρόγραμμα που συνδυάζει B2B συναντήσεις, ομιλίες και συζητήσεις με πάνελ γύρω από τα πιο σύγχρονα θέματα του τουρισμού, καθώς κι ένα κοινωνικό πρόγραμμα που τονίζει την αυθεντικότητα της Αθήνας.

Στόχος είναι να αναδειχθεί στο σύνολό του το έργο εξωστρέφειας του δήμου Αθηναίων, συμπεριλαμβανομένων πρωτοβουλιών, όπως το "This is Athens - Film Office" (Γραφείο προσέλκυσης κινηματογραφικών παραγωγών) και το "This is Athens - City Festival", το Φεστιβάλ της πόλης με εκδηλώσεις πολιτισμού και ψυχαγωγίας όλο τον χρόνο.

«Το "This is Athens - Agora" επανατοποθετεί την Αθήνα στον παγκόσμιο χάρτη του τουρισμού ως προορισμού με σύγχρονο όραμα», αναφέρει σε δήλωσή του ο δήμαρχος Αθηναίων Χάρης Δούκας και προσθέτει: «Στη νέα περίοδο συνεχίζουμε με δράσεις εξωστρέφειας, ενισχύουμε την οικονομία της πόλης, θέτοντας ωστόσο ως προτεραιότητα τη βιώσιμη ανάπτυξή της. Έχοντας ολοκληρώσει τη Μελέτη Φέρουσας Τουριστικής Ικανότητας του προορισμού, χρησιμοποιούμε αυτό το πολύτιμο εργαλείο για να προχωρήσουμε στο επόμενο βήμα, που είναι η δημιουργία του Παρατηρητηρίου Βιώσιμου Τουρισμού. Κάθε μας ενέργεια έχει ως κύριο μέλημα την ποιότητα ζωής των Αθηναίων».

Από την πλευρά του, ο διευθύνων σύμβουλος της Αναπτυξιακής Αθήνας Α.Ε. Ιωάννης Γεώργιζας, επισημαίνει: «Η επέτειος των 10 χρόνων από τη διοργάνωση αυτής της κορυφαίας συνάντησης τουρισμού με επίκεντρο την Αθήνα, μάς οδήγησε στην απόφαση να προχωρήσουμε σε ένα ουσιαστικό rebranding. Στόχος είναι αυτό το διεθνές event να αντανακλά το όραμα που έχουμε για την πόλη μας ως σύγχρονου, βιώσιμου και συμπεριληπτικού προορισμού, αναδεικνύοντας ολιστικά το έργο της εξωστρέφειας μέσω του This is Athens, που αποτελεί το τουριστικό brand της πόλης».

Είναι σημαντικό πως μέσα από αυτή τη διοργάνωση ενθαρρύνονται η ευρύτερη δικτύωση και οι επιχειρηματικές ευκαιρίες. Κατά τις B2B συναντήσεις οι ελληνικές τουριστικές επιχειρήσεις θα έχουν τη δυνατότητα διασύνδεσης με στοχευμένους διεθνείς αγοραστές, ενώ καθ' όλη τη διάρκεια της εκδήλωσης θα προσφέρονται επιπλέον ευκαιρίες για ουσιαστική δικτύωση.

Παράλληλα, κατά το διήμερο event, Έλληνες και ξένοι επικεφαλής του κλάδου θα μοιραστούν τις απόψεις τους γύρω από σημαντικά θέματα τουρισμού και πολιτισμού, με την Αθήνα στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος, ενώ ειδικά σχεδιασμένες εκδηλώσεις θα αναδείξουν τη σύγχρονη Αθήνα μέσα από αυθεντικές εμπειρίες.

Οι εγγραφές για το "This is Athens - Agora" έχουν ήδη «ανοίξει» στην πλατφόρμα www.thisisathensagora.com και από τον δήμο ανακοινώθηκε πως οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επωφεληθούν του χαμηλότερου κόστους συμμετοχής, εφόσον εγγραφούν έως τις 14 Φεβρουαρίου.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Δούκας: Η Αθήνα είναι ένα ισχυρό παγκόσμιο brand στον πολιτιστικό τομέα

Τα World Travel Awards διοργανώνονται κάθε χρόνο από το 1993 και για το 2024 οι πόλεις που ανταγωνίστηκαν στην ίδια κατηγορία με την Αθήνα ήταν μεταξύ άλλων το Εδιμβούργο, το Λονδίνο, η Νέα Υόρκη, το Παρίσι, η Ρώμη και το Ντουμπρόβνικ.
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Ενέργειες για πιστοποίηση της Αθήνας ως βιώσιμος τουριστικός προορισμός

Η πιστοποίηση της Αθήνας ως βιώσιμου τουριστικού προορισμού θα προσφέρει στην πόλη μεγαλύτερη δυναμική, καθώς θα μπορεί πλέον να ανταγωνίζεται μεγάλους ευρωπαϊκούς προορισμούς τόσο ως προς την ποιότητα ζωής.
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Οι Βρετανοί ταξιδιωτικοί πράκτορες«ανακαλύπτουν» τη Νάξο

Η Νάξος εντυπωσίασε διακεκριμένους Βρετανούς ταξιδιωτικούς πράκτορες που επιλέχθηκαν για να επισκεφθούν το μεγαλύτερο νησί των Κυκλάδων στο πλαίσιο του προγράμματος «TTG Sustainable Travel Ambassadors», αναδεικνύοντας την αυθεντικότητα της Ελλάδας.