ΓΔ: 2056.39 1.02% Τζίρος: 208.33 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:04
σταγόνα νερού κοντινό
Φωτογραφία Shutterstock

Συνεργασία υπ. Ναυτιλίας και ΗΑΕ στη διαχείριση των υδάτινων πόρων

Στη συνάντηση διερευνήθηκαν οι δυνατότητες συνεργασίας και μεταφοράς τεχνογνωσίας στο εντεινόμενο, τα τελευταία χρόνια, για τη χώρα μας, ζήτημα της λειψυδρίας.

Η διαχείριση των υδάτινων πόρων και η προοπτική συνεργασίας του υπουργείου Ναυτιλίας στους τομείς ευθύνης, βρέθηκε στο επίκεντρο διαδικτυακής συνάντησης που είχε ο υφυπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Στέφανος Γκίκας, με τον υφυπουργό Εξωτερικών, αρμόδιο για θέματα Ενέργειας και Βιωσιμότητας των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων (Η.Α.Ε.), Abdulla Balalaa.

Στη συνάντηση διερευνήθηκαν οι δυνατότητες συνεργασίας και μεταφοράς τεχνογνωσίας στο εντεινόμενο, τα τελευταία χρόνια, για τη χώρα μας, ζήτημα της λειψυδρίας καθώς και οι δυνατότητες αντιμετώπισής του, μέσω ειδικών υποδομών, όπως μονάδες αφαλάτωσης, με έμφαση στη νησιωτική χώρα.

Συμφωνήθηκε να δημιουργηθεί Ομάδα Εργασίας (Working Group), ώστε να προωθηθούν θέματα κοινού ενδιαφέροντος και να οριοθετηθούν τα πεδία συνεργασίας, με αφορμή το WATER CONFERECE των Ηνωμένων Εθνών που θα λάβει χώρα στα Η.Α.Ε. το 2026, ενώ συζητήθηκε η δυνατότητα ενεργούς συμμετοχής της Ελλάδας, με επίκεντρο χρηματοδοτήσεις, έρευνα, καινοτομία και τεχνολογία σε συναφείς τομείς.

«Με τα Η.Α.Ε. διατηρούμε μια στρατηγική, εταιρική σχέση που επεκτείνεται σε πολλούς τομείς. Οι επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής και οι δυσοίωνες μελλοντικές προβλέψεις και για την Ελλάδα, σχετικά με το θέμα της διαχείρισης των υδάτινων πόρων, μας υποχρεώνει να αναζητήσουμε αξιόπιστες και αποτελεσματικές λύσεις και συνεργασίες» δήλωσε ο υφυπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Στέφανος Γκίκας.

Τόνισε ότι στο πλαίσιο αυτό και «με αφορμή το WATER CONFERECE των Ηνωμένων Εθνών, που θα λάβει χώρα στα Η.Α.Ε. το 2026, με χαρά θα συνεργαστούμε με τις αρμόδιες υπηρεσίες των Η.Α.Ε. -πάντα σε συνεννόηση με το Υπουργείο Περιβάλλοντος- ώστε να διαμορφώσουμε τις αναγκαίες πολιτικές διαχείρισης των υδάτινων πόρων, κάτω από τις συνθήκες κλιματικής κρίσης».

Στη διαδικτυακή συνάντηση συμμετείχαν, επίσης, ο Ahmed Alkhateri, Επικεφαλής των Οικονομικών Υποθέσεων της Πρεσβείας των Η.Α.Ε. και από ελληνικής πλευράς, ο Γενικός Γραμματέας Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής, Μανώλης Κουτουλάκης.

 

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ηλεκτρικό αυτοκίνητο φόρτιση
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες αυξάνουν την αυτονομία των ηλεκτρικών μοντέλων

Τα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα προσφέρουν σημαντική μείωση επικίνδυνων ρύπων, όμως η περιορισμένη αυτονομία και το ελλιπές δίκτυο φόρτισης τα καθιστούν λιγότερο ελκυστικά για αγοραστές σε σχέση με τα συμβατικά οχήματα.
Λιμενικός σε περιπολία
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Διάσωση στην Κρήτη: Πάνω από 130 μετανάστες εντοπίστηκαν σε 24 ώρες

Περισσότεροι από 130 μετανάστες διασώθηκαν σε επιχειρήσεις του Λιμενικού σε Καλούς Λιμένες, Ιεράπετρα και Γαύδο, με έναν 18χρονο να συλλαμβάνεται ως διακινητής. Όλοι μεταφέρθηκαν με ασφάλεια.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Ανδρέας Σιάμισιης: Η Ελλάδα εξελίσσεται σε ενεργειακό κόμβο της Ευρώπης

Ο CEO της HELLENiQ ENERGY, Ανδρέας Σιάμισιης, ανέδειξε τον κομβικό ρόλο της Ελλάδας για την ενεργειακή ασφάλεια της ΕΕ, τονίζοντας τη λειτουργία της χώρας ως ενεργειακού κόμβου και τις προοπτικές περαιτέρω διασύνδεσης στην περιοχή.
Λογότυπο ΣΕΒ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΝΕΑ

Ψηφιακό εργαστήριο ΣΕΒ για τους νέους ευρωπαϊκούς κανόνες στις εισαγωγές

Ο ΣΕΒ διοργανώνει ψηφιακό εργαστήριο στις 11 Δεκεμβρίου για τους νέους ευρωπαϊκούς κανόνες που επηρεάζουν εισαγωγές και εξαγωγές, προσφέροντας πρακτική καθοδήγηση σε επιχειρήσεις.
Κλιματική αλλαγή σύγκριση
ESG

Συνεργασία Εθνικής Ασφαλιστικής - Μουσείου Γουλανδρή για κλιματική πρόληψη

Η Εθνική Ασφαλιστική ενώνει δυνάμεις με το Μουσείο Φυσικής Ιστορίας Γουλανδρή, στηρίζοντας δράσεις εκπαίδευσης, έρευνας και ευαισθητοποίησης για την προστασία από φυσικές καταστροφές.
Σύγχρονα αυτοκίνητα σειράς
ESG

Η χρήση πράσινου αλουμινίου μειώνει εκπομπές αντίστοιχες 900.000 οχημάτων

Η μετάβαση σε πράσινο αλουμίνιο μπορεί να μειώσει εκπομπές CO₂ όσο 900.000 οχήματα, ενώ το κόστος έως το 2040 εκτιμάται σε μόλις 25 ευρώ ανά αυτοκίνητο, ενισχύοντας την ευρωπαϊκή καθαρή τεχνολογία.