ΓΔ: 1435.19 -0.93% Τζίρος: 94.42 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:00 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φώτο: Shutterstock

Στα 4.4 εκατ. τα γραπτά μηνύματα που έστειλαν οι Έλληνες στο 13033

H καθημερινή αύξηση στο ποσοστό των έγκυρων μηνυμάτων δείχνουν πως οι πολίτες εξοικειώνονται όλο και περισσότερο με την υπηρεσία άδειας μετακίνησης μέσω sms.

Μεγάλος είναι ο αριθμός των πολιτών που επιλέγουν την αποστολή μηνύματος SMS στο 13033 για την κατ' εξαίρεση μετακίνησή τους, στο πλαίσιο των μέτρων προστασίας από τον κορονοϊό. Συγκεκριμένα και σύμφωνα με τα τελευταία διαθέσιμα στοιχεία:

  • Κατά το πρώτο 24ωρο λειτουργίας της (από τις 6 το πρωί της 23ης Μαρτίου ως τις 6 το πρωί της 24ης Μαρτίου) η υπηρεσία του13033 διεκπεραίωσε 1,3 εκατ. έγκυρα μηνύματα SMS, τα οποία αντιστοιχούν στο 65% των συνολικών μηνυμάτων που έλαβε.
  • Στο δεύτερο 24ωρο, από τις 6 το πρωί της 24ης Μαρτίου ως τις 6 το πρωί της 25ης Μαρτίου, το 13033 διεκπεραίωσε 1,8 εκατ. έγκυρα μηνύματα, τα οποία αντιστοιχούν στο 81% των συνολικών μηνυμάτων που έλαβε η υπηρεσία. Σε σχέση με το πρώτο 24ωρο παρουσιάστηκε αύξηση στον αριθμό των έγκυρων μηνυμάτων κατά 38,5%.
  • Στο τρίτο 24ωρο, από τις 6 το πρωί της 25ης Μαρτίου ως τις 6 το πρωί της 26ης Μαρτίου, το 13033 διεκπεραίωσε 1,3 εκατ. έγκυρα μηνύματα, που αντιστοιχούν στο 85% των συνολικών μηνυμάτων που έλαβε η υπηρεσία.

H καθημερινή αύξηση στο ποσοστό των έγκυρων μηνυμάτων, όπως επισημαίνεται, δείχνει ότι οι πολίτες εξοικειώνονται όλο και περισσότερο με την υπηρεσία, ενώ να υπενθυμίσουμε ότι η αποστολή SMS στο 13033 δεν έχει χρέωση.

Στο μεταξύ, το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης ενημερώνει ότι κατά τις τελευταίες εβδομάδες και σε σύγκριση με τις αρχές Μαρτίου, καταγράφεται αύξηση στην κίνηση δεδομένων -κυρίως στα σταθερά δίκτυα-, η οποία διαμορφώνεται στο 50%, ως αποτέλεσμα της επικοινωνίας των πολιτών, η οποία πραγματοποιείται σχεδόν αποκλειστικά μέσω των τηλεπικοινωνιακών δικτύων.

Η επιπλέον κίνηση έχει διεκπεραιωθεί με επάρκεια από τα σχετικά δίκτυα τηλεπικοινωνιών που δραστηριοποιούνται στη χώρα μας. Σε ανακοίνωση του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης υπογραμμίζεται ότι οι τηλεπικοινωνιακοί πόροι δεν είναι απεριόριστοι και πως οι αντίστοιχες υποδομές έχουν συγκεκριμένες χωρητικότητες και δυνατότητες αναβαθμίσεων. Η υπεύθυνη χρήση των τηλεπικοινωνιακών υποδομών είναι βασική παράμετρος κατά τις παρούσες συνθήκες και οι αναλυτικές πληροφορίες που περιλαμβάνονται στις οδηγίες που εξέδωσε το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις 16 Μαρτίου 2019, είναι σημαντικό να τηρούνται ώστε να διασφαλίζεται η αδιάλειπτη παροχή των υπηρεσιών.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ηλεκτρονικός Υπολογιστής
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Πρεμιέρα για την πλατφόρμα καταγγελιών που αφορά μέτρα πυροπροστασίας

Οι πολίτες μέσω μιας απλής διαδικασίας στο gov.gr θα μπορούν να υποβάλλουν την αναφορά τους σχετικά με τα μέτρα πυροπροστασίας που έχουν λάβει επιχειρήσεις και εγκαταστάσεις. Πώς γίνεται η υποβολή της αίτησης.
ileia_paralia
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Σε εφαρμογή η πλατφόρμα των καταγγελιών για παραβάσεις στις παραλίες

Ο χρήστης με την εφαρμογή MyCoast θα μπορεί να υποβάλλει καταγγελίες για αυθαίρετη κατάληψη αιγιαλού ή για υπέρβαση της παραχώρησης. Πώς θα γίνονται οι καταγγελίες και ποιες οι ποινές που προβλέπονται.
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Ηλεκτρονικά θα γίνεται η δήλωση απώλειας διαβατηρίου μέσω του gov.gr

Μέσα από μια ιδιαίτερα απλή διαδικασία, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να υποβάλλουν ηλεκτρονικά τη δήλωσή τους χωρίς να χρειάζεται να επισκεφθούν πλέον την Αστυνομική Υπηρεσία ή την Προξενική Αρχή.
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Βεβαίωση μόνιμης κατοικίας μέσω του gov.gr για 277 Δήμους

Μέσα από μια ιδιαίτερα απλή διαδικασία, οι ενδιαφερόμενοι πολίτες μπορούν να υποβάλλουν ηλεκτρονικά την αίτησή τους και να παραλάβουν την βεβαίωση στη Θυρίδα του πολίτη στο gov.gr, εύκολα και χωρίς περιττή γραφειοκρατία.