Φώτο: Shutterstock

Στα 4.4 εκατ. τα γραπτά μηνύματα που έστειλαν οι Έλληνες στο 13033

H καθημερινή αύξηση στο ποσοστό των έγκυρων μηνυμάτων δείχνουν πως οι πολίτες εξοικειώνονται όλο και περισσότερο με την υπηρεσία άδειας μετακίνησης μέσω sms.

Μεγάλος είναι ο αριθμός των πολιτών που επιλέγουν την αποστολή μηνύματος SMS στο 13033 για την κατ' εξαίρεση μετακίνησή τους, στο πλαίσιο των μέτρων προστασίας από τον κορονοϊό. Συγκεκριμένα και σύμφωνα με τα τελευταία διαθέσιμα στοιχεία:

  • Κατά το πρώτο 24ωρο λειτουργίας της (από τις 6 το πρωί της 23ης Μαρτίου ως τις 6 το πρωί της 24ης Μαρτίου) η υπηρεσία του13033 διεκπεραίωσε 1,3 εκατ. έγκυρα μηνύματα SMS, τα οποία αντιστοιχούν στο 65% των συνολικών μηνυμάτων που έλαβε.
  • Στο δεύτερο 24ωρο, από τις 6 το πρωί της 24ης Μαρτίου ως τις 6 το πρωί της 25ης Μαρτίου, το 13033 διεκπεραίωσε 1,8 εκατ. έγκυρα μηνύματα, τα οποία αντιστοιχούν στο 81% των συνολικών μηνυμάτων που έλαβε η υπηρεσία. Σε σχέση με το πρώτο 24ωρο παρουσιάστηκε αύξηση στον αριθμό των έγκυρων μηνυμάτων κατά 38,5%.
  • Στο τρίτο 24ωρο, από τις 6 το πρωί της 25ης Μαρτίου ως τις 6 το πρωί της 26ης Μαρτίου, το 13033 διεκπεραίωσε 1,3 εκατ. έγκυρα μηνύματα, που αντιστοιχούν στο 85% των συνολικών μηνυμάτων που έλαβε η υπηρεσία.

H καθημερινή αύξηση στο ποσοστό των έγκυρων μηνυμάτων, όπως επισημαίνεται, δείχνει ότι οι πολίτες εξοικειώνονται όλο και περισσότερο με την υπηρεσία, ενώ να υπενθυμίσουμε ότι η αποστολή SMS στο 13033 δεν έχει χρέωση.

Στο μεταξύ, το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης ενημερώνει ότι κατά τις τελευταίες εβδομάδες και σε σύγκριση με τις αρχές Μαρτίου, καταγράφεται αύξηση στην κίνηση δεδομένων -κυρίως στα σταθερά δίκτυα-, η οποία διαμορφώνεται στο 50%, ως αποτέλεσμα της επικοινωνίας των πολιτών, η οποία πραγματοποιείται σχεδόν αποκλειστικά μέσω των τηλεπικοινωνιακών δικτύων.

Η επιπλέον κίνηση έχει διεκπεραιωθεί με επάρκεια από τα σχετικά δίκτυα τηλεπικοινωνιών που δραστηριοποιούνται στη χώρα μας. Σε ανακοίνωση του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης υπογραμμίζεται ότι οι τηλεπικοινωνιακοί πόροι δεν είναι απεριόριστοι και πως οι αντίστοιχες υποδομές έχουν συγκεκριμένες χωρητικότητες και δυνατότητες αναβαθμίσεων. Η υπεύθυνη χρήση των τηλεπικοινωνιακών υποδομών είναι βασική παράμετρος κατά τις παρούσες συνθήκες και οι αναλυτικές πληροφορίες που περιλαμβάνονται στις οδηγίες που εξέδωσε το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις 16 Μαρτίου 2019, είναι σημαντικό να τηρούνται ώστε να διασφαλίζεται η αδιάλειπτη παροχή των υπηρεσιών.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Σε εφαρμογή η διασύνδεση του e-ΕΦΚΑ με το Μητρώο Πολιτών

Ο e-ΕΦΚΑ θα έχει πρόσβαση σε όλα τα ληξιαρχικά γεγονότα των πολιτών που είναι καταχωρημένα βάζοντας τέλος στην άσκοπη ταλαιπωρία των πολιτών και την γραφειοκρατία προκειμένουν να λαμβάνουν παροχές από το κράτος.
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Μεγαλώνει διαρκώς η αλυσίδα της ψηφιακής αλληλεγγύης

Στην πλατφόρμα που υλοποίησε η Γενική Γραμματεία Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Απλούστευσης Διαδικασιών έχουν ανταποκριθεί πάνω από 50 επιχειρήσεις και φορείς, προσφέροντας υπηρεσίες δωρεάν ή με χαμηλότερο κόστος.
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Δήλωση γέννησης χωρίς ουρές και κίνδυνο του κορονοϊού

Η εφαρμογή του νέου συστήματος της δήλωσης γέννησης πέρα από την άμεση εξυπηρέτηση των πολιτών και της καταπολέμησης της γραφειοκρατίας, λειτουργεί και ως πρόσθετο μέτρο στην καθυστέρηση μετάδοσης του ιού.